Iltapalan kellonaika

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Kovasti monissa threadeissa kirjoitellaan että mitä kuuluu ja mitä saa syödä iltapalalla. Mutta olisi kiva tietää mikä on se kellonaika Sinulla mihin aikaan syöt iltapalasi?

Itse tulee vedettyä helposti vielä masuun safkaa klo 22:00-23:00 välillä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan mielenkiinnosta; miksi kysyt tätä ? Ja mitä väliä yleensäkin on millä nimillä niitä safkailuja kutsuu... 2-3h välein ruokaa ja se on siinä.

monesti tulee syötyä joskus puoli kahden maissa pelkkä rahka, ton voi laskea iltapalaksi...

Varmaan haettiin takaa, että kuin monta tuntia ennen nukkumaan menoa syö iltapalan. Mä syön n.½-1h ennen nukkumaan menoa.

ljp sanoi:
Ihan mielenkiinnosta; miksi kysyt tätä ? Ja mitä väliä yleensäkin on millä nimillä niitä safkailuja kutsuu... 2-3h välein ruokaa ja se on siinä.

Toi oli kai vitsi..?

ljp sanoi:

ihan sillä mielenkiinnolla kysyn, kun "vanha kansa" on iät ja ajat hokenut että yötämyöden ei saa syödä paljon :D
Itse tulee kyllä vedettyä vatta täyteen pöperöä ja ihan vaikka just ennen nukkumistakin. Koskaan ei ole vaikuttanut huonosti :D
--> (ei ylipainoa koskaan)

jalat sanoi:
ihan sillä mielenkiinnolla kysyn, kun "vanha kansa" on iät ja ajat hokenut että yötämyöden ei saa syödä paljon :D
Itse tulee kyllä vedettyä vatta täyteen pöperöä ja ihan vaikka just ennen nukkumistakin. Koskaan ei ole vaikuttanut huonosti :D

No jos sittä ei mitään läsää sulle kerry, niin anna mennä vaan! :rock:

Mitäs muuten yleensä vedät ILTAPALAKSI?

jalat sanoi:

No niin, olisit heti sanonu tän :) Juu, ei illalla hirveitä settejä kannata vetää ellei sitten ole kovat yöjuoksut tiedossa :) Varsinkin hiilarit varastoituu illalla helpommin ihraksi eli kannattaa vetää protskua + rasvaa.

ljp sanoi:
:offtopic:

No hitto :) Mikä siinä oli hassua ? Selittäkää tyhmälle.

Ise ainakin yritän vetää mahdollisimman vähän hiilareita illalla jottei tulisi
niin paljoa läsää!.. Ja nukunkin huomattavasti levollisemmin..kun ei mahassa tunnu sille että pian repee..

Tunti kaks ennen nukkumaan menoa jotain naamaan. Rahkaa tai tonnikalaa + pari palaa leipää + jotain juotavaa yleensä vettä.

lampunjalka sanoi:
Mitäs muuten yleensä vedät ILTAPALAKSI?

Yleensä se on jotain tyyliin pari vaaleaa voileipää (tumma pistää yöllä vatsaan poltot. päivällä ei) rasvan, kinkun sekä juuston kera. Joku jukurtti purkki sekä pitkä lasi maitoa + päivän safkoista jääneet jämät.
Mitä ikinä sitten onkaan syöty :D
ruokaa ei saa heittää menemään :rolleyes:

Tota rahka hässäkkää en ole vielä koittanut.
Mutta protska pirtelö uppoaa 3 kertaa päivässä nykyään ruokailujen ohella. Aamulla, päivällä sekä illalla.

jalat sanoi:
Yleensä se on jotain tyyliin pari vaaleaa voileipää (tumma pistää yöllä vatsaan poltot. päivällä ei) rasvan, kinkun sekä juuston kera. Joku jukurtti purkki sekä pitkä lasi maitoa + päivän safkoista jääneet jämät.
Mitä ikinä sitten onkaan syöty :D
ruokaa ei saa heittää menemään :rolleyes:

Tota rahka hässäkkää en ole vielä koittanut.
Mutta protska pirtelö uppoaa 3 kertaa päivässä nykyään ruokailujen ohella. Aamulla, päivällä sekä illalla.

Jos vaihtaisit tuon jugurtin vaikka rahkaan->saisit enemmän proteeinia..
Tai sitten siihen pitkään 20-40g protskua sekaan..

Mä syön iltapalan noin puoli tuntia ennen nukkumaanmenoa. Se puoli tuntia menee noissa iltapesuissa. Mä en kumminkaan saa unta heti nukkumaan menon jälkeen, eli jos pidän pidemmän tauon syömisen ja nukkumaanmenon välillä mulle tulee yleensä niin kova nälkä, että nukkuminen on mahdotonta.

Suositut

Back
Ylös Bottom