Ilmastoahdistus. Ohimenevä muoti-ilmiö vai jatkuva muutosten tulva?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SMugU
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Toi nyt on yleistä muissakin "woke"-porukoissa, että puhetta tulee, mutta teot on sitten mitä sattuu...

Tämähän on laajemminkin vasemmiston ajatusmaailma, it’s ok when we do it.
Ja parempi olla saarnaamatta periaatteita joita ei itse noudata, se on epärehellisyyttä. Mutta tämäkään ei vasemmistoa haittaa.
Ihan turhaa lentämisiä on paheksua. Joko lentämiselle laitetaan veroa ja lentopolttoaineelle tai ei, ja EUn tahto on ollut ei. Eli ihmisiä ei haluta ohjata vähentämään lentämistä. Joillain mailla on käytössä lentoveroja, mutta luokkaa viisi euroa per lento eli ei merkitystä. Kovimpia lentäjiä ovat tunnetusti EU poliitikot ja ilmastokokoustelijat, eli tuo asia ei tule muuttumaan. 🤷🏻‍♂️

Toivottavasti Trump saa vedettyä USA:n pois ko. paskasta, josko se toisi vähän järkeä muihinkin valtion päättäjiin.

No todellakin. 👊 Kaikki noiden toiminnassa on idiotismia, paitsi korruptio, siitähän sentään itse hyötyvät. Mutta kenenkään veronmaksajan ei pitäis pakolla tuota rahoittaa, voisivat kerätä varansa lahjoituksina.

Ja hei taas me lennetään: ”Ilmastorahoitus on keskeinen aihe tulevassa ilmastokokouksessa, joka alkaa ensi viikolla Azerbaidžanissa.”. Stubbikin lentää sinne, puhumaan. I can feel the change. 😆

Hiilidioksidi ei ole myrkky eikä saaste. Sen lisäksi vähän numeroita kuinka turhaan nyt kansalaisten rahoja haaskataan. Koko ilmasto -ideologia on huuhaata, jolla jotkut tienaavat valtavasti.

"Hiilidioksidin osuus kasvihuoneilmiöstä on 4–5 prosenttia. Ihmisten hiilidioksidipäästöt muodostavat 4 prosenttia kokonaispäästöistä, mikä tarkoittaa, että ihmisen kokonaispanos kasvihuoneilmiön voimistumiseen on 0,16-0,20 %. Se on mitätön vaikutus."

https://notrickszone.com/…/new-study-human-contribution-to…/

Tämä kaveri puhuu kuplasta, jossa ilmeisesti aika moni elää. Kuinkahan avoin olisi ajatukselle, että kuplassa elääkin hän itse?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Tämä kaveri puhuu kuplasta, jossa ilmeisesti aika moni elää. Kuinkahan avoin olisi ajatukselle, että kuplassa elääkin hän itse?
Pääosin asiaahan tuo taisi kirjoittaa. Ei huono kupla olla todellisuuden kanssa samassa kuplassa.

Eli olet jo mm. vähentänyt reilusti lihansyöntiä, saat sähkösi uusiutuvista lähteistä ja ajelet hybridillä tai täyssähköllä tai peräti fillarilla kun hoidat päivittäisiä asioita? Vähentänyt matkailua?

Veikkaan että ihan vaan papukaijana toistelee mitä lehdestä lukee. Muutahan tämä woketus ei vaadi, ei tekemistä, ei älyä tai ymmärrystä. Kaakattaa vaan eteenpäin mitä ylehesarin feministitoimittaja kirjoittelee, niin on parempi ihminen. Hyvesignalointi.

Mitään ilmasto"kriisiä" ei ole, maailmassa maatalouden ja metsätalouden tuotanto kaikki kunnossa, ongelmat ja kriisit ihan samoja kuin taistolaisilla oli 70-luvulla että on pahoja kapitalisteja jotka pilaa fiilikset jossain ideologisessa kuplassa.

Suomi tulee hyötymään ja hyötyy jo ilmaston lämpenemisestä sekä hiilidioksidipitoisuuden lisääntymisestä maa- ja metsätaloudessa. Se on kriisin vastakohta ja fucking awesome.

Todellinen kupla on se että näillä ilmastohöpö tekemisillä olisi jotain vaikutusta. CO2 lisääntymisen kulmakäyrä ilmakehässä ei ole hidastunut pätkääkään 30v ilmastopolitiikan myötä, päinvastoin 2023 rikkoi kaikki aiemmat ennätykset CO2 pitoisuuden lisääntymisen vauhdissa. Odotan samaa vuodelta 2024. Ja toivon sitä, että sähkölasku pysyy pienenä. Välitön hyöty ja positiivinen korrelaatio. Siinäpä kriisiä kerrakseen.

Eli olet jo mm. vähentänyt reilusti lihansyöntiä, saat sähkösi uusiutuvista lähteistä ja ajelet hybridillä tai täyssähköllä tai peräti fillarilla kun hoidat päivittäisiä asioita? Vähentänyt matkailua?
Mitä sinä nyt taas sekoilet siellä? Keksit puudelilaumalle mielikuvituspohjalta peukutettavaa.

Mitä sinä nyt taas sekoilet siellä? Keksit puudelilaumalle mielikuvituspohjalta peukutettavaa.
Mua ihan aidosti kiinnostaa, miten ilmastokriisin olemassaoloon uskovat ihmiset toteuttavat noita vaatimuksia, mitä kriisin pysäyttämiseksi on esitetty. Ei muuta. Mutta jos ainoa reaktiosi on mennä tolle linjalle niin have a nice day.

Mua ihan aidosti kiinnostaa, miten ilmastokriisin olemassaoloon uskovat ihmiset toteuttavat noita vaatimuksia, mitä kriisin pysäyttämiseksi on esitetty. Ei muuta. Mutta jos ainoa reaktiosi on mennä tolle linjalle niin have a nice day.
Mua taas alkoi aidosti kiinnostamaan, että miten päädyit kommentistani seuraavaksi kyselemään minun hiilijalanjälkeni perään. Hieman hankala ymmärtää millainen aasinsilta siihen tarvitaan. Kyllä siinä vähän tulee sellainen puudeloinnin maku suuhun. Totesin vain, että kirjoitelmassa mainittiin myös todellisiakin asioita. Ne ovat sellaisia, joihin ei välttämättä Pakkiksella törmää. Suosittelenkin kokeilemaan muitakin tietolähteitä, jotta otanta on tarpeeksi laaja.

Kun nyt kerran kysyttiin, niin kyllä itseasiassa teen paljonkin ilmastotekoja. Ajan vähäruokaisella bensa-autolla, samaan aikaan kun vihreät toverini ajavat citymaastureillaan tosiasiassa liki kaksinkertaisilla päästöillä, mutta kun ovat hybridejä. Suosin kasvisruokaa aika ajoin, tilanteen (menun) niin suodessa. En matkusta kuin pakon edessä, en todellakaan tee lomamatkoja.

Mua taas alkoi aidosti kiinnostamaan, että miten päädyit kommentistani seuraavaksi kyselemään minun hiilijalanjälkeni perään. Hieman hankala ymmärtää millainen aasinsilta siihen tarvitaan. Kyllä siinä vähän tulee sellainen puudeloinnin maku suuhun. Totesin vain, että kirjoitelmassa mainittiin myös todellisiakin asioita. Ne ovat sellaisia, joihin ei välttämättä Pakkiksella törmää. Suosittelenkin kokeilemaan muitakin tietolähteitä, jotta otanta on tarpeeksi laaja.

Kun nyt kerran kysyttiin, niin kyllä itseasiassa teen paljonkin ilmastotekoja. Ajan vähäruokaisella bensa-autolla, samaan aikaan kun vihreät toverini ajavat citymaastureillaan tosiasiassa liki kaksinkertaisilla päästöillä, mutta kun ovat hybridejä. Suosin kasvisruokaa aika ajoin, tilanteen (menun) niin suodessa. En matkusta kuin pakon edessä, en todellakaan tee lomamatkoja.
Pakko kysyä.
Jos sulla ois enemmän rahaa niin ajaisitko hienommalla autolla ja kävisitkö lomamatkoilla?

Mulla nyt vaan on tapana kysellä tuollaisia. Meinaan, jos jokin asia huolettaa, niin parasta mitä sille voi tehdä, on toimia asian korjaamiseksi. Ilman sitä se huolestuminen on vaan yksi korjattavissa oleva asia, minkä eteen ei tee mitään. Ja sellaisia on tosi monella nykypäivänä. Jostain syystä nämä asiat kiinnostaa, ei sen kummempaa.

Mutta hyvä että sä toimit estääksesi ilmastokriisiä, jatka samaan malliin! :worship:

Suositut

Back
Ylös Bottom