Ilmasto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu
Nauttiiko joku oikeasti tällasesta säästä, +28 ja aurinkoa? Mukava tulla aina kotiin, jossa on 10 astetta vähemmän lämpöä.

Jos kohta ei säät kylmene ammun itseni.

:curs: :jahas: :itku: :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei se nyt noin kamalaa voi olla, suomessa niiiin vähän on tämmösiä päiviä että kyllä nää pitäis kestää.
Kohta on taas talvi ja sitten maristaan kun on niin kylmä ;)

Jos pitäisi valita ulkolämpötilaksi -30 vai +30, ottaisin ehdottomasti -30. Mä olen mies jolla on aina kuuma.

Ei ole valkoisen miehen keli ei.

kyl tää on ihan hirveää. Suomen kesän tulisi olla kylmä ja vähäluminen. eilen pysty menemään vasta seiskalta salille ja oli tunti aikaa tehdä treeni. ja sekin meni perseelleen. muutan pian Gröönlantiin.

Ihan hyvä vaan et on lämmintä. Nää kelit menee jos ei tartte tehdä "mitään" (lue töitä). Sais vaan osa tosta kosteudesta hävitä, koko ajan ukonilma kummittelee ja keli tuntuu entistä kuumemmalta...

Tämmönen ilma on minusta tuskaa.
Tuulisi edes kunnolla niin ei olis näin saatanan kuuma. Ei tarvitse kuin kävellä postilaatikolle niin on jo selkä aivan märkä.
joku +20 astetta ja sopiva tuuli olisi kiva ilma. Tai sitten sellainen pieni vesisade. Mikäs sen mukavempaa kun on valkoinen paita päällä ja se kastuu niin voi ylpeästi esitellä lihaksiaan paidan läpi ;)

Ei lämmin luita riko...

Jos olisin lomalla tällainen "+28 ja aurinkoa" sää iiiilmAsto olis oikein hyvä, mutta kun en ole niin vitun rasittava on olla tällaisessa helteessä.

kaikkein paras olis jos Suomessa olis ympäri vuoden sellanen +15c :thumbs:

+20 paras lämpötila.
tää on kyl vähän liian kuumaa, mut kyllähän nää mutamat päivät jaksaa kun löhöö rannalla.
Asun kattohuoneistossa, joten meillä on tällaisella säällä sisälläkin iltamyöhään reilu 25 C, kun katto lämmittää. huhuh!
Kerran oltiin espanjassa, niin siellä oli reilu 40 koko viikon. se oli huhuhuhuuhu!

Täällä päässä ainakin mittarit näyttivät klo15.30 +35 astetta... Erittäin harvoin hikoilen ja nyt meinas jo pieni hiki tulla. :)

Originally posted by Kynis
Jos pitäisi valita ulkolämpötilaksi -30 vai +30, ottaisin ehdottomasti -30. Mä olen mies jolla on aina kuuma.

Tottumis kysymys muuten tuo kammottava kuuman tunne.

Me olemme tosiaankin tottuneet -30 asteisiin ilmoihin sen takia nyt on olevinaan maailmanloppu kun käristää.

Jos aina olis plus kolkytä niin varppina siihenkin tottuis.

Oli joo tosi hauskaa eilen olla töissä, ku auringossa oli +45, ja olin raksalla parvekkeita remontoimassa.

Tänää istuin takapihalla n. 5min ja olin ihan hiestä märkä.

En oo kyl mikää hellemies, mutta onhan se kivaa, ku on välillä lämmintäkii, kuhan vaa ei kauaa oo.

Siis voi helvetti, että mä inhoan tällaisia ilmoja!! Inhoan kesää muutenkin aivan saatanasti, joten ihan maksimilämpötila kesällä sais mun puolesta olla +20 ja helvetin pilvistä!

Tänään treenien jälkeen oli paino pudonnu 1.5kg vaikka join 2 litraa vettä treenin ohessa! Ja sitten vielä kävelymatka kotiin..

En saanu t-paitaa päältä pois kun se oli niin litimärkä joten alko vituttaa ja repäsin paidan päältä.. tuolla se on luutturättinä. :) Onneksi noita "markan" paitoja..

Syksy on parasta aikaa..ei ole liian kylmä eikä kuuma ja kaiken lisäksi ripsii välillä vettä. :)

Lupasi muuten vielä loppuviikosta kovempia helteitä. Ja mulla raukalla on perjantaina jalkatreenit.. mutta mä oonkin niin kova jätkä, että jalkatreenit vedetään läpi täysillä, hengissä tai ei! ;)

Nooh, onneksi on kesä pian ohi.. :kippis1:

Inhoan tällasii helleaaltoja....

Rakastelu kauniin avokkini kanssa on yhtä litinää... äskön otettiin semmonen parin tunnin sessio, lakanat ja makkarin maton sai heti laittaa parvekkeelle kuivuun :D

Hikoo enemmän kun salilla:kippis1:

... sanoivat eskimot. Eikös ole mukava huomata kuinka täällä pohjoisessa oleva suomikansa on sopeutunut hiukan viileämpään ilmastoon. :) Katsokaas näitä hiukan tummempia kavereita, nehän kävelee mustat farkut, mustat pilotit ja musta pipo päässä ja ihmettelevät: "Onko täällä kesäisinkin näin kylmä?"

Rannalla olessa aivan ihanteellinen sää. Töissä - korjaan - maalaamassa aivan helvetillisen tukahduttava ilma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom