Komppaan kyllä. Olen itse II/09 käynyt samat riennot ja onhan se kieltämättä ehkä parhaimpia tapoja suorittaa intti, jos haluaa vuoden olla. Loppuaika on todellakin kuin töissä kävis ja ainakin joissain lennostoissa (esim. KarLsto) skapparit on aivan kuin työkavereita. Komppaniaa ja lennostoa ei kannata edes vertailla toisiinsa, koska ne ovat monesti kaikessa suhteessa toistensa vastakohtia. :DItse pidin parhaana paikkana suorittaa varusmiespalvelus. Ja sitä se kyllä olikin. 1/09 erää oon eli ei hirveesti vielä kotiutumisesta aikaa. Oppii paljon ja on varmana kiinnostavampaa, kuin olla perus tykkimiehenä. Etua on ymmärtää jotain tekniikan päälle tai on jotain mopoo joskus ruuvannut, niin tietää mitä eroo on ruuvimeisselillä ja porakoneella.Tosin olipa meidänkin kurssilla varmaan puolet lukiolaisia ja hyvin ne pärjäs ;)
Hommassa tosin kävi niin, että 2 viikkoo olin reservissä ja sen jälkeen samoihin hommiin tulee kuljettua edelleen.
Hakemisen kannalta en pidä teknistä koulutustaustaa mitenkään kovin tärkeänä, sillä teknisin vimpain on Maglite, mitä siellä tulee käytettyä. Itselleni ei sattunut kohdalle kuin muutama vaivainen huolto, joissa sai olla mukana.
Joka tapauksessa todella hyvä paikka suorittaa intti.
E: testeissä on lähinnä logiikkaa ja sitten ihan yleissivistykseen liittyviä tehtäviä kuten esim. rattaiden pyörimiset, vivut ja jotkin arjen fysikaaliset ilmiöt.