Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mainittakoon että LG ja Samsung ovat täyttä paskaa lämmitystehoiltaan, eikä niitä voi suositella lainkaan jos ei asu vaikkapa Thaimaassa missä ainoastaan jäähdytysteholla on merkitystä. No sinnehän ne on suunniteltukin, ikävää on että suomalaiset yritykset niitä kauppaavat pohjolan markkinoilla lainkaan.
Mites jos asuu kaukolämpötalossa, niin eikös noi silloin aja asiansa?
Alkuvuodesta hommasin Panasonicin. Mikä olisi järkevin tapa käyttää pumppua kesällä?
Teillä joilla on noita ilmalämpöpumppuja, olettekos laskeskelleet sen vaikutusta lämmityslaskuun. Sen mitä puolitutuilta olen kuullut niin näyttäis takaisinmaksu aika olevan lähelle 10 vuotta mikä on aivan liian pitkä mokomalle elektroniikka härvelille imo.
Riippuu täysin siitä mikä peruslämmitys on, minkä laitteen ostat jne.Teillä joilla on noita ilmalämpöpumppuja, olettekos laskeskelleet sen vaikutusta lämmityslaskuun. Sen mitä puolitutuilta olen kuullut niin näyttäis takaisinmaksu aika olevan lähelle 10 vuotta mikä on aivan liian pitkä mokomalle elektroniikka härvelille imo.
Kaveri pisti Hitachin. Enpä pistä minä. Ei ole esteettisesti kovinkaan kaunista katseltavaa:
http://www.ariabox.it/Immagini/Modelli/ClimatizzatoriHitachiShirokumaSx8.gif
Eli tuo koko laatikko sisäyksikössä on AINA auki. Aina! Muissa merkeissä vain alhaalla on pieni rako josta tulee ilmat ulos. Hitachissa koko laatikko on auki.
Mainoksessa hieman erinäköinen vekotin seinällä:
http://www.pihapiiri.fi/wmanage/images.ph?image_id=14950
En tiedä tarjouksista (onko noissa todellisia tarjouksia kun on niin kilpailtuja), mutta jos asiallista palvelua haluaa, niin suosittelen RefGroup-nimistä firmaa.Josko sitä vihdoin sais ajoiks hankkia ton pumpun ennen kesän tuloa. Onko jossain hyviä tarjouksia?
Josko sitä vihdoin sais ajoiks hankkia ton pumpun ennen kesän tuloa. Onko jossain hyviä tarjouksia?