Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
Itse olin eilen rissalassa testeissä ja ihan hyvinhän nuo meni, kai. Minun mielestäni siinä toisessa psyko testissä se matikka osuus oli helpoin niistä kolmesta. Voi kyllä olla että meni ihan ketuilleen. Nyt vain odotetaan kutsua seuraavaan vaiheeseen.:rock:
Oinasmie: Meillä ainakin se kuntopyörällä poljettava aika riippui painosta, että mitä enemmän painoi sitä pitempään piti polkea.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ootko varma? Kun 400 tuohon vaiheeseen oli kutsuttu, ja ainakin täältä lähti jopa 5/6 kotiin. Ei luulis kyllä hirveesti sitten noilla psykoilla olevan merkitystä jos niiden pitää saada se pari sataa. Miullakin kyllä tulisi se 600. Mistä sie nyt majoitusta hoitamassa? Luulis että kyllä siellä hoitaisivat. Mitä siitä sanoivat?
Resurssipula+?;)
Kyllä sinne Tuusulaan vielä pari sataa otetaan, siinä vaiheessa putoaa vähän yli puolet. Hotelli Onnelassa oon yötä ja siinä lapussa nimenomaan sanottiin että majoitus pitää hoitaa ite. :(
Oinasmie: Meillä ainakin se kuntopyörällä poljettava aika riippui painosta, että mitä enemmän painoi sitä pitempään piti polkea.
Joo eiköhän se sitte meilläki ollu nuin :D

Itse olin eilen rissalassa testeissä ja ihan hyvinhän nuo meni, kai. Minun mielestäni siinä toisessa psyko testissä se matikka osuus oli helpoin niistä kolmesta. Voi kyllä olla että meni ihan ketuilleen. Nyt vain odotetaan kutsua seuraavaan vaiheeseen.:rock:

Kuinka paljon teitä silloin oli? Mie kävin edellispäivänä ja 4 oli. Yks lähti kotia kun kipeä ja toinen näön vuoksi... jep, miunkin mielestä se matikka helpoin. Sai suunnilleen 30 aina per osio, ja loput heitti aivan arvalla. Jos niistä edes joku sattui. Kun kerrottiin ettei vääristä tule miinusta. Siellä? Paljon poljit?

Kuinka paljon teitä silloin oli? Mie kävin edellispäivänä ja 4 oli. Yks lähti kotia kun kipeä ja toinen näön vuoksi... jep, miunkin mielestä se matikka helpoin. Sai suunnilleen 30 aina per osio, ja loput heitti aivan arvalla. Jos niistä edes joku sattui. Kun kerrottiin ettei vääristä tule miinusta. Siellä? Paljon poljit?
Meitä oli aluksi 5, yksi tippui kuntotesteissä ja toinen pienen värisokeuden takia. Joo tuollakin sanottiin ettei vääristä tule miinusta niin loputhan ne tuli arvailtua, mitä ei osannu. Poljin 15:05 ja 3,9kw/kg. Mitenkäs sinulla meni polkemiset?

Aika huonostihan tuo lihaskuntotesti meni, kun sain vain 8 pistettä. Tosin jätin vauhdittoman pituuden hyppäämättä, koska polvi on leikattu enkä saa hyppiä vielä. Ainut mistä sain täydet oli selkälihasliike.
Näkötestissä sain 1,75 ja 2,00. Kuulotestissä olin 1.lk.

Tietääkö joku millon ne ilmottaa ekoista testeistä läpipäässeet? Vai onko kutsuja jo tullut? Mä olin siinä abiristeilyn jälkimainingeissa Helsingissä 2-vaiheessa. Ei tarvinnu tehä lihaskuntoo eikä psykologisii ku tein ne jo tammikuussa utissa :rolleyes:

pirkkalassa tuli käytyä, lihaskunnosta 1 vajaa täydet, et ihan hyvin. pp-ergometrille eivät päästäneet ku olin kipee. Ja koska olin utissa käynyt psykologiset sain lähinnä odotella :S tosin p2b:n pistivät tekemään. C- taululta näkö 1.75 kummaski ja näköseula tokalla yrityksellä läpi :D. ja selästäkin löysivät mutkan, jota katellaan tarkemmin jos saatuu kolmannen vaiheen tuusulassa läpäsemään. 7.3 tuusulassa pitäis olla paikalla.

Kertokaahan sitten Tuusulassa käyneet, että millaista oli ja miten meni? Minkälaisia testejä? Samat kuin aikaisempina vuosina, ekaks koneella tehdyt ja sinne kynä käteen? Noita 8tuntia päivä?

Kutsu kävi kans..:) siellä sitten älykkyyttä mittaillaan poijat 26-27.päivä. Missä muut yötä? Tietoa paljon populaa kutsuttu?

Kerrohan Oinas ensimmäisenä käyneenä, että millaiset sessiot oli? Joko palauduttu? Kieltämättä tollainen matka vituttas aika suuresti, vaikka täältäkin jo se 6-7h.

Jep minullakin ovat nuo 26-27 päivät. Pääsen onneksi yöksi äitipuolen luo helsinkiin niin ei tarvitse ruveta hotellissa punkkaamaan.:)

Herätetäänhän palsta taas eloon! Miten muilla sujui testaukset? Mie ainakin ryssin yhden osion (sen ratas jutun). En oikein edes ymmärtänyt tehtävänantoa. Miten muut? Paljon saitte keskimäärin siitä neliruutu testistä? Eka testi.

Itellä tuntuu että ryssin kaikki testit tosi pahasti :D Hankalia tehtäviä itelle oli se jossa piti kääntää sitä arpakuutiota, tasapainottelu sillä kolmiolla (varsinki ku jalat otettiin mukaan) sitt se missä piti niillä rullilla vetää se rata läpi ja muutenki tuntuu että parantamisen varaa ois ollu reilusti. Ekassa tehtävässä harmittaa että opin niin hitaasti sen oikean taktiikan. Alussa meni jollain parilla sadalla pisteellä siitä se sitt tasasesti nousi ja lopulta ku tajusin oikeesti miten se kannatti tehdä nii alko tulla lähemmäs tuhatta pistettä. Harmi vaan että tajusin taktiikan vasta kahella viimisella kerralla :D Eli testit oli hankalia enkä odota jatkoon pääsyä.

Minulla oli siinä ekassa testissä keskiarvo jotain 800 pintaan. Sen ryssin minä varmaankin missä piti sitä pistettä tuijotella. Muutaman kerran meinasin tosissaa nukahtaa siihen. Toinen mikä meni huonosti oli se tasapainottelu jutska jaloilla. Mutta muuten meni kyllä omasta mielestäni ihan kohtuullisesti. Ihan mielenkiintosia testejähän tuolla oli.:)

Olitko lasse millä koneella? Samassa luokassa tehtiin. Miulla keskiarvo varmaan meni sinne 600-650 paikkeille. Taktiikan tajus vasta lopussa. Kirjaimilla suurin merkitys ja niitä kyllä tulikin ryssittyä... ja tasapainoilukin kyllä meni välillä seinien kanssa tutustuessa.

Minä olin sen koneen vasemmalla puolella mikä oli sammutettu, pakkiksen huppari päällä istuskelin:) Ne kirjaimet oli sillon helppoja jos niistä muodostui edes jonkinlainen sana, eivätkä olleet pelkkiä konsonantteja, silloin oli kyllä ihan sekasin. Aluks ei tullut yhtään kuunneltua sitä ääntä, mutta lopussa alkoi jo siitäkin pisteitä herumaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom