Ilmoja pidellyt - Pakkiksen sääthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Ai no emmä sit haluu :( Ihan tylsää. Eiks sinne vois ottaa jotain tuuletinta? Vähä ees kiertäis ilma, vaikkei viilentäiskään.

Jotenkin oudolla tavalla mulla tuli tuosta nosturista ja tuulettimesta mieleen tämä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep... ammatinvalintakysymys...

OT: En tarkoita nyt vilua vaan yleensä vituttaa tuo toteamus.... Eli esim itse valitsin ammatin joku 15-20 vuotta sitten ja silloin ei perkele tälläisiä kesiä ollut eikä talviakaan. Joten jos joku mulle tulee sanomaan että ammatinvalintakysymys niin kerron pitkään ja hartaasti että 15 vuotta sitten ei voinut tietää että tämä ammatti on nyt niin paskaa sekä että työpaikkaa ei vaihdeta noin vaan päivässä tai viikossakaan.

Turpa kii valittajat!
Kesä on parasta ja lämpö parempaa! :) Just kitisitte talvella, et yhyy ku on kylmä.
Antaa paistaa vaan!
Vilulle lakki päähän ja paljon vettä, et sä sinne kuukahda.

edit. ja +28 mittarissa :haart:

Vittu.... luojalla olisi ihan hyvin sopiva skaala pitää ilmat tuossa -15/ +25 tietämillä eikä jo useampana vuotena peräkkäin näitä saatanan ääri ilmiöitä. Niinkuin tuossa Counterfeith mainitsi että niin +30 kuin -30 ovat aivan turhia ja eivät palvele ketään. Taitaa jopa olla niin että kummalakin lämpötilalla on enempi negatiivisia vaikutuksia talouteen ja ihmisten terveyteen.

Vittu.... luojalla olisi ihan hyvin sopiva skaala pitää ilmat tuossa -15/ +25 tietämillä eikä jo useampana vuotena peräkkäin näitä saatanan ääri ilmiöitä. Niinkuin tuossa Counterfeith mainitsi että niin +30 kuin -30 ovat aivan turhia ja eivät palvele ketään. Taitaa jopa olla niin että kummalakin lämpötilalla on enempi negatiivisia vaikutuksia talouteen ja ihmisten terveyteen.

Joo, kyllä +25 riittäis :) Mutta en välitä lämpimämmästäkään. Harvinaista silti Suomessa.
Kylmempi on pahempi. -30 on kyllä ihan liikaa pakkasta.

Hei oikeesti nyt... semmonen 10 asteen äkillinen viileneminen kiitos. Muuten tulee painimisesta pyjama päällä aika hikistä touhua. Sen jälkeen voi taas lämmetä...

Kyllä kelpaa. Sais jatkua nää kelit mun puolesta loputtomiin, pystyis snorklaamaan ja uimaan järvessä ympäri vuoden. :kuola:

Rakastan tätä lämpöö. Kunha pääsen takasi sivistyksee ku loma alko ni se on ulooos. Ja terassi toivottavasti.

Kyllä ilppi on poikaa näillä. Pihalla hommien lomassa arskaa - suihku - sisällä ilmastointi minimillä 20c astetta ja takas pihalle arskan ottoon.. Alle 20c jos laskee sisällä lämmön niin tekee mieli kaivaa villasukat kaapista. Mukava keli!

Mitä muuten hauskalla nuotilla puhuva, vanhalla mersulla ajeleva ja iskelmiä harrastava vähemmistön edustaja laittaa päälleen Puuhamaahan lämpötilan ollessa +30C? No kansallispuvun tietty! Hyi helvetti kun meinasin pyörtyä pelkästään katselemalla sitä touhua...

Jep olipa taas mukava yö... pienessä kaljoissa menin nukkumaan jossain 0.30 aikoihin ja sitten 4.00 heräsin ekakerran kuumuuteen. No kastelin pyyhkeen ja sen alle nukkumaan pyyhe oli jo kuiva klo 8.00 ja siitä asti sitten kärvistellyt kuumuuden ja krapulan kynsissä. Niin mulla, emännällä ja koirilla pinna kireenä tämän vitun kuumuuden kanssa. Veikkaan että koiratkii tappelivat eilen kuumuudesta johtuen.

^ Sama heräsin yöllä ainakin kolme kertaa ja nukuin kahessa eri paikassa. Ei mua silti haittaa vaikka päivällä onkin kuuma, mutta yöt haluaisin nukkua.

Tuu istuun 10h tänne ilmastoimattomaan nosturin hyttiin. Kone kokoajan paikallaan auringossa, tuulen virekkään ei pääse tänne ja 38 näyttää sisälämpömittari täälä varjossa, kylmän metallipalkin päällä....

Jep... ammatinvalintakysymys...

Mitävittua? Eiks noissa vehkeissä oikeesti ole ilmastointia?

Ja vielä se pakollinen lämpötilatieto: Varjossa +26.2

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom