Ilman proteiinijauhoja sun muita?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja uusio
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nipsu sanoi:
Jos teissä on yhtään miestä niin teette itse palautusjuoman.
Pakkikselta tilaatte kyseiset tuotteet, Mike alensi hinnat tosta ultrasta vähän aikaa sitten joten nyt sitä saa melkein ilmaiseksi

1.5dl ultra whey suklaa
1dl maltoa

=
35gr proteinia
35gr maltoa

=
17?

aikas kallis drinkki :D

kaneli sanoi:
Mitäs nämä palautusjuomat ja lisäravinteet sitten sisältävät? Soveltuuko yksikään markkinoilla olevista tuotteista minunlaiselleni moniallergikolle? en voi käyttää esimerkiksi maitotuotteita enkä sokeria (en myöskään keinotekoisia makeutusaineita), joten mitä suosittelette palautumiseen?

Kerrotko mikä maidossa on sinulla se allergian aiheuttaja? Markkinoilla on aika puhataita laktoosittomia ja vähän kaseiinia sisältäviä heratuotteita, joiden luulisi sopivan myös allergikoille. Entäs mikä sinua estää syömästä sokereita? Diabetes?

Lisäravinteena saa myös muna- ja soijaproteiinijauheita, jotka ovat "oikeaa ruokaa" helpompia palautumisjuomaksi.

Omskakas sanoi:
Kerrotko mikä maidossa on sinulla se allergian aiheuttaja? Markkinoilla on aika puhataita laktoosittomia ja vähän kaseiinia sisältäviä heratuotteita, joiden luulisi sopivan myös allergikoille. Entäs mikä sinua estää syömästä sokereita? Diabetes?

Lisäravinteena saa myös muna- ja soijaproteiinijauheita, jotka ovat "oikeaa ruokaa" helpompia palautumisjuomaksi.

Jos kaverilla on maitoproteiiniallergia niin vaikeaksi menee. Nuo mainitut pelkkää kananmunan ja/tai soijaa sisältävät proteiinivalmisteet taitaa olla ainoa vaihtoehto. Maitojauhettakin tungetaan nykyään joka paikkaan :curs:

Omskakas sanoi:

Maitoproteiini ei sovi mulle, mutta ei se mitään, tilasin Pakkotoiston mainiosta verkkokaupasta soijaproteiinia sen sijaan. Olen nainen, joten soijan pitäis olla ihan ok (kyllä, tutustuin tuotekuvaukseen.. ). Katsotaan miten lähtee..

Zone-sarja -42%
Oon tässä nyt vuoden vääntäny ilman lisäravinteita. Hyvin oon syönyt, mutta sen verran paljon joutuu syömään, että tuo vatsalaukkukin tuuppaa venymään.. Kehitystä kyllä tapahtuu, mutta en todellakaan tota vatsaa enää pitempään katso. Pitänee tuossa ens viikolla käydä luontaistuotekaupan kautta :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom