Hei, lueskelin tätä keskustelua ja tuli paljon hienoa tietoa Kiitos! Mieleeni kuitenkin juolahti muutama kysymys ja toivoisin, että joku testeissä käynyt voisi vähän avata minulle, ellei nyt mene vaitiolovelvollisuuteen liikaa. Kysymykseni kuuluu näin: Pystyykö noita reiden pituutta sekä selän istumapituutta mittaamaan kotona mitenkään? Tai siis kerta ne mitataan istuimella? Kokeilin rullamitalla :D reiden pituus oli noin 40cm rullamitalla... Olen 184-185cm pitkä niin voisinko olla joltain osin tai ylipäänsä liian pitkä lentorukiin?
Kiitos kaikille Olen halunnut ihan pienestä pitäen lentäjäksi ja lentorukiin pääseminen olisi unelmien täyttymys olen 10 vuotta harrastanut lentosimulaattoreita jne ja käynyt kaiken maailman lentonäytöksissä :D vuoden päästä pitäisi lähettää hakemukset niin olisin kovin kiitollinen jos voisitte vähän antaa vastauksia ja vinkkiä KIITOS !
Kiitos kaikille Olen halunnut ihan pienestä pitäen lentäjäksi ja lentorukiin pääseminen olisi unelmien täyttymys olen 10 vuotta harrastanut lentosimulaattoreita jne ja käynyt kaiken maailman lentonäytöksissä :D vuoden päästä pitäisi lähettää hakemukset niin olisin kovin kiitollinen jos voisitte vähän antaa vastauksia ja vinkkiä KIITOS !