Iltapala bulkilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja saecci
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Tässä kun nyt taas pakkista lueskelin, niin alko vähän mietityttämään, et mitä vois vetää iltapalaks jos massaa haetaan? Proteiinia ja rasvaa tietenkin.. mutta ei oikeen toi öljy sytytä. Kyllä sitä sillon tällön vetelee mut ei kovin mielellään mitään 3cl:aa. Tavallisesti oon vetäny rahkaa/raejuustoa/tunaa mut eihän niistä oikeen tuu kaloreita. (Toki voisin syödä päivällä enemmän mutta nää 8-16 koulupäivät vähän rajottaa kun ei nyt viittis viedä kokonaista jääkaappia mukanaan sinne kouluun) Pähkinöitä oon kanssa vedelly viime aikoina mut sellanen ~100g maapähkinöitä iltaan viikko putkeen--> pakki ei oikeen tykkää hyvää. Kertokaas, jos vaan jaksatte, jotain kaloripitosta iltasapuskaa ettei tarvis aina olla pähkinä/öljy&rahka linjalla.
Sori jos on :wanha: mut en nyt ihan äkkiseltään löytäny edes tuolta Miken kokoelma palstalta.

Juuri äsken söin: Purkki tunaa öljyssä, 2rkl rypsiöljyä sujuvasti sekaan, päälle kulautin pari raakaa kananmunaa.

~500 kcal, ei yhtään hiilareita, protskua yli 40g.

Aika perus bulkki-iltapala meitsillä.

Munakasta naamaan ja kun syö keltuaisineen, niin tulee niitä hyviä rasvojakin mukana. Ja tohon on todella helppo hukuttaa sitä rypsäriäkin, ilman että se maistuu sieltä "läpi". Ja täytteeksi sitten vaikkapa kalkkunanleikettä tai mitä tahansa jossa on proteiinia reilusti ja joka on omaan makuun.

Tuoretta salaattia, tomaattia ja kurkkua reilusti, päälle 400g jauhelihaa, salsaa tai muuta tomaattikastiketta sekä rypsäriä. Raejuustoa maun mukaan, proteiinin takia sitä ei enää tuohon tarvitse, mutta hyvältähän se maistuu, joten...

Hämmer sanoi:
Tuoretta salaattia, tomaattia ja kurkkua reilusti, päälle 400g jauhelihaa, salsaa tai muuta tomaattikastiketta sekä rypsäriä. Raejuustoa maun mukaan, proteiinin takia sitä ei enää tuohon tarvitse, mutta hyvältähän se maistuu, joten...

Tuosta tulee jotenkin tacot mieleen, jota itse harrastelen aika paljon.

Ostat vaikka sellasen pirkan valmispaketin missä 8kpl tacoja(niitä on itse vittumaista valmistella/käristellä)
800g jauhelihaa
2pakettia jotain ruukkusalaattia
paprikaa
tomaattia
kurkkua
raejuustoa purkki pari
-mitä ikinäkeksitkäään
jotain tacomaustetta
kermaviilipurkki.

Noilla täytät jääkaapin niin niistä saat valmistettua 2 kunnonsatsia tacoa, tai 4 norm ihmisen annosta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom