Ikiheikotus :(

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja veijari
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Itse voin koekmuksesta tuohon sanoa, että iltatreeni ja kauhea hikoaminen vaikuttavat asiaan. Esim Sauna.

Jos illalla on kova treeni en pysty aamulla syömään ja kävelykin tuntuu vaikealta, joten päätin sijoittaa treenit iltapäivälle. Tämä ei kylläkään ole kaikille mahdollista.

Minulla samanlaisia kokemuksia kuin Väsyneellä tuosta unen saannista eli herätys aina samaan aikaan. Myös viikonloppuisin.

Täällä kans tota että VITUN laiska olo aina yleensä aamusi, mutta mulla se välillä jatkuu koko vitun päivän ainaki sillo jos nukkuu hirvee pitkät yö unet:D

Toikin johtuu vaan perseellään olevasta unirytmistä. Kyllä se unirytmi taipuu jos aina heräät samaan aikaan, niin alkaa illallakin väsyttämään. Munkin luonnollinen unirytmi on ihan pyllyllään. Jos saisin mennä nukkumaan ja herätä niin kuin haluan, kääntyy mun unirytmi melkein päälaelleen. Menen 4-5 aikaan nukkumaan ja herään 12-14. Nyt olen opetellut siihen, että en ikinä nuku kovin pitkään vaikka saisin, niin unirytmi pysyy sellaisena, että kymmeneltä alkaa jo vähitellen väsyttämään. Joka aamu nousen 7 ja 8 välissä vaikka saisin nukkua pidempäänkin. Viikonloppuna voi mennä yhdeksään.

Juu kyllä minäkin herään joka aamu kelloon en silloin kun tuntuisi hyvältä, mutta kun siitä ei ole iltaa ajatellen mitään hyötyä kun ei vain saa unta eli siis on ihan sama nukunko yöllä 2 vai 15 tuntia niin en saa seuraavana iltana ajoissa unta, en ole ikinä saanut. Tai no intissä oli niin puhki kun herätys oli niin ajoissa että unta sai, mutta olo oli sitäkin pahempi, aina.

Eli siis pointti ettei enää tarvitse kovinkaan monen kirjoittaa "no herää aamulla?".

AGH, tää väsytys tekee ihmisestä aggressiivisen. Ja salillekkin pitäisi lähteä näin koulun jälkeen.

Yks mikä tuntuu auttavan tohon aamun vaikeaan heräämiseen itsellä on illalla otettu vitamarin kalanmaksaöljy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom