Iltalehti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miesxxx
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by andor
Nyt puhuttiinkin PERSEESTÄ! Ei naamasta.. eli perseestä, poju, perseestä! :kuola:

No ei tuo persekään mikään mukiinmenevä ole, ellei ole tosi isoa mukia.
[/QUOTE]

Perseen pitää olla pyöreä ja jonkun kokonen. Sellanen lautaluikkuperse ei ole mistään kotoisin.. sama kuin nussis kannonkoloa.

-edit-

Lähettäkääpä linkki johonkin teidän mielestä hyväperseisen akan kuvaan..

Esim. Avellanilla ei ole persettä ollenkaan..

"Perse"... No joopa joo. Vähän tuo "hutsulook" vaivaa. Omalla rouvallakin "perse" vähintään tota tasoa korkokengät jalassa, kahden lapsen ja yli kolmenkympin iästä huolimatta. Onhan noita perseitä. Mikä siinä Viivissä nyt oikein viehättää. Mun mielestä se ei oo kovin kummoinen, jos ei ois aina hirveessä ammattiihmisten tällingissä. Tulee jotenkin vaan aina naamasta mieleen Paavo Väyrysen tyttö (katsokaa oikeasti sillä silmällä). Paavossa ei toki sinällään mitään vikaa.

T3ssa esim. TXllä oli ihan kiva perse nahkahousuissa. Toki niitä on todella muutenkin...

Originally posted by paistijauheliha
Nyt puhuttiinkin PERSEESTÄ! Ei naamasta.. eli perseestä, poju, perseestä! :kuola:

heh heh... 24 vuotias paistis pojuttelee 25 vuotiasta tomia? :eek: :D

No ihan hyvä pylly minusta ja "fiksut" vastauksetkin noihin kysymyksiin . Ei naamaltakaan mikään rumilus.

Joten: :blow:

Originally posted by mass
heh heh... 24 vuotias paistis pojuttelee 25 vuotiasta tomia? :eek: :D

Nooh, olethan sinäkin mulle poju.. kun tota sun avatarias kattelee! :D

-edit-

Ja mitä tuohon Iltiksen akkaan tulee, niin ei se kyllä naamasta ole kummonen..ihan huora tulee mieleen.. en kyllä saman katon alle muuttais.

Ja mitä sitten tohon yllä olevaan linkkiin tulee, niin perse on kyllä hyvä, mutta naama - ja varsinkin huulet hirveät. Eli säkki päähän ja takaa ja kovaa! :)

Originally posted by Steelheart
Oli Iltalehden tytöllä ihan hyvä perse mun mielestä...

Tästä ei pitäis valituksia tulla...:worship:

aarrgghh minkälaisia neitokaisia tuol on..:blow: :blow:

Originally posted by paistijauheliha
Nooh, olethan sinäkin mulle poju.. kun tota sun avatarias kattelee! :D

täytyypä heti vaihtaa isompi virtuaaliego! :D

kun tämä on mennyt aika pahasti :offtopic:

niin pistetäänpä kunnon :blow: kuva...:kuola:

Liitteet

• sexy_2003.jpg
    sexy_2003.jpg
    31,2 KB · Katsottu: 410

Latest posts