Ilmainen autokoulujen kuvakoesivu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vastasit: Oikein
Oikein: 47 kpl
Väärin: 4 kpl
Kuvia: 51 kpl
Kanta ID:
Aikaa meni: 5 s
Keskiarvo: 9.2 s

Vidduku tos ei nähny lopuks, mitkä meni väärin. Todella huonoa suomen kieltä tuolla kyllä oli käytetty.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo.

"olet kääntymässä risteyksestä vasemmalle, saatko kääntyä kaistalta vasemmalle".

No saahan sitä ryhmittyä.

"WROOOONG"

Eli ei olisi saanut kääntyä kaistalta vasemmalle, tossa olisi pitänyt kyllä sanoa, että "saatko kääntyä risteyksen kohdalla tältä kaistalta vasemmalle".

Damn, yks väärin.

Vastasit: Oikein
Oikein: 50 kpl
Väärin: 1 kpl
Kuvia: 51 kpl
Kanta ID:
Aikaa meni: 6 s
Keskiarvo: 4.7 s

Voin paljastaa sivut on tehnyt itse Rallakka

Kiitoksia testauksesta, pikainen katselmus tuotti tulokseksi, että kuvat ja kysymykset on helppoja. Kun meni kaikilla vastanneilla kohtuu hyvin.
Eli täytyy yrittää keksiä vaikeempaa kysymystä ja kuvaa. Ja samalla yrittää parantaa tuota ookeenkirotusta yms :) Siinä kun en ole mikään hyvä. Koskaan ollutkaan. Äidinkieli oli 6 :)

Niin ja tämä sivusto on vasta alkumetreillä joten toimintahäiriötä ilmenee.
Ehkä joku päivä toimii kunnolla tai katoaa netistä kokonaan.

46-5
Mutta sanon samaa kuin sanoin oikeassa testissäkin, monessa kuvassa on tulkinnanvaraa ja ne voi käsittää monella tavalla.

Esim. kanta id 18 "Onko kuvassa mitään vialla"
"Kuorma-auto ajaa päin punaista blaa blaa blaa"

Pysäytetystä kuvasta on mahdotonta sanoa missä vaiheessa valo on vaihtunut, periaatteessa rekka olisi voinut olla niin hitaasti liikkeessä että valo on vaihtunut vasta risteyksen aikana.

Tai toinen esimerkki kanta id 25 "Voitko jatkaa tästä suoraan"
"Et voi jatkaa, huomaa kieltomerkki puskassa joka kieltää ajamisen"
Kieltomerkin kyllä huomasin mutta se on niin epäselvä että siitä ei voi sanoa onko kyseessä moottoriajoneuvo kieltomerkki vai esim jalankulku kieltomerkki.

Liitteet

• Kieltomerkki.webp
    Kieltomerkki.webp
    2,7 KB · Katsottu: 3 911
Juu jotkut kuvat on kieltämättä epäselkeitä..

ja tulkinnanvaraisia. Täytyy laittaa nuo kuvat muistiin ja poistaa ne sieltä joku päivä ehkä. Tosin aikoinaan itse muistan autokoulun kuvakokeessa olleen kohtuullisen ihmeellisiäkin kuvia toisinaan. Joten tuohonkin testiin muutaman viimeisen päälle tulkinnanvaraisen kuvan voisi jättää kiusaksi.

Niin nyt yritin korjata kirohäröjä toivottovasti ei ota enää niin pahasti silmään. Tai tiedä vaikka virheet paheni...

Suttusia kuvia, mutta niin on maksullisissakin...

palveluissa. Mitä itse olen katsellut. Ja netti ei ole edelleenkään kovin nopea, jotta voisi megatavun kokoisia teräviä kuvia ladata sekunneissa. Nuokin kuvat on maksimissaan 100kt.

Ja minulle opetettiin autokoulussa, että jalankulkijoille pitää antaa aina tilaa vaikka se ei olisikaan just suojatiellä.
Minulle sanottiin, että vaikka ei olisikaan mutta jos on vähän sen näköinen että on tulossa suojatielle. Niin se on hylätty insissä jos jättää pysähtymättä :)

Ei sen puoleen kirjalliset ja inssi meni kerralla läpi.

Suositut

Back
Ylös Bottom