Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
III-vaiheessa on vaikka mitä, pääosin tehdään tietokoneella kaikki testit. Ehdottomasti paras on se, missä tuijotetaan 30min mustaa ruutua :) Mulla kans nuo III-vaiheen testit 25.3 puoli päivää, koska tein ne jo viimevuonna.

III-vaiheessa on vaikka mitä, pääosin tehdään tietokoneella kaikki testit. Ehdottomasti paras on se, missä tuijotetaan 30min mustaa ruutua :) Mulla kans nuo III-vaiheen testit 25.3 puoli päivää, koska tein ne jo viimevuonna.

joo se testi jäi kyllä parhaiten mieleen :D toinen hauska oli se missä piti käsillä ja jaloilla ohjailla sitä ihme hyrrää siinä näytöllä joku 20 min eikä se halunnu oikeen pysyä paikallaan!
Jos selaat tätä palstaa taaemmas niin löytyy - ei aivan ajantasaista - mutta suurilta osin samanlaista tietoa mitä tuleman pitää III-vaiheessa. :)

joo se testi jäi kyllä parhaiten mieleen :D toinen hauska oli se missä piti käsillä ja jaloilla ohjailla sitä ihme hyrrää siinä näytöllä joku 20 min eikä se halunnu oikeen pysyä paikallaan!
Jos selaat tätä palstaa taaemmas niin löytyy - ei aivan ajantasaista - mutta suurilta osin samanlaista tietoa mitä tuleman pitää III-vaiheessa. :)

Joo kiitoksia! ei ihan helpolta touhulta näytä mut kai pitää mennä vaan rauhallisesti sinne ja kattoo olisko meikäläisestä lentäjäksi! :D no can do jos testit menee reisille... henrizzz luin tuolta jostain että oot kauhavalta, sattuuko sun nimi oleen henrikki? :D

Joo kiitoksia! ei ihan helpolta touhulta näytä mut kai pitää mennä vaan rauhallisesti sinne ja kattoo olisko meikäläisestä lentäjäksi! :D no can do jos testit menee reisille... henrizzz luin tuolta jostain että oot kauhavalta, sattuuko sun nimi oleen henrikki? :D

rennosti vaan ja jos joku testi menee reisille nii yrität vaa kerätä itses seuraavaan testiin! =) kaikilla siellä menee joku testi varmaa omasta mielestä vähä huonommi mut aina vaan keskittyminen uuteen nousuun sen jälkee!

Ja joo aivan oikeessa oot =D mahdetaankohan tuntea jostain? :D

Mulla on kans 28.3. joo täytyy koittaa ottaa rauhallisesti eikö hermoilla niin eiköhän sitten saa annettua parhaansa! Joo eiku päättelin iästä nickistä ja paikkakunnasta että oot varmaan se :D ei taideta tuntea mutta tiedän sut vaan, oon ite seinäjoelta :D

Kysyisin niiltä jotka on jo psykologissa testeissä käyny, että mitä testit pitää sisällään ja onko mahdollista valmistautua testeihin jotenkin?

p1 testi

Hylsy tuli :( syy: p1 testin tulos

Loogisista ehin tehä 25/40, Sanastosta 40/40, Matikasta 28/40
En usko, että kovin moni meni väärin.
Kuulostaako oudolta???
Minkälaisia tuloksia muilta p1 testista/ millaisilla tuloksilla menty jatkoon?

En ite tiiä noita tuloksia p1 testistä tai et montako meni oikein, koska kutsu lapussa ei mitään niistä lukenu.

Mut loogisista sain 40/40, joista muutaman joutu lähes arvaamaan.
Sanastosta jtn 30/40.
Matikasta 40/40 ja siinä varmaan lähes kaikki oikein. T

ällä viikolla sain itse kutsun III- vaiheeseen.

hylsy

hylsyhä se tuli P1 testistä, P-arvoni oli 5, ja vaadittu tulos 6 :/ paperissa myös mainittiin että jotain 500 pääsi III testeihin, näin mainitakseni epätietoisille :) Pitänee hakea muille ilmavoimien erikoisjoukkojen toimintaan. Hyvä fiilis kuitenkin jäi,ainaki fyysisen suorituksen osalta sijoituttuaan rovaniemen hakijoiden kärkipäähän :rock:

Onko porukkaa hakemassa myös teknilliseen? Ite hain kans sinne ja nyt tuli kutsua testeihin sinne, niin otin selvää vähän paikasta. Vaikuttaa kans mielenkiintoselta paikalta ja pääsee sen loppu ajan 6kk intissä apumekaanikoks johonki lennostoon ja kuulemma melkeen ku töissä ois. Onko porukalla kokemuksia kyseisesta paikasta? Oon kyl lukenu nämä kaikki sivut ja vähän siellä aikaisemmin jo ollu puhetta.

Pistäkääs kommenttia ku III- vaihe takana. Itellä vasta 28.3.
Mukavaa tämä reissaaminen ainaki Oulusta, ku ensin sinne Tuusulaan ja sit ois Hallis viel nuo lento teknillisen 2 päivän pääst noist Tuusulan testeist...

Onko porukkaa hakemassa myös teknilliseen? Ite hain kans sinne ja nyt tuli kutsua testeihin sinne, niin otin selvää vähän paikasta. Vaikuttaa kans mielenkiintoselta paikalta ja pääsee sen loppu ajan 6kk intissä apumekaanikoks johonki lennostoon ja kuulemma melkeen ku töissä ois. Onko porukalla kokemuksia kyseisesta paikasta? Oon kyl lukenu nämä kaikki sivut ja vähän siellä aikaisemmin jo ollu puhetta....

Oon tainnu aikasemminkin tähän kommentoida, vaan eipä tuota voi muuta ku suositella jos ei ohjaajakurssille pääse. Ainoa paikka missä varusmies pääsee oikeasti hävittäjien kanssa tekemisiin Suomessa, joten ei se huono mesta oo. Jos ei leirejä ja muita pakollisia armeijajuttuja lasketa, niin ekaksi normaali p-kausi, sitten aukin ajan opiskelua niinkuin sisäoppilaitoksessa klo 8-16 ja vimonen puoli vuotta töissä lennostossa niinkuin muukin henkilökunta. Tuskimpa tuo kovin dramaattisesti on reilussa viidessä vuodessa kumminkaan muuttunut.

Onko porukkaa hakemassa myös teknilliseen? Ite hain kans sinne ja nyt tuli kutsua testeihin sinne, niin otin selvää vähän paikasta. Vaikuttaa kans mielenkiintoselta paikalta ja pääsee sen loppu ajan 6kk intissä apumekaanikoks johonki lennostoon ja kuulemma melkeen ku töissä ois. Onko porukalla kokemuksia kyseisesta paikasta? Oon kyl lukenu nämä kaikki sivut ja vähän siellä aikaisemmin jo ollu puhetta.
Itse pidin parhaana paikkana suorittaa varusmiespalvelus. Ja sitä se kyllä olikin. 1/09 erää oon eli ei hirveesti vielä kotiutumisesta aikaa. Oppii paljon ja on varmana kiinnostavampaa, kuin olla perus tykkimiehenä. Etua on ymmärtää jotain tekniikan päälle tai on jotain mopoo joskus ruuvannut, niin tietää mitä eroo on ruuvimeisselillä ja porakoneella.Tosin olipa meidänkin kurssilla varmaan puolet lukiolaisia ja hyvin ne pärjäs ;)

Hommassa tosin kävi niin, että 2 viikkoo olin reservissä ja sen jälkeen samoihin hommiin tulee kuljettua edelleen.

ymmärtääkseni testeissä on myös jotain mekaaniikan perusosaamista, jotain vipuja pitää väännellä oikeisiin asentoihin? vai onko kyseessä vaan joku missä testataan logiikkaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom