Mitä te syötte iltaisin? Alkaa jo tuo rahka vähän tökkimään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Erkki-setä sanoi:Mitä te syötte iltaisin? Alkaa jo tuo rahka vähän tökkimään.
Wondadog sanoi:Itse syön pari siivua ruisleipää, molempien päällä 3-4 siivua juustoo, 2-3 siivua kinkkua. Kasalle tulee noin 300-400kcal ja noin 30gr proteiinia
Eipä noita viljoista saatavia proteiineja kannata laskea, aika schaissea tavaraaWondadog sanoi:J
Itse syön pari siivua ruisleipää, molempien päällä 3-4 siivua juustoo, 2-3 siivua kinkkua. Kasalle tulee noin 300-400kcal ja noin 30gr proteiinia, mutta olen ajatellut nyt massakaudelle lisätä vielä 3. siivun, jotta yöksi tarpeeksi tavaraa koneeseen..
neutraali sanoi:Kyllä tuo Wondadogin mainitsema 30g prodee voi aivan ´hyvin pitää paikkansakin(toki riippuu mitä juustoa syö ja millä höylää), meikäläisen höylällä(fiskars) tulee noin 10g/siivu painoisia lastuja(1lastu sisältää 3,4g prodee). Eli tuon jos kertoo 8:lla ja kinkut päälle niin heilahtaa jo ylikin komeesti. Siis jos wondadog tarkoitti että per leipä 3-4siivua juustoa ja 2-3siivua kinkkua, näin ainakin itse käsitin.
Niinpä tietenkin :wall: per leipä........No tuleehan siitä sittenneutraali sanoi:Kyllä tuo Wondadogin mainitsema 30g prodee voi aivan ´hyvin pitää paikkansakin(toki riippuu mitä juustoa syö ja millä höylää), meikäläisen höylällä(fiskars) tulee noin 10g/siivu painoisia lastuja(1lastu sisältää 3,4g prodee). Eli tuon jos kertoo 8:lla ja kinkut päälle niin heilahtaa jo ylikin komeesti. Siis jos wondadog tarkoitti että per leipä 3-4siivua juustoa ja 2-3siivua kinkkua, näin ainakin itse käsitin.
Tää on mun mielipide: jos on nälkä syö aivan normaalisti, jos ei ole nälkä niin vedä prode drinksu naamaan.Tanu sanoi:Tuli mieleen kysymys myöhäisestä treenaamisesta ja iltapalasta, joten postaan tähän kun en viitsi aloittaa uutta trediä.. Muutamana iltana tulee pelailtua salibandyä tonne puol kymmenee asti, joten tulisiko ottaa normaalisti palautusjuoma vaiko pelkkää proteiinia? Vai ehkä jotai hidasta hiilaria esim. kauraleseitä, ruisleipää??