Ilmavaivat ja nopea aineenvaihdunta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei. Pierettää koko ajan niin saatanasti eikä hyvällä tahdollakaan voi väittää aineenvaihduntaani nopeaksi.

OT: Sitten kun joku keksii keinon vähentää luolamiehen dieetistä koituvaa piereskelyä niin veikkaan, että ko. henkilö tekee aikamonta naisihmistä maailmassa onnelliseksi.

Itselläni vähenty piereskely huomattavasti apteekista saatavalla Vi-siblin kuidulla ja muutenkin mahan toiminta tasoittui.

Iteltäni löytyy kyllä molemmat: pierua pukkaa jatkuvalla syötöllä + vessassa
saa käydä ripittäytymässä alati. Mut toisaalta taas kun yrittää syödäkkin tasaseen tahtiin, on myös ulostulopuolella jatkuvasti tavaraa.
Niin kauan kun oman paskanhajun kestää on kaikki hyvin, muista ei oo niin väliä.....

japa sanoi:
apteekista saatavalla Vi-siblin kuidulla
Laitatko vähän lisätietoa tuosta, valmistaja, hinta yms. Googlettamalla en heti löytänyt tuosta tietoa :(

Lainaus ekan linkin takaa löytyvältä sivulta:
"Haittavaikutukset
Tavalliset (>1/100): Ohimeneviä vatsavaivoja kuten vatsan nipistelyä ja lisääntynyttä kaasun muodostumista saattaa esiintyä."
LOL!

Myöskin tosta ekasta:
"Vi-Siblin on massaa lisäävä kuituvalmiste, ns. bulk-valmiste"

Nonnii, nyt kaikki tota hakemaan, siitä tulee lisää massaa! :rock:

nauroin ääneen minuutin kun luin näitä vastauksia - toivottavasti se ei kerro mitään negatiivista mun huumorintajusta...

jaa-a, eikun apteekkiin, aamusin pierettänyt monta viikkoa nyt niin että ei voi ite olla kotona...

laittakaapa pojat kokeeks valkosipulin kynsiä uuniin ja syökää ne lämpiminä... ne on aika hyviä ja hyvät on myös jälkiseuraamukset.... :david:

Jep ehkä kaksi eka päivää tuota kuitua syödessä pieretti hieman mutta sitten kun sitä otti säännöllisesti ja suolistossa oli kokoajan sitä niin oireet hävisivät. Ainakin oman kokemuksen mukaan sillä sain vatsa oireet täysin kuriin. Nyt olin metsällä muutaman päivän ja en ottanut tuota kuitua niin heti alkoi epäsäännöllinen vatsan oireilu ja piereskely lisääntyä. Tuossa kuidun toiminnassa on juuri tärkeää että sitä on kokoajan suolistossa "täytteenä" jolloin sitä ilmaa ei juuri pääse kertymään. Itse lisään hieman nykyään vehnälesettä mukaan kun on aika tyyristä tuo Siblin.

Mulla on tosi nopea aineenvaihdunta ja ilmaherruus on saavutettu myös meillä.
Oonkin sanonut muijalle et se on onnellisessa asemassa kun mun pierut ei haise...paljon ainakaan.

masai1967 sanoi:
Mulla on tosi nopea aineenvaihdunta ja ilmaherruus on saavutettu myös meillä.
Oonkin sanonut muijalle et se on onnellisessa asemassa kun mun pierut ei haise...paljon ainakaan.

Joo kai mun ongelma on turhamainen luonne jonka pitäis koettaa olla vähemmän tyylikäs ja enemmän MIES!!!

:)

Tylerd sanoi:
Ei mitään pieru lääkkeitä, pierut tykkää, että niitä päästellään:kippis1:
Tässä pierusaitti kaikille pierujen ystäville :D

Jep! Ja sitäpaitsi hieno mies ei pidä pahoja hajuja sisälään. :evil:

Paha henki poistuu ihmisesta huutaen. Ei siina ole sen kummemmasta kyse.
Pitaa vaan varoa etta paha henki ei materialisoidu kesken kovimman huudon. :D

Pieruhuumori taitaa todellakin olla loputon pilailun aihe, eikä ruoansulatuksen nolo sivutuote! :lol2: Mutta niinhän se on, joka pierua pidättää, on sillä muutakin salattavaa... :evil:

Itse omaan todella nopean aineenvaihdunnan, syön paljon ja usein, silti paino ei nouse ja rasvat pysyy alamaissa. Perse laulaa ihan samalla tavalla olin sitten treenillä tai tauolla, söin proteiinia tai en... En kylläkään usko, että mitkään "Tolosenihmekuidut" tehoaa minun suolistoon, voihan ne jollekkin tehota. Allekirjoittaneen mielestä ne ovat :anssi:

Jopa piristi työvuoron alkua!

Jos oikein kovasti pierettää ja suolisto huutaa, kannattaa tarkkailla ihan oikeasti purkan ja sokerittomien tuotteiden syöntiä. Ainahan niissä lukee, että liiallisella käytöllä saattaa olla laksatiivisia vaikutuksia. Mulla tulee jo muutamasta purkasta tai 1/3 rasiallista "terveysvaikutuksellisia" pastilleja kauheat pierut. Jos pierut on jo ongelma kannattaa koettaa ilman noita tuotteita vähän aikaan.

Timba79 sanoi:
Jep! Ja sitäpaitsi hieno mies ei pidä pahoja hajuja sisälään. :evil:

4068337.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom