Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mniska sanoi:onko "palkkari" palautusjuoma??
Mniska sanoi:miten sitä pitää ottaa???
Mniska sanoi:itse teen reenin jälkeen seuraavanlaisen mössön:
munan valkuianen
puol purkkii rahkaa
rypsi öljyy hiukan
marjoja/kaakaota
sokeria hiukan
maitoa 5dl +
palautusjuomana minkälaiselta kuullostaa????
Mniska sanoi:pitääkö palkkarissa olla valkuaista???
Mniska sanoi:powerhouse - miten toi tähän liittyy
(onko ravinto ilman lisäravinteita laiminlyömistä??)?
Gillyanne sanoi:kuin jos treenaisit viimeisen päälle hifistellen.
Hoku sanoi:Minäkin asun kotona, ja kun vanhemmat maksavat safkat, ei ole tarvinnut ostaa lisärävinteita. Niitä olisi tietysti hyvä olla ikäänkuin varalle jos kunnon safkaa ei satu olemaan, mutta muutoin ruokahaluni on niin erinomainen etten ole noita tarvinnut.
Rahka sekoitettuna veteen ja funlightiin sitäpaitsi maistuu mielestäni paremmalta kuin ne protskupirtelöt joita olen maistanut. ;)
Itsellä on ollut syöminen päin helvettiä melkein viimeiset puolitoista vuotta, vaikka treeni on ollut koko ajan säännöllisempää ja järkevämmin toteutettua, niin tulokset ovat junnanneet paikoillaan tai jopa laskeneet, johtuen ihan paskoistaMike sanoi:Olen vahvasti erimieltä. IMO syöminen on suurimmalla osalla jarruttavana tekijänä, sanoisin sen osuudeksi ainakin 70% koko hommasta.
Gillyanne sanoi:Toki on totta, että kolmiyhteys treeni-ravinto-lepo on oltava kunnossa, jotta kehitys voisi olla optimaalista ja ylipäätään jatkuvaa. MUTTA olen silti edelleen sitä mieltä, että ravinnon merkitys on tavallaan suurempi kuin treenin - jos syöt todella hyvin ja oikein, mutta treenaat ns. sinne päin, saat todennäköisesti paljon parempaa kehitystä aikaan, kuin jos treenaisit viimeisen päälle hifistellen, mutta söisit aivan päin helv*ttiä.
VZ58 sanoi:Tuli mieleeni, että mistähän sitten johtuu, että ihan perusruokavaliolla, tyyliin kotiruokaa 4-5 krt päivässä ilman lisäravinteita, voi johtaa hyviin voimanosto tuloksiin? Vai puhutaanko tässä jo täydellisestä ruokavaliosta? En puhu tässä itsestäni vaan tiedän ja tunnen tapauksia, jotka ovat kehittyneet ja kehittyvät hyvin ilman sen kummempia ruokavalioita. Treenissä täytyy olla järkeä, ei sitä kukaan kehity Ison-Arskan opeilla kovin pitkään. (Ainakaan me tavan tallaajat).