Ilmoja pidellyt - Pakkiksen sääthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Mahtava ilma moottoripyöräilyyn sekä normipyöräilyyn!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miks ihmiset jaksaa valittaa ku on liian kuuma? Mittari näyttää nyt 28 ja mun mielestä tä on ihan passeli. Kitisen sit sysksystä kevääseen kylmyyttä ja suomen paskaa ilmastoa. Lämpösillä keleillä ei tulis mieleenkään valittaa.

Miks ihmiset jaksaa valittaa ku on liian kuuma? Mittari näyttää nyt 28 ja mun mielestä tä on ihan passeli. Kitisen sit sysksystä kevääseen kylmyyttä ja suomen paskaa ilmastoa. Lämpösillä keleillä ei tulis mieleenkään valittaa.

Tuu istuun 10h tänne ilmastoimattomaan nosturin hyttiin. Kone kokoajan paikallaan auringossa, tuulen virekkään ei pääse tänne ja 38 näyttää sisälämpömittari täälä varjossa, kylmän metallipalkin päällä....

Jep... ammatinvalintakysymys...

Tuu istuun 10h tänne ilmastoimattomaan nosturin hyttiin. Kone kokoajan paikallaan auringossa, tuulen virekkään ei pääse tänne ja 38 näyttää sisälämpömittari täälä varjossa, kylmän metallipalkin päällä....

Eipä ainakaan tuu vilu.

Viimeksi muokattu:

En mä missään ilmastoidussa toimistossa töitä tee. Ihan tehtaalla oon töissä. Tänään näytti rapiat 40 lämmintä mittari sisällä. Lämpee tommonen metallinen halli aika mukavasti ku aurinko porottaa aamusta asti. Näyttääpähän ainakin siltä, et olis tehny jotain ku vaatteet on vartissa ihan läpimärät hiestä vaikka olis istunu paikallaan.

Lisätään nyt viel tähän treadiin sen verrat, et vituttaa kun provinssirock viikonlopulle luvataan paskaa keliä. Jatkuis helteet vielä pari viikkoa ni olisin tyytyväinen.

Turpa kii valittajat!
Kesä on parasta ja lämpö parempaa! :) Just kitisitte talvella, et yhyy ku on kylmä.
Antaa paistaa vaan!
Vilulle lakki päähän ja paljon vettä, et sä sinne kuukahda.

edit. ja +28 mittarissa :haart:

Onneks tuo helle lakkaa viikonlopun jälkeen :haart:

e: kyllä lämmin saa olla, mutta tälläiset +30 asteen helteet on ihan yhtä turhia kun -30 asteen pakkasetkin. Eivät palvele ketään.

Haluutko tulla kattoon mun varustusta?

Nyt 41 täälä lämpöö.

Haluun. Haluun muutenki nosturiin. Hihhih, avaa ikkuna ;)

Ei tää oo semmonen korkee, ku tämmönen mobiilimalli :/ 55c loppu mittari kun laitoin aurinkoon. Ovet ja ikkunat on kyllä auki. Tänne vaan, lisää lämpöö koppiin ;)

Ai no emmä sit haluu :( Ihan tylsää. Eiks sinne vois ottaa jotain tuuletinta? Vähä ees kiertäis ilma, vaikkei viilentäiskään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom