Ilmaista olutta Kaisaniemen metroasemalla

Kerran kustiin pulloihin mun sedän kanssa ja jätettii pullot sen naapurin postilaatikon viereen ja äijä joi kummatkin pullot illal sano että jotkut hölmöt oli jättäny kaks täyttä pissee postilaatikon viereen ni oli ottanu parempiin suihin :eek: vähän oli kuulemma laihempaa kun normaalisti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jtt1983 sanoi:
Kerran kustiin pulloihin mun sedän kanssa ja jätettii pullot sen naapurin postilaatikon viereen ja äijä joi kummatkin pullot illal sano että jotkut hölmöt oli jättäny kaks täyttä pissee postilaatikon viereen ni oli ottanu parempiin suihin :eek: vähän oli kuulemma laihempaa kun normaalisti

Serkku kusi pienempänä limsapulloon ja myöhemmin serkun isä tuli ja otti huikat pullosta ja sylkäs loput ikkunasta pihalle. Sitten tuli muiden perheenjäsenien joukkoon ja oli sanotut: "Hyi vittu että toi limsa on vähän pilalle mennyttä tai jtn" :lol2:

Noniin taas olisi kyselyä Kaisaniemessä. Tällä kertaa lonkeroaiheista. Vaatimuksena tosin olisi 30-40 vuotias mies, joka juo viikoittain.

Pahus en mahtunut haarukkaan. Tosin kyselijän mielestä näytin ilmeisen sopivalta uhrilta kun oikein hyökkäsi luokseni ihmismassojen läpi. :)

Sellanen vanha kurppa siellä rullaportaiden yläpäässä lehtiö kädessä vaanii uhreja.

Temp Human sanoi:
Ei ole lapuissa mitään muuta tietoa kuin kysymykset. Haastattelun aikana ottivat puhelinnumeron ylös ja lupasivat soitella viikon päästä.
By the way, ottiko kukaan yhteyttä asian tiimoilta? :)

monkeyman160 sanoi:
By the way, ottiko kukaan yhteyttä asian tiimoilta? :)

Kyllä otti. Sama naisilmmeinen soitteli perään, joka haastatteli aikanaan paikanpäällä. Kerroin about samat litaniat kuten tuosta makutestistä ilmeni.

Mitä olen uutisista lueskellut niin Hartwallilta ja muiltakin panimoilta olisi nyt kevään aikana tuollaisia tulossa markkinoille. Tosin vielä ei ole Hartwallin sivuilla mainintaa niistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom