Iltalehti: Keppana ja ruokamakkara pelastivat henkeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korydon
  • Aloitettu Aloitettu
Suoraan Iltalehdestä:

Keppana ja ruokamakkara pelastivat henkeni

Olin kesällä lähes hiilihydraatittomalla ruokavaliolla ja painoni putosi yli 10 prosenttia.

Sitten lähdin erämaaretkelle yhden porukan kanssa ja eväät menivät sekaisin, eli kaverit söivät ensimmäisenä iltana minun lihaisat evääni, en viitsinyt lähteä etsimään uusia maalikylästä niinpä loput päivät söin heidän B-luokan grillimakkaroitaan ja join keskikaljaakin, jota he olivat varanneet mukaan riittävästi.

Tämä ilmeisesti pelasti henkeni, sillä palattuani ihmisten ilmoille näin ensimmäisestä Iltalehdestä, että Amerikassa oli teinityttö kuollut samantapaiseen vähähiilihydraattiseen, ns. Atkinsin dieettiin.

Ja minä kun luulin keksineeni miten saan painoni hallintaan, no en nyt vielä ole lihonut takaisin kuin pari kiloa, mutta painooni nähden olen selvästi liian lyhyt.

G.Topcorn

----------------------------

Että silleen =) Eikös se tyttö joka kuoli ollut aloittaessaankin jo anorektinen...?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Korydon
Eikös se tyttö joka kuoli ollut aloittaessaankin jo anorektinen...?
Kyllä tytteli aika ylipainoinen oli, eikä hän siihen diettiin kuollut.

Muuten aika hauska juttu, jos tyyppi luuli oikeasti pelastaneensa henkensä B-luokan grillimakkaralla. Onneksi Jumala pelasti varmalta kuolemalta! Tämän voisi kyllä kuvitella vitsiksikin.

EDIT:
Originally posted by Phat
onpa eräs palstalainenkin omien sanojensa mukaan ansioitunut tällä saralla.
:lol2:

Re: Re: Iltalehti: Keppana ja ruokamakkara pelastivat henkeni

Originally posted by Warheart
Tämän voisi kyllä kuvitella vitsiksikin.
Juu, Iltiksen julkaisukriteerit ei ole turhan tarkkoja, onpa eräs palstalainenkin omien sanojensa mukaan ansioitunut tällä saralla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom