Iltapaloja dieetille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Proffa
  • Aloitettu Aloitettu
En tälläisiä mistään löytänyt, mutta jos on olemassa niin pistäkää linkki ja poistakaa tämä threadi.

Nyt rupeaa hermo palamaan noiden iltapalojen kanssa. Reenit kun ovat usein melko myöhään illalla ja yleensä vähän niiden jälkeen on armoton nälkä, mitä sitä sitten söisi iltapalaksi??
Hiilarit olisi dietin kannalta hyvä pitää minimissä. Alkaa hiljalleen rahkat, salaatit ja tonnikalat tulemaan korvista ja vaimokin hermoilee, kun ei noista niin pidä. Eikä viitsittäisi aina kahta eri iltapalaa vääntää.

Eli nyt kaikki hyvät reseptit iltapalaa varten jakoon :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No mulla on pari hyvä iltapala:

1 Vaihtoehto:
50g Kaseiinia
1-2 rkl öliivi- tai rypsiöljyä

2 Vaihtoehto:
500g Ehram

NGV sanoi:

1 Vaihtoehto:
50g Kaseiinia

2 Vaihtoehto:
500g Ehram

just kaveri kertoo ettei RAHKAA!!

ja itse kyllä kuolen nälkään yöllä jos en syö kiinteää ruokaa illalla,

esim. ruoka klo 18.00 ja iltapala klo. 21.00,jos tässä (klo. 21.00) otan pelkän juoman ja seuraavan kerran syön aamulla 06.00 niin menee nukkuminenkin pipariksi nälän takia...

NGV sanoi:
öliivi
Ehram

Se on oliivi ja ennen kaikkea Ehrmann.
t.:david:

Threadin aloittajalle: Joku munakas voisi olla kova? Helppoa, nopeeta, halpaa.

6 omegamunaa ja niistä omeletti, sekaan sipulia ja kinkunsuikaleita. Mausteeksi hitunen chiliä ja soijaa.

Saatana mikä nälkä tuli!

Mun perus joka ilta:

Kanan rintafile 180g
Munakas (yksi kokonainen ja kaksi valkuaista)
Glutamiini 10g
Omega 3 2g
Rypsäri kulaus ja maapähkinöitä pari kourallista

>600kcal

1kpl kananmuna,200g munanvalkuainen,sekoita vispilällä kunnolla,kaada teflon piirakkavuokaan,voitele vuoka tilkalla oliiviöljyä,hienonna päälle muutama viipale broikunleikettä ja muutama nokare kevyt sulatejuustoa,oreganoa ja koko komeus uuniin 200c,ja se tulee aika nopeesti sit ku pinta rupee kevyesti ottaa väriä,mutta älä pidä liika pitkään muuten kuivuu.sillon ku itte olin dietillä ni laiton siihen pääle,sit ku se oli valmista ni kedee ja vihreetä tabasgoo,sit vaan levitti ne siihen munakkaan päälle ku voin,oli hyvää ja oli suht tuhti satsi

Se on hyva ku kaveri kysyy iltapaloja dietille ni porukka pistaa >600kcal ehdotuksia... Muttajuu munanvalkuaisia 200g + salsaa sekaan ja vaikka lasi maitoa kyytipojaks. Sit vois jotai oljya nappaa tietenki ni ois enempi rasvaa illalla. Hiilareitahan tosiaan maidossa ja salsassa on etta vois niitten korvaamista oljyilla kokeilla jos oikee hifistelee.

lähes poikkeuksetta menee tämä setti; tonnikalaa vedessä purkillinen + 20g kylmäpuristettua rypsäriä.

tosiaan tuo munakas on hyvä kun laittaa jotain lihaa sekaan, viikonloppuna sitten "palautus" kebab. Yöllä.

Tää on aika yleinen:

yleensä 5g tai 10g pellavansiemenöljyä
2 valkuaista
100g raejuustoa

1,5dl Pro Slow -jauhetta muutamaan desiin vettä. Riippuen kaloritarpeesta, päälle vielä vaikka 20g rypsäriä tai oliiviöljyä.

CiioN sanoi:
1,5dl Pro Slow -jauhetta muutamaan desiin vettä. Riippuen kaloritarpeesta, päälle vielä vaikka 20g rypsäriä tai oliiviöljyä.

Tuossakin on jo miltei 500 kaloria, joten ei mielestäni sovi dieetille, ellei satu olemaan kunnon massat päällä(=110kg+). Mikäs siinä jos on tarkoitus olla vuosi dieetillä.

NGV sanoi:

2 Vaihtoehto:
500g Ehram

Mitä järkeä vetää liki 20g huonolaatuisia hiilareita ennen nukkumaanmenoa, etenkään dieetillä?

Muutenkin tämä rahkan palvominen alkaa mennä vähän yli joillakin, kun ei edes oikeasti lueta paketista mitä se sisältää.

Itse otan dieetillä hiilarit mieluummin vaikka ruisleivästä enkä niitäkään illalla.

Rypsiöljyn voisi tuossa mielestäni korvata vaikka viidellä millillä mölleriä ja rahkan sillä ensimmäisenä mainitsemallasi maitoprodella. Vähärasvainen liha on myös ok.

lobotomy sanoi:
Tuossakin on jo miltei 500 kaloria, joten ei mielestäni sovi dieetille, ellei satu olemaan kunnon massat päällä(=110kg+). Mikäs siinä jos on tarkoitus olla vuosi dieetillä.

Pikaisen laskemisen perusteella kaloreita tossa setissä on noin 300. Proteiinia päälle 50g, hiilareita n. 16g :( ja rasvaa n. 10g.
Jos jättää pois noi ylimääräiset rasvat.

1 iso munakoiso pilkottuna
1tlk tonnikalapaloja öljyssä liruta liiat pois)

tai

kaalia pilkottuna
1tlk tonnikalapaloja öljyssä

tai

iso kesäkurpita pilkottuna
1tlk tonnikalapaloja öljyssä

minkä tahansa valitset, pannulle paistumaan hieman ruskehtavaksi/rapeaksi ja koirankuppiin :) herkkua:)

Laitetaan tähän oma iltapala, jota dietillä käytän. 3x kananmuna keitettynä (ei kovaksi), 40g atrian keittokinkku, 4 siivua oltermannia ja 10g virgino rypsäriä. 40/1/40 pr/hh/r, 465 kcal

Toinen vaihtoehto on, että tekee tuosta munakkaan ja paistaa voilla ja vetäsee naamariin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom