Gillyanne sanoi:Miten minusta nyt tuntuu, että me puhumme ns. toistemme ohi tässä asiassa...? En ole mielestäni väittänyt, että oikein syöminen tarkoittaisi jotain ihmeellistä ruokavaliota tahikka lisäravinteiden käyttämistä. Kyllä ns. oikein voi syödä ihan mammanmurkinoillakin.
Mitä taas treeniin tulee, niin tottakai siinä pitää olla järkeä, senhän nyt tajuaa:kin. Mutta kokeilepa joskus huviksesi, vaikka kuukauden ajan, että treenaat järkevällä ohjelmalla, mutta syöt aivan päin mäntyä: liian vähän, liian vähän prodea ja hyvää rasvaa... siis perustaviksen ruokavalio. Minä olen tuota nimittäin kokeillut, itse asiassa elin vuositolkulla kuvaamani kaltaisella ravinnolla - pitkälti silkkaa tietämättömyyttäni :( Ja kun pistin ruokajutut kuntoon, niin kehitystä alkoi yht'äkkiä tulla suorastaan HUIMAA tahtia aikaisempaan verrattuna (vaikken siis tehnyt treeniin mitään sen ratkaisevampaa muutosta).
Olenko muuten väärässä, jos väitän, että voimatreenipuolella ruokavalion merkitys ei ole lainkaan niin iso kuin bodytreenipuolella...?
Jep, uskon että olet oikeassa, ja olen vain hieman käsittänyt tekstejäsi väärin
![Smile :) :)](/smilies/smile.png)