Ilmoja pidellyt - Pakkiksen sääthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Vanhempi poikani Teo pelkäsi semisti ukkosta. Ukkosen herrasta se aina selitti(n.3vuotta vanhana)i:lol2:Ja sitten iskän ja äiskän väliin tutimaan:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IHme kelit kyllä, tässä paha pohtia että pitäiskö vetää sähkölaitteet seinästä kun kuulostaa siltä että toi ukkonen olis jossain tuolla helvetin korkeella ja salamoita ei näy missään.

Just mun tuuria. Ensimmäinen kunnon helleviikko ja olen sairaana. Nyt sitten alkaa parantua niin johan sataa vettä. Ffffuuu...

Onneksi uusi kämppä on aika viileä, jotain ~25 oli viime viikolla eli ei ollenkaan paha. Duunissakin ilmastointi, kuten myös autossa ja kotona rantsut vieressä. Helteet ftw!

Vittu mitä paskaa. 15 näyttää lämpömittari ja vettä sataa. Tais tän kesän osalta olla kesäkelit siinä sit. Ens viikolla alkais kivasti kesälomakin. Taitaa mennä provinssi, kesäloma ja juhannus paskakeleissä.

Loppuviikkoa kohti näyttäis lämpenevän. Epävakaista silti, ei mitään rantsukelejä.

Onks jengi todella tollasta? Suomen kesä kestää 2 kk, ja joko on lämmin, tai ei - useimmiten ei.
Niin kauhea valitus kun lämpöä on yli 20 plussaa.

Joo, tulis se 8 kuukauden talvi ja äkkiä, kesä on ihan perseestä!

Helteet takas! Järkyttävää sontaa tää kaatosade ja +15! :(

Kelit sinäänsä erittäin tervetulleet, tosin mun pukeutuminen tänään puuvillapaitaan ja shortseihin tais olla vähän alimitoitettua.

Eilen Seinäjoella parhaimmillaan +28, nyt vähän yli +8. Hivenen on kylmä fiilis, mutta ei parane valittaa, sillä sisälämpötila on tippunut jo alle kolmenkympin vähän vajaasta neljästäkymmenestä.

Ilta-Sanomissa oli jotenkin koominen kuva kun trombi oli heitellyt isoveljeä. Kuvatekstin mukaan pikkuveljet tarkastelivat myrskyn tuhoja, Jaakko perkele vaan pitää kissaa kaksin käsin hännästä ja tarkastelee tuhoja sieltä hännän alta:lol2: kyllä noi pikku kaverit on hauskoja:)

Oli kyllä mahtavat ilmat viikonloppuna. Hiki virtasi, olutta meni ja tuntu siltä kuin ois ollut jossain kaukana lomalla. Koffariinkaan ei lauantaina olisi enempää jengiä mahtunut. No jos sitä perjantaihin mennessä vähän lämpenis ja suvilahti täyttyis porukasta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Helteet loppui mutta miksi mökissä on sisällä vieläkin 29,5c?? No, on se kaksi astetta vähempi kuin viimeiset pari viikkoa. Hiki.

Miten perkeleessä teidän asunnoissa on niin kuuma?
Minä laitan olohuoneesta parvekkeen ja ikkunan auki ja 30 euron tuuletin toiselle tuolille, lähelle sitä tuolia missä istun ja hyvin tarkenee.
Tai sitten kestän vaan enemmän lämpöä kuin te.
Ainakin sen tiedän että kylmää en kestä yhtään!

Kauhee valitus aina käynnissä. :D Oli pakko laittaa toi, kun porukka alkaa hiiltyyn siitä aina. :D

Itse totun kyllä todella nopeasti kylmään ja kuumiin ilmoihin.

Asunto kannattaa aina ostaa kesällä, näkee miten kuuma siellä on.

Uudessa kämpässä viime viikolla mukavat 25 astetta, kyllä kelpaa helteilläkin. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom