Iltapala

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Erkki-setä sanoi:
Mitä te syötte iltaisin? Alkaa jo tuo rahka vähän tökkimään.

Jossain välissä on jo näitä kyselty, söötsillä saattaa löytyä ihan joku toinen kyselykin, missä oli pitkä lista vastauksia.
Itse syön pari siivua ruisleipää, molempien päällä 3-4 siivua juustoo, 2-3 siivua kinkkua. Kasalle tulee noin 300-400kcal ja noin 30gr proteiinia, mutta olen ajatellut nyt massakaudelle lisätä vielä 3. siivun, jotta yöksi tarpeeksi tavaraa koneeseen..

Toinen hyvä on laittaa ihan vaikka 2 siivun väliin 100gr uunissa kypsennettyä kananrintaa, pari siivua kalkkunaa ja juustoa... :kuola:
Siitäkin tulee sellanen 35gr proteiinia...

Laita vaan sitä rahkaa, marjoja, rypsäriä ja vaikka hiukan heraa tai jotai jogurttia.. Yleensä tulee laitettua kaikkea,mitä jääkaapista löytyy sekasin ja sitten vaan näyttää vähän sauvasekoitinta, a´vot!!! :)

Wondadog sanoi:
Itse syön pari siivua ruisleipää, molempien päällä 3-4 siivua juustoo, 2-3 siivua kinkkua. Kasalle tulee noin 300-400kcal ja noin 30gr proteiinia

Tuleeko tuosta satsista tosiaan 30 g proteiinia? Vaikea uskoa näin ensilukemalta, mutta voihan se olla, jos kerran olet noin laskenut... ja riippuu tietty juustosiivun paksuudestakin :)

Oma iltapala sisältää todella usein tonnikalaa eri muodoissa. Suosikki on tonnikalasta, juustosta, ketsupista ja ruisleivänpalasta värkätty lämmin voileipä. Yksinkertaista mutta hyvää.

Wondadog sanoi:
J
Itse syön pari siivua ruisleipää, molempien päällä 3-4 siivua juustoo, 2-3 siivua kinkkua. Kasalle tulee noin 300-400kcal ja noin 30gr proteiinia, mutta olen ajatellut nyt massakaudelle lisätä vielä 3. siivun, jotta yöksi tarpeeksi tavaraa koneeseen..
Eipä noita viljoista saatavia proteiineja kannata laskea, aika schaissea tavaraa:)
Ei perkeleessä tule kolmesta kinkkusiivusta ja kolmesta juustosiivusta 30grammaa protua :eek: Ellei sitten ole saaaaaaaaaaaatanan paksuja siivuja :D

Juuri noita mitä jo edelläkin on mainittu, eli rahkaa raejuustoa tai tonnaria. Ne on kaikki hyviä, varsinkin jos yrittää minimoida illalla saatavat hiilarit. Tai sitten voit juoda protskudrinkin, jossa on kaseiinia tai jotain muuta vastaavaa hidasta proteiinia yön varalle.

Kyllä tuo Wondadogin mainitsema 30g prodee voi aivan ´hyvin pitää paikkansakin(toki riippuu mitä juustoa syö ja millä höylää:)), meikäläisen höylällä(fiskars:)) tulee noin 10g/siivu painoisia lastuja(1lastu sisältää 3,4g prodee). Eli tuon jos kertoo 8:lla ja kinkut päälle niin heilahtaa jo ylikin komeesti. Siis jos wondadog tarkoitti että per leipä 3-4siivua juustoa ja 2-3siivua kinkkua, näin ainakin itse käsitin.

neutraali sanoi:
Kyllä tuo Wondadogin mainitsema 30g prodee voi aivan ´hyvin pitää paikkansakin(toki riippuu mitä juustoa syö ja millä höylää:)), meikäläisen höylällä(fiskars:)) tulee noin 10g/siivu painoisia lastuja(1lastu sisältää 3,4g prodee). Eli tuon jos kertoo 8:lla ja kinkut päälle niin heilahtaa jo ylikin komeesti. Siis jos wondadog tarkoitti että per leipä 3-4siivua juustoa ja 2-3siivua kinkkua, näin ainakin itse käsitin.

Juurikin näin... Juustosiivussa on noin 3gr, kinkkusiivuissa 2-2.5gr..
Ehkä se on helpompi mieltää kun laskee 2 siivun päälle yht 60gr juustoa, yht 18gr prodee, ja 100gr kinkkua, n 15gr prodee, leivistä en laske. Mutta joillekin tuntuu olevan vaikea ymmärtää että vaikka sen juuston leikkaa pienissä osissa, niissä kaikissa on proteiinia.. :)

Mulle tulee päivän proteiineistä noin 80-100gr tällaisilla leivillä, kaikenkaikkiaan nykyään saan 200-250gr proteiinia päivässä.

120g valkuainen
120g muna
100g kalkkunaleike

TAI:

rahka purkki
ananas purkki
30g ion92

TURHAT HIILARIT VAIN POIS ILTAPALALTA!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
neutraali sanoi:
Niinpä tietenkin :wall: per leipä........No tuleehan siitä sitten :)

maitoproteiini+rasvaton jugurtti+mustikoita+pellavarouheita ruokalusikallinen+rypsäriä+ mustikanmakuista light mehua sauvasekoittimella sekasin ja nannaa on

Ai niin ne omat ilta pöperöt on seuraavat: 50g proteiinia(mitä sattuu milloinkin olemaan, esim. maitoprode tai ihan hera) + 30g oliiviöljyä + 100g keittokinkkua tai kalkkunaleikettä.

Mulla iltapala aikalailla seuraava. 250 g maitorahka + 15-20 g rypsäriä. Joskus vielä pari kananmunaa päälle, riippuu mitä edellisellä aterialla no syöty.

Tuli mieleen kysymys myöhäisestä treenaamisesta ja iltapalasta, joten postaan tähän kun en viitsi aloittaa uutta trediä.. Muutamana iltana tulee pelailtua salibandyä tonne puol kymmenee asti, joten tulisiko ottaa normaalisti palautusjuoma vaiko pelkkää proteiinia? Vai ehkä jotai hidasta hiilaria esim. kauraleseitä, ruisleipää??

Tanu sanoi:
Tuli mieleen kysymys myöhäisestä treenaamisesta ja iltapalasta, joten postaan tähän kun en viitsi aloittaa uutta trediä.. Muutamana iltana tulee pelailtua salibandyä tonne puol kymmenee asti, joten tulisiko ottaa normaalisti palautusjuoma vaiko pelkkää proteiinia? Vai ehkä jotai hidasta hiilaria esim. kauraleseitä, ruisleipää??
Tää on mun mielipide: jos on nälkä syö aivan normaalisti, jos ei ole nälkä niin vedä prode drinksu naamaan.

Jep, ei oikee jaksa syödä, janottaa vaa kauheesti. Sitempä on helpompi juoda joku hera- tai rahkasotku..

iltasin tulee haukattua tonnikalaa, raejuustoa, paistettua kananmunaa tai leipiä. joskus lisukkeena nuudeleita, makaroonia tai riisiä.
jos ei tuoka maita niin selviää sitä juomallakin...

Päivän viimeinen ehtoollinen sisältää varsin tavallisesti 250g Ehrmannia + 2 rkl oliiviöljyä. Tähän siis pyritään.

Totuus lienee toisenlainen, esim. pari päivää sitten lähti mopo täysin hanskasta: Ehrmannin kaverina livahti pari maksamakkaraleipää päällään keko kinkkua ja tonnikalaa, päärynä ja banaani, ja päälle vielä iiiiiso viipale vaniljakakkua joka vaani pahaenteisesti kaapissa oikeaa hetkeään. Ja palanpainikkeena meni vielä litra maitoa.

Sitä sattuu, kunhan ei nyt joka päivä... :nolo:

Suositut

Back
Ylös Bottom