Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
III-vaiheessa on vaikka mitä, pääosin tehdään tietokoneella kaikki testit. Ehdottomasti paras on se, missä tuijotetaan 30min mustaa ruutua Mulla kans nuo III-vaiheen testit 25.3 puoli päivää, koska tein ne jo viimevuonna.
III-vaiheessa on vaikka mitä, pääosin tehdään tietokoneella kaikki testit. Ehdottomasti paras on se, missä tuijotetaan 30min mustaa ruutua Mulla kans nuo III-vaiheen testit 25.3 puoli päivää, koska tein ne jo viimevuonna.
Joo kiitoksia! ei ihan helpolta touhulta näytä mut kai pitää mennä vaan rauhallisesti sinne ja kattoo olisko meikäläisestä lentäjäksi! :D no can do jos testit menee reisille... henrizzz luin tuolta jostain että oot kauhavalta, sattuuko sun nimi oleen henrikki? :D
Taitaa olla pikemminkin, että II vaiheeseen pääsee 500 hakijaa ja noin 200 III vaiheeseen.
Onko porukkaa hakemassa myös teknilliseen? Ite hain kans sinne ja nyt tuli kutsua testeihin sinne, niin otin selvää vähän paikasta. Vaikuttaa kans mielenkiintoselta paikalta ja pääsee sen loppu ajan 6kk intissä apumekaanikoks johonki lennostoon ja kuulemma melkeen ku töissä ois. Onko porukalla kokemuksia kyseisesta paikasta? Oon kyl lukenu nämä kaikki sivut ja vähän siellä aikaisemmin jo ollu puhetta....
Itse pidin parhaana paikkana suorittaa varusmiespalvelus. Ja sitä se kyllä olikin. 1/09 erää oon eli ei hirveesti vielä kotiutumisesta aikaa. Oppii paljon ja on varmana kiinnostavampaa, kuin olla perus tykkimiehenä. Etua on ymmärtää jotain tekniikan päälle tai on jotain mopoo joskus ruuvannut, niin tietää mitä eroo on ruuvimeisselillä ja porakoneella.Tosin olipa meidänkin kurssilla varmaan puolet lukiolaisia ja hyvin ne pärjäs ;)Onko porukkaa hakemassa myös teknilliseen? Ite hain kans sinne ja nyt tuli kutsua testeihin sinne, niin otin selvää vähän paikasta. Vaikuttaa kans mielenkiintoselta paikalta ja pääsee sen loppu ajan 6kk intissä apumekaanikoks johonki lennostoon ja kuulemma melkeen ku töissä ois. Onko porukalla kokemuksia kyseisesta paikasta? Oon kyl lukenu nämä kaikki sivut ja vähän siellä aikaisemmin jo ollu puhetta.