IL proteiinipatukkatesti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Threadin aloittaja varmaankin voisi vähän keskustelua aloittaa, mutta joo. Toissapäivänä tuohon osui silmä, itse olen voittaja patukkaa maistanut ja mausta pidin itse. Muuten en noihin patukoihin oikein sekaannu, kun köyhä opiskelija olen..

Ite en oo maistanu kuin tuota häviäjäpatukkaa ja voin yhtyä aika lailla sen saamaan arvosteluun. Paljoa ei ole patukoita tullu syötyä, mutta ehkpä sitten vuoden vaihteen jälkeen kun alkaa kiristely :evil:

Itse olen noita isoja versioita maistellut, mutta todella harvoin. Isoissa tuppaa se hinta olemaan aika hieman yli, verrattuna siihen, että samalla hinnalla saa jo vaikka pienen rahkapurkin ja ananaspurkin ja reilusti pienempään hintaan. Mutta sitä saa mistä maksaa. Käteviä syödä nopeasti silti, jos ei tilannetta ole säilyttää omaa matkakotikeittiötä mukana.:D

Toisaalla ihmeteltiin hivenen sitä, että testiryhmän jäsenet on duunissa mestassa jossa myydään testin voittanutta patukkaa.

Toinen mielestäni hyvä pointti liittyy tutkijan kommentteihin. Easybodyn patukka on loistava välipala (10,4g prot), mutta ProFX caramel sitä vastoin on taas "karkkiosastoa" vaikka sisältää enemmän protua (11g) kuin Easybody.

Mulle tolla testillä ei ole mitään merkitystä. Mutta mielestäni ton testin olis kyllä voinut hiukan uskottavammin toteuttaa.

Millasetkohan makuarviot olis tullu patukoille esim. Fastin toimistolta? Pitäiskö ehdottaa IL:lle uutta testiä toisen markkinoijan/ maahantuojan toimesta?

Kysymyksessä on siis makutesti ja tällä kertaa maistuvimpia olivat tyttöjen mielestä firman omat patukat?

"Taitaa tytöt tietää, että seinän takana olisi patukkaa tarjolla..."
- vapaa lainaus Tupla-suklaapatukka mainoksesta 90-luvulta

Kysymyksessä on siis makutesti ja tällä kertaa maistuvimpia olivat tyttöjen mielestä firman omat patukat?

Joo! Näitä testejä lisää! Mä ainakin kaipaisin esim. kunnon talvirengastestiä. Iltalehti voi järkätä tollasen testin vaikkapa kimpassa Nokian renkaiden kanssa.. Testi voitais suorittaa Nokian renkaiden testiradalla ja Nokian renkaiden myyntimiesten/edustajien toimesta.

Mun mielestä aika heikko testi kokonaisuudessaan.

Paremman kokonaiskuvan mulle olis antanut seuraavanlainen testi. Testiryhmässä minimissään 5 henkilöä. Pari mimmiä, kynäniska ja pari enemmän patukoita kuluttavaa "HC" -treenaajaa. Mielellään testiryhmään ei olis tarvinnut ottaa yhtään tuotteiden "edustajaa".

Toinen mielestäni hyvä pointti liittyy tutkijan kommentteihin. Easybodyn patukka on loistava välipala (10,4g prot), mutta ProFX caramel sitä vastoin on taas "karkkiosastoa" vaikka sisältää enemmän protua (11g) kuin Easybody.
Eikös tuo kommentti Easybodyn herkullisuudesta välipalana tullut koemaistajilta eikä tutkijalta. Pistetytyskin perustuu makutestiin. ProFXissä taas kommentoidaan protun ja hiilarin suhdetta, ei protun määrää.

Minusta nuo makutestit on ihan hyviä, ravintoarvot voi lukea patukan kyljestä, mutta ottaahan se päähän jälleen kerran ostaa joku ihan kuolemalta maistuva tekele, oli proteiinia sitten 0,6 g enemmän tai ei.

Eikös tuo kommentti Easybodyn herkullisuudesta välipalana tullut koemaistajilta eikä tutkijalta. Pistetytyskin perustuu makutestiin. ProFXissä taas kommentoidaan protun ja hiilarin suhdetta, ei protun määrää.

Aivan. :) Eiköhän jutusta kannata poimia lähinnä Patrikin steitmentti kyseisistä tuotteista:

"Mielestäni näille patukoille kyllä löytyy käyttöä urheilijoille, esimerkiksi silloin kun syöminen on hankalaa kiireen vuoksi tai vaikkapa ulkomailla."

Sen sijaan joidenkin tuntuu olevan vaikea käsittää(viittaamatta mihinkään tiettyyn tuotemerkkiin ja yleistämättä mainosviestien sisältöä), että käytännössä suoja-aineeton ja kuiduton patukka, jonka pääraaka-aineita ovat pääasiassa maitosuklaa, sokeri, kaakaovoi, glukoosisiirappi ja hydratut rasvat, ei vastaa tasapainoista ateriaa. :)

Minäkään en ymmärrä miksi arvostelijat väittävät Fastin Lo-Carbia mauttomaksi saati sitten All Starsin Hy-Prota. Molemmat ovat mielestäni parhaita mitä olen ikinä maistanut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom