Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
Hei, lueskelin tätä keskustelua ja tuli paljon hienoa tietoa :) Kiitos! Mieleeni kuitenkin juolahti muutama kysymys ja toivoisin, että joku testeissä käynyt voisi vähän avata minulle, ellei nyt mene vaitiolovelvollisuuteen liikaa. Kysymykseni kuuluu näin: Pystyykö noita reiden pituutta sekä selän istumapituutta mittaamaan kotona mitenkään? Tai siis kerta ne mitataan istuimella? Kokeilin rullamitalla :D reiden pituus oli noin 40cm rullamitalla... Olen 184-185cm pitkä niin voisinko olla joltain osin tai ylipäänsä liian pitkä lentorukiin?

Kiitos kaikille :) Olen halunnut ihan pienestä pitäen lentäjäksi ja lentorukiin pääseminen olisi unelmien täyttymys :) olen 10 vuotta harrastanut lentosimulaattoreita jne ja käynyt kaiken maailman lentonäytöksissä :D vuoden päästä pitäisi lähettää hakemukset niin olisin kovin kiitollinen jos voisitte vähän antaa vastauksia ja vinkkiä :) KIITOS !

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Okei... kiva kuulla kerrankin, että joku vastaa asiallisesti ilman piruilua... Sivuilla sanottiin, että reiden pituus 55-67cm niin mistä asti se oikeen mitataan?

Ai niin ja miten värinäkö testataan siellä? onko se sellaisista korteista vai onko joku kovempi vempele millä katsotaan? pitääkö olla ihan täydellinen värinäkö? vai riittääkö että koulun terkkari on sanonut virheettömäksi?

Oiskohan tuo se mittaus, jossa istutaan selkä suorana penkissä ja niin perällä kun pääsee. Sit mitataan siitä istuinosan kohdalta pakarasta/alaselästä polveen. En oo varma, mutta tuollanen on ainakin yks mittaus.

Mutta kuten sanoin. Et oo liian pitkä. Ei se siitä pitäs kiinni olla!

Anteeksi, kun spämmin tänne näin... Mutta kysyn vielä sellaista, että minkälaisia ne psykologiset testit ovat? miten kauan testi kestää? ja miten haastavia ovat matikkatehtävät?

Anteeksi, kun spämmin tänne näin... Mutta kysyn vielä sellaista, että minkälaisia ne psykologiset testit ovat? miten kauan testi kestää? ja miten haastavia ovat matikkatehtävät?

Tätä ketjua selaamalla löydät paljon tietoa eri testivaiheista ja testeistä, mitä tulee vastaan. Psykologisiin testeihin ei juurikaan pysty valmistautua, mutta joitain muisti/perus päässälaskuja voi reenata, jos haluaa. Testejä on turha stressata etukäteen! :)

okei kiitos, voisko joku vetää lyhyen yhteenvedon siitä minkälaisia kykyjä psykologisessa testissä mitataan? Auttaako motivaatio ja halu mitenkään läpäisyyn? ja voiko lukion viimesen vuoden ekan kurssin todistuksella hakea lentorukiin? kestävätkö testit koko päivän? niin ja jossei pysty polkemaan 3.5 w/kg niin karsiutuuko samantien? en oo ikinä kokeillut niin vähän arveluttaa... toki painan vaan 60kg :D

okei kiitos, voisko joku vetää lyhyen yhteenvedon siitä minkälaisia kykyjä psykologisessa testissä mitataan? Auttaako motivaatio ja halu mitenkään läpäisyyn? ja voiko lukion viimesen vuoden ekan kurssin todistuksella hakea lentorukiin? kestävätkö testit koko päivän? niin ja jossei pysty polkemaan 3.5 w/kg niin karsiutuuko samantien? en oo ikinä kokeillut niin vähän arveluttaa... toki painan vaan 60kg :D

Luin tossa vähä lissää taas vaihteeks... epävarmuus alkaa iskemää aikalailla :D Mulla ei oo mitenkään hirveän hyvä matikkapää... osaan kyllä kiitettävästi pyörittää yhtälöitä ja oon pitkässä matikassa, mutta päässälaskuja en oikeen hallihe... siis niitä haastavempia.. lisäksi jos noi palikkatestit on semmosia , että pitää joku tietty kuvio ratkasta jonon perälle yms niin oivoi... Lihaskunnossa saan sen 70-72 punnerrusta minuuttiin ja vatsoja jonku 50 ja vauhditon pituus on 261cm. Olen kyllä täysin terve, ei mitään allergiaa tai muuta.. sairastan todella harvoin... Harmittaa vaan jos mun lentoura päättyy noihi pässälaskuihi yms, oon toki harrastanu yli 10 vuotta lentosimulaattoreita ihan ohjaimilla yms ja olen lentänyt oikeaakin lentokonetta, mutta sillä ei varmasti ole väliä :/ vedän nyt lukion ainaki kunnolla loppuun ja yritän sitten..

Pidän itse itseni kans täällä tätä keskustelua mutta vielä semmone asia ennenku jollai palaa käämit. Eli onko niissä testeissä mota ihmistä samaan aikaan samassa paikassa? onko psykologiset testit vaikeita? jos joissakin epäonnistuu niin karsiutuuko samantien?

Kiitos samoin!
fighter313 sun kandeis harkita purjelentolupakirjaa ni pääsisit kokemaan oikeeta lentämistä suhteellisen edullisesti, kun näyt olevan kiinnostunut ilmailusta enemmänkin.

Joo harkinnassa on :) katsotaan vuoden päästä mitä ilmavoimat sanoo :D ja pidähän sinäki meijät ajan tasalla täällä jos haluat :D ite ainaki olisin kiinnostunut kuulemaan miltä siellä nykyään näyttää :) kiitoos

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom