PetSaid sanoi:NO HUOOOOOOOOOOOOOOOH, vituttaa nämä pakkiksen nuoret nykytietäjät.
Vituttaa nää pakkiksen vesattajat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PetSaid sanoi:NO HUOOOOOOOOOOOOOOOH, vituttaa nämä pakkiksen nuoret nykytietäjät.
lobotomy sanoi:Mitä järkeä vetää liki 20g huonolaatuisia hiilareita ennen nukkumaanmenoa, etenkään dieetillä?
Muutenkin tämä rahkan palvominen alkaa mennä vähän yli joillakin, kun ei edes oikeasti lueta paketista mitä se sisältää.
Itse otan dieetillä hiilarit mieluummin vaikka ruisleivästä enkä niitäkään illalla.
Rypsiöljyn voisi tuossa mielestäni korvata vaikka viidellä millillä mölleriä ja rahkan sillä ensimmäisenä mainitsemallasi maitoprodella. Vähärasvainen liha on myös ok.
No tuota ei siitä nyt ihan 20g:tä tule ja plus rahkaa ei ihan turhaan ylistetä sillä se on IMO ihan hyvä proteiini lähde. Ja tuo onkin vaihtoehto numero 2, ensimmäinen taisi olla kaseiini+oliivi öljy ja tuossa ei pitäisi olla hiilaria kuin 0,1g eli suhteellisen vähän. Ja mitä rahkaan vielä tulee niin se on suhteellisen halpa proteiinin lähde, no okei ei voita halppis heraa, mutta silti.lobotomy sanoi:Mitä järkeä vetää liki 20g huonolaatuisia hiilareita ennen nukkumaanmenoa, etenkään dieetillä?
Muutenkin tämä rahkan palvominen alkaa mennä vähän yli joillakin, kun ei edes oikeasti lueta paketista mitä se sisältää.
Proffa sanoi:En tälläisiä mistään löytänyt, mutta jos on olemassa niin pistäkää linkki ja poistakaa tämä threadi.
Nyt rupeaa hermo palamaan noiden iltapalojen kanssa. Reenit kun ovat usein melko myöhään illalla ja yleensä vähän niiden jälkeen on armoton nälkä, mitä sitä sitten söisi iltapalaksi??
Hiilarit olisi dietin kannalta hyvä pitää minimissä. Alkaa hiljalleen rahkat, salaatit ja tonnikalat tulemaan korvista ja vaimokin hermoilee, kun ei noista niin pidä. Eikä viitsittäisi aina kahta eri iltapalaa vääntää.
Eli nyt kaikki hyvät reseptit iltapalaa varten jakoon :whip:
Timba79 sanoi:Munakas on kyllä ihan pätevä vetästä iltapalaksi jos haluaa mahaan täytettäkin. Itse olen käyttänyt jo pitkään rahka+öljy tai raejuusto+öljy settejä. Tulee hiilareita joo, mutta enpä mä tosta ole stressiä repinyt dieetilläkään. Ja en usko että tolla on sitten paskanvertaa merkitystä (rahkan hiilareilla siis) ennenkuin aletaan olemaan lähellä kisarasvoja, kuhan vaan ottaa ne kalorit huomioon mitä syö.
NGV sanoi:No mulla on pari hyvä iltapala:
1 Vaihtoehto:
50g Kaseiinia
1-2 rkl öliivi- tai rypsiöljyä
2 Vaihtoehto:
500g Ehram
1-2 rkl öliivi- tai rypsiöljyä