Ilkivalta autolle

Joku urpo meni viime yönä hajottaa sivupeilini Mersun sl 500 -90 vuoden mallistani. Jos joku tietää tekijän niin palkkio on luvassa ja ISOT kasat ongelmia tekijälle..

Tapahtumapaikka Espoon niittymaantiellä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On vissiin mersunvihaajia liikkeelle täälläpäin Espoota. Suunnilleen viikko sitten kaverille vedettiin Ässänsä oikeanpuolen takaoveen helvetin syvät skraadut ja pienempää vekkiä koko oikeaan puoleen.

Kateellisia tuntuu riittävän aina vaikka alla olisi lada. Pelottaa jo valmiiksi kaupunkiin muutto, miten siellä uskaltaa yleensäkkään mitään omaisuuttaan jättää yöksi pihalle? Siskolta ja sen kavereilta on pöllitty jo kolme pyörää alle vuoden aikana..:jahas:

Esimerkkinä tuosta kateudesta voisin kertoa sen, että esim. avobemariin jopa mummot sylkevät heti jos katon jättää auki.. :rolleyes:

aika heikkoa saada noita kiini. omakin auto otti vahinkoa kun joku viivakoodiviiksi oli leikkinyt käsijarrulla parkkipaikalla.. selvät jäljet oli, kaupassa oli vielä kameravalvonta tuohon pihaan, mutta ei tietenkään nauhoittava valvonta.. en tajua mikä virka on semmosella kameralla. ei onneksi mennyt bonuksia. 1500e lasku vakuutusyhtiölle.

tallentava kamera pitäisi olla tuommosten varalle omallakin parkkipaikalla.

edit. mersut tosiaan tuntuvat toimivan ilkivaltamagneetteina.. samoin audit. jos parkkipaikalla hakataan ovilla niin aja suosiolla vaan keskelle yhtä viivaa. jää sopivat välit seuraaviin.

edit2: tuommonen tunnustus luolasta http://tunnustuksien.luola.net/index.php?id=11492 :curs: x 5

nevahood sanoi:
edit2: tuommonen tunnustus luolasta http://tunnustuksien.luola.net/index.php?id=11492 :curs: x 5

"Olen kuitenkin aiheuttanut vahinkoa kymmeniä, ellen satojatuhansia euroja ja jatkan tätä siihen asti kunnes "bemarit" poistuvat liikenteestä. Sitten taidankin vaihtaa automerkkiä."

En povaa tyypille elinpäiviä siihen asti, mikäli toi kirjotus ees totta on. Löytyy saletisti ihmisiä, jotka menee väliin jos näkee omaisuuttaan vahingoitettavan, ihan sama tuleeko siitä sitten itelle penaltia. Saunan taaksehan toisen omaisuuden tärvelijät joutaa.

meikälle vedettiin vekit civicin takapuskuriin vuos sitten ja tänä keväänä pamautettiin sivupeili paskaksi...idiootteja riittää ympäri suomen...

Ja itsessä ei ole koskaan vikaa.. aina kun ajaa kolarin niin kannattaa pitää mielessä, että toisen osapuolen mielestä juuri sinä olit yksinomaa syypää kolariin.

Mä vihaan vielä enemmän ilkivaltaa kun varkaita ja murtomiehiä.
Todennäköisimmin varkaat saa vähemmän vauriota aikaan kun joku tahallinen ilkivallan tekijä :curs:
Ei mene mun kaaliin minkä takia on pakko rikkoa tai vahingoittaa toisen omaisuutta.
Kaiken maailman hautakivenkaatajat ja muut pistää vihaksi.

Neste ralleissa näkee esim. taas tänä vuonna kun EK:n varsilla on potkittu ja kaadettu moottoripyöriä ojaan. On tuota omalle kohdalle jo ihan riittävästi sattunut ilkivallantekijöitä. Toivon että en saa koskaan ketään kiinni itse teossa. Silloin saattaa flipata yläkerrassa aika pahastikkin.

1578.gif
,
1596.gif
ja
guillotine.gif
niille, jotka tuollaista harrastaa. Omallekin kohdalle on sattunut joskus vastaavia eikä kyllä riitä ymmärrystä pätkääkään. Ja mä kun oon vielä pitänyt Niittykumpua suhteellisen rauhallisena paikkana (itse asun eri päässä Niittykumpua, mutta silti) :curs: .

Spidey sanoi:
Ja itsessä ei ole koskaan vikaa.. aina kun ajaa kolarin niin kannattaa pitää mielessä, että toisen osapuolen mielestä juuri sinä olit yksinomaa syypää kolariin.

Mites kolarit liittyy ilkivaltaan ja tahalliseen toisen omaisuuden turmelemiseen?

tossa muutama kuukausi sitten joku peruutti mun lancerin ryttyyn tosta oikeen eturenkaan kohtaa ja tietty hävis helvettiin eikä jättänyt lappua eikä mitään!
voitte vaan kuvitella sitä vitutuksen määrää kun huomasin autoni :curs:
tollanen on kanssa vitun tyhmää lähteä paikalta...
mutta onneksi naapurin pappa näki ja otti rekkarin ylös :rock:

no-body sanoi:
Saitko syylliseltä rahat pois (väkivallalla tai puhumalla tai poliisin avulla)?

sain, ihan ilman väkivaltaa ja poliisia...soitin vaan ja kyselin että ootpa tainnut olla siellä ja siellä siihen aikaan jne jne eipä siinä kummempia. :worship:
henkisestä kivusta ja särystä en kyllä saanut korvauksia ;) (auto toooodella rakas)

Se on muuten vielä kiva, että yleensä tällaiset vittuiluvahingot on juuri sen verran pieniä, ettei kannata vakuutuksesta ottaa. Vetäis sitten samalla kunnolla auton kasaan niin sais edes uutta osaa, mutta juuri tulee semmosta damagea, ettei omavastuukustannus ylity tai se on juuri ja juuri sen yli.
Kivaa.

EI svidu! Oiskohan toi :david: iskeny meitsin bemuun jotai vuosi sitten. Aamulla töihin lähtiessäni huomasin, että autoa oli heitetty 3 kananmunalla, sekä konepellille oli nakattu mystinen pakastepussi, joka sisälsi perunasalaattia...Meinas pistää vihaksi....kyllä tähän maailmaan mahtuu sairasta sakkia...

Poliisina toimiva ystäväni oli kerran virka-ajan ulkopuolella hengailemassa kaupungilla (siviileissä tietysti). Huomasi sitten, että joku sälli joka hetkeä aiemmin oli normaalisti lampsinut kadulla potkaisi yhtäkkiä auton peilin paskaksi. Laittoi sällin sitten kanveesiin ja soitti pojat hakemaan laitokselle.

Ei ymmärrä mitä tyydytystä tulee tuntemattoman ihmisen omaisuuden tuhoamisesta...ehkä se on vaan niin vitun nättiä.

Minä taas en ymmärrä miten reaktiot omaisuusvahinkoon ovat linjalla "Viiltelisin ruosteisella veitsellä kappaleiksi!".

Näkyy varsinkin nuoremmat miehet olevan varsin herkkähipiäisiä oman pikku peltilehmän suhteen.

Vincent:What's more chickenshit than fucking with a man's automobile? I mean, don't fuck with another man's vehicle.
Lance: You don't do it.
Vincent: It's just against the rules.

Näin.Luulisi myös kaikkien tietävän sen,mutta ei näköjään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom