Ilmaista olutta Kaisaniemen metroasemalla

Kävin äsken vastaamassa Lapin Kullan kyselyyn Kaisaniemen metroasemalla. Sai pari pulloa mukaan uutuusoluita, joita pitäisi maistella ja kommentoida viikon sisään.

Janoisille :kippis1:

-Edit- noihin tulevia oikeita etikettejä voi ihmetellä kyselyn aikana.

Liitteet

• Kuva(199).jpg
    Kuva(199).jpg
    23,9 KB · Katsottu: 1 238
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Temp Human sanoi:
Kävin äsken vastaamassa Lapin Kullan kyselyyn Kaisaniemen metroasemalla. Sai pari pulloa mukaan uutuusoluita, joita pitäisi maistella ja kommentoida viikon sisään.

Ilmaista uutuusoluiden testausta metroasemalla? Kuulostaa joltain teekkareiden puuhastelulta - oletko varma ettet saanut mukaasi paria pulloa taskulämmintä kusta tai kiljua ja kyselyn tuloksista raportoidaan jossain Otaniemen sanomien huumoripalstalla?

IronMind sanoi:
Ilmaista uutuusoluiden testausta metroasemalla? Kuulostaa joltain teekkareiden puuhastelulta - oletko varma ettet saanut mukaasi paria pulloa taskulämmintä kusta tai kiljua ja kyselyn tuloksista raportoidaan jossain Otaniemen sanomien huumoripalstalla?

LOL Ei voi tietää. Varsinkin kun toinen olusista taisi olla jollain sitruunalla maustettua tai jotain ns. virkistävää mainospuheiden mukaan (kusta?).

Ehkäpä parempi juottaa pari alkuhuikkaa ensin kavereille.

Kuulostaa kyl siltä et peräsmiestä on nyt kusetettu ja kunnolla, :D .
Mut toisaalta: vedä kitusiin vaan kun kerran ilmasiks sait!!!! :kippis1: :thumbs:

Korkitkin on tietty niitä joita saa Alepasta. Voi olla vähän kusetuksen makua. Monessakin mielessä.

Vedä vaan huiviin...not!

Näin alalla työskentelevänä voin sanoa, että nyt joudut pilan? kohteeksi. Homman tekee lainvastaiseksi jo tuoteselosteen puuttuminen, saati sitten oluen ilmaisjakelun kielto!!! Maistatukset ovat sitten erikseen jos ne tehdään ravintoloissa pienissä erissä! Uskon, ettei Lahden päässä (Hartwall, Lapin kulta) haluttaisi ko. riskejä ottaa...

heheh.. ei muuta kuin naamariin vaan! kyllä se päähän menee vaikka olisikin kusta seassa :hyper:

Oon kyllä ollut mukana Smartin tekemässä kyselyssä, jossa annettiin blankkoja röökiaskeja kokeiltavaksi, sitten täytetään lomaketta pari viikkoa mielipiteillä. Vielä oon hengissä. Tähän kyselyyn tultiin haastattelemaan Itiksen Tallinnanaukiolla.

Memento sanoi:
Vedä vaan huiviin...not!

Näin alalla työskentelevänä voin sanoa, että nyt joudut pilan? kohteeksi. Homman tekee lainvastaiseksi jo tuoteselosteen puuttuminen, saati sitten oluen ilmaisjakelun kielto!!! Maistatukset ovat sitten erikseen jos ne tehdään ravintoloissa pienissä erissä! Uskon, ettei Lahden päässä (Hartwall, Lapin kulta) haluttaisi ko. riskejä ottaa...

Eihän olutpulloissa koskaan ole tuoteselosteita.

Kitusiin vaan ne bisset, tuskin niissä nyt ainakaan KUSTA on herranjestas.

Mä testasin pari vuotta sitten tuplajuustopurkereita. Tuli sitten käytyä sinä päivänä kolme kertaa mäkkärissä :kuola: kaljaa :kuola: seksiä :kuola: norjalaista vuonosilliä :kuola:

Onhan noita testejä aina, kerrankin supermarketista sai nakkipaketteja kirkkaissa muoveissa, ilman mitään selostusta. Näitä olisi pitänyt maistella ja raportoida tulokset, paskanlatvat minä mikään koekaniini ole. Nakkeja saa snagarilta ja bissee baarista :thumbs:

sammyx sanoi:
Eihän olutpulloissa koskaan ole tuoteselosteita.

Kitusiin vaan ne bisset, tuskin niissä nyt ainakaan KUSTA on herranjestas.

Tarkennukseksi: Tuotteesta oluen tapauksessa täytyy pystyä näkemään valmistaja, parasta ennen pvm. ja alkoholin til.-%.

Maistatukset mainosmielessä "valvotuissa" olosuhteissa ovat asia erikseen!

Kai ne kyselijät olivat ihan virallisen näköisiä? Kannattaa varmaan ainakin haistaa niitä ennenkuin vedät naamariin :lol2:

Ohessa kuva tulevasta pullon myyntiversiosta. "Source" antoi tosin tietoa että vaikuttaa feikiltä, etiketin kulma on rutussa ja pukin parta peittää viivakoodin :D

Viimeksi muokattu:
voi perse,en olis edes ottanut pulloja messiin..tyypit nauranut kippurassa että löytyy vielä höynäytettäviä..juo itse jos tekee mieli äläkä muilla testaa,ihan varmaan kusta..
joku vielä kuvannut jossain ja jäbä löytyy kohta netistä maistelemassa olutta kaisaniemen asemalla:)

Haastattelija oli sellainen nuori tytön tyllerö, joka kertoi olevansa ensimmäistä päivää töissä. Kysyin onko itse maistanut olutta ja kertoi harkitsevansa sitä.

Korkit tosiaan eivät ole mitää virallisia vaan merkittömiä kruunukorkkeja.

Pullot tulivat halvassa valkoisessa muovikassissa ja siellä oli mukana kolmesivuinen kyselylomake.

Ohessa otteita kyselystä kirjoitusvirheineen:

Pyydämme, että juot oluita niin kuin yleensä kotona juot olutta. Mutta mieluiten niin, että juot yhden pullon kerralla. Juo pullosta ainakin puolet ennen kuin vastaat kysymyksiin.Pyydämme, että juot kokonaan itse testioluet

Täyte lomake molempien oluiden osalta ja merkitse lopuksi kummasta oluesta pidit enemmän.

1. OLUT

Oluen koodi pullossa:__________(TÄRKETÄ MUISTAA MERKITÄ!)
12. Miltä tämä olut maistui ja vaikutti?

Erittäin hyvältä 5
melko hyvältä 4
Tavanomaiselta 3
Melko huonolta 2
Erittäin huonolta 1

12.b) Miksi?

Loput kysymykset koskevat ominaisuuksia, makua, yleisarvosanaa ja sitä olisitko halukas ostamaan olutta kaupasta. Ei siis mitään kysymyksiä, joista voisi arvata kyseessä olevan vilunkipeliä.

Huomenna tai lauantaina ajattelin korkata pullot ja voin kertoa miltä vaikutti

Mää oon ollu mukana siideritestissä jossa maisteltiin uusia mahdollisesti markkinoille tulevia tuotteita. Testiin mut napattiin kadulta ja palkinnoksi tuli suklaata. Testijuomat olivat muistaakseni juurikin numerollisilla etiketeillä merkatuissa pulloissa.

Temp Human sanoi:
Haastattelija oli sellainen nuori tytön tyllerö, joka kertoi olevansa ensimmäistä päivää töissä. Kysyin onko itse maistanut olutta ja kertoi harkitsevansa sitä .

Korkit tosiaan eivät ole mitää virallisia vaan merkittömiä kruunukorkkeja .

Pullot tulivat halvassa valkoisessa muovikassissa a ja siellä oli mukana kolmesivuinen kyselylomake.

Ohessa otteita kyselystä kirjoitusvirheineen:

Pyydämme, että juot oluita niin kuin yleensä kotona juot olutta. Mutta mieluiten niin, että juot yhden pullon kerralla . Juo pullosta ainakin puolet ennen kuin vastaat kysymyksiin.Pyydämme, että juot kokonaan itse testioluet

Toi vaikuttaa NIIN kusetukselta etten itse kyllä aineeseen koskis.
:rolleyes:

Temp Human sanoi:
Erittäin hyvältä 5
melko hyvältä 4
Tavanomaiselta 3
Melko huonolta 2
Erittäin huonolta 1

Heh, kuvittelin kun oot juonu pullon, hörpit vie viimeset kusitipat pohjalta ja leveä tyytyväinen hymy kasvoilla merkkaat: "5. Erittäin hyvältä" :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom