Iltapala

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tanu sanoi:
Tuli mieleen kysymys myöhäisestä treenaamisesta ja iltapalasta, joten postaan tähän kun en viitsi aloittaa uutta trediä.. Muutamana iltana tulee pelailtua salibandyä tonne puol kymmenee asti, joten tulisiko ottaa normaalisti palautusjuoma vaiko pelkkää proteiinia? Vai ehkä jotai hidasta hiilaria esim. kauraleseitä, ruisleipää??
Ehdottomasti normaali palautumisjuoma, tuskin kuitenkaan nukahdat välittömästi treenin jälkeen. Iltapalalla hieman hedelmää ja reilusti prodea ja hyviä rasvoja.

Tanu sanoi:
Laita vaan sitä rahkaa, marjoja, rypsäriä ja vaikka hiukan heraa tai jotai jogurttia.. Yleensä tulee laitettua kaikkea,mitä jääkaapista löytyy sekasin ja sitten vaan näyttää vähän sauvasekoitinta, a´vot!!! :)

Kyllä jokin kiinteämpi protsku, esim tonnikala on yötä ajatellen parempi kuin rahka. Itse vetelen rahkaa ananaksella ja banaanilla aika usein, kun ei tuo tonnikala niin hyvälle maistu. Mutta tonnikala + wokkivihannespussi oli ennen suosikki ja erittäin hyvä yöprodesetti.

Miten niin tonnikala parempi? Pureskellahan sekin kuuluu. Kysymyshän on imeytymisnopeudesta, eikä rahka mitään nopeaa proteiinia ole.

½ purkkia tonnaria, ½ purkkia raejuustoa, muutama ananaspala ja 20g rypsärii ja kaikki sekasin... nam! Näyttää hirveältä mutta maistuu hyvälle.

Totenkopf sanoi:
Miten niin tonnikala parempi? Pureskellahan sekin kuuluu. Kysymyshän on imeytymisnopeudesta, eikä rahka mitään nopeaa proteiinia ole.

Ei mulla tästä mitään tieteellistä näyttöä ole. Jos uskot että rahka ja tonnikala imeytyy yhtä nopeasti, niin se on varmasti ihan yhtä hyvä tieto, kun mun uskomus, että tonnikala imeytyy hitaammin.

Onhan se ainakin enemmin kökköä, vaikka kuinka pureksii...

T: Ravintotieteilijä - Heikki

Suositut

Back
Ylös Bottom