Ike myöntää tekstiviestit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trident
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
24 ne julkas


edit.

(....)Mäkin olin ulkona ja olis tehny mieli........vaikka nähdä.

Katsoin vielä ja vaikutelma sama. Pitäs päästä lähelle. Olet sä aikamoinen. Ja vaikutat minuun.
 
Eikai tää voi olla totta? En ole tätä ketjua vielä edes avannut mutta nyt tipahdin tuolilta:

1513069-katainenuus.jpg

Herkistynyt Jyrki Katainen puhui hetki sitten kokoomuksen tiedotustilaisuudessa ulkoministeri Ilkka Kanervan eroon johtaneista syistä.

Katainen meni hetkeksi liikutuksesta sanattomaksi, kun hän ryhtyi perustelemaan, miksi Kanerva ei saanut enää vielä kerran viimeistä mahdollisuutta.

Siis mitä vittua!? Isot miehet itkevät telkkarissa(?) kun kaveri lähettelee tekstareita jollekin hoidolleen... Ei jumankauta! :lol2:

Pellejä vittu kaikki, onneks ei tartte olla tuolla lööppien luvatussa maassa. Miten vitussa jotain voi edes kiinnostaa jonkun äijän panot. Kai se voi vapaa-ajallaan tehdä kalullaan ihan mitä lystää. Maksaahan se kännystäkin sen verotusarvon 20,01e/kk joten tuskin tuo veronmaksajiakaan voi kovin kiinnostaa.
 
Mun mielestä on jotenkin surullista, että tollasen takia heitetään helkkarin hyvä ulkoministeri pihalle. Puhumattakaan kun äijä on tehnyt lähes koko ikänsä poliitikassa hyvin hommia, ei tollaisen pikkuhoron aiheuttaman kohun pitäisi saada näin voimakasta reaktiota aikaan. Kuten Ikekin, itse syyttäisin tästä kaikesta kyllä Suomen mediaa. Jos kattoo Iltalehdestä tänään kuinka Kanervalle soiteltiin oikein klo 06.27 aamulla ja ihmetellään kun ihminen ärähtelee heille, voi hellanlettas sentään. Ei tunnu olevan mitään tapoja noilla roskalehdillä nykyään.

Noh media voitti lopulta kun sai eduskunnan kääntymään puolelleen.

edit: kyllähän toi Stubb varmasti hyvä valinta oli, mutta silti tollanen raivostuttaa. Taas yksi hyvä syy itelle lähteä Suomesta pois niin pian ku pääsee.
 
Mun mielestä on jotenkin surullista, että tollasen takia heitetään helkkarin hyvä ulkoministeri pihalle. Puhumattakaan kun äijä on tehnyt lähes koko ikänsä poliitikassa hyvin hommia, ei tollaisen pikkuhoron aiheuttaman kohun pitäisi saada näin voimakasta reaktiota aikaan. Kuten Ikekin, itse syyttäisin tästä kaikesta kyllä Suomen mediaa. Jos kattoo Iltalehdestä tänään kuinka Kanervalle soiteltiin oikein klo 06.27 aamulla ja ihmetellään kun ihminen ärähtelee heille, voi hellanlettas sentään. Ei tunnu olevan mitään tapoja noilla roskalehdillä nykyään.

Noh media voitti lopulta kun sai eduskunnan kääntymään puolelleen.

edit: kyllähän toi Stubb varmasti hyvä valinta oli, mutta silti tollanen raivostuttaa. Taas yksi hyvä syy itelle lähteä Suomesta pois niin pian ku pääsee.

Luuletko, ettei muualla poliitikkojen tekemiset kiinnosta mediaa?

Hyvä vaihtoehtohan olisi sitten palata vaikka Kekkosen aikakaudelle, silloin ei varmastikaan pahemmin Kekkosen mahdollisilla toilailuilla revitelty. Tai vaikka entiseen Neuvostoliittoon.
 
Voisiko joku kertoa, mikä siinä Kanervan ulkoministerinä olemisessa sitten oli hienoa? Tankeroenglannista ei saanut selvää eikä se mitään kovin ihmeellistä kyllä aikaan saanut.
 
Voisiko joku kertoa, mikä siinä Kanervan ulkoministerinä olemisessa sitten oli hienoa? Tankeroenglannista ei saanut selvää eikä se mitään kovin ihmeellistä kyllä aikaan saanut.
Se kävi hei 2 kertaa jenkeissä! Ja ensimmäinen vierailu osui jopa yläkvartaaliin.
 
Kanerva pääsi vihdoin vuosikymmenten työn jälkeen politiikan huipulle. Mies tuhoaa uransa jonkun mitättömän "erootisen tanssijattaren" tähden. On turha syyttää tätä tanssijatarta tai mediaa Kanervan uran tuhosta. Tämä tekstiviestikohu ei ollut ensimmäinen kohu joka kanervaan liitetään. Täytyy ihmetellä miten Kanervan kaltainen addikti pääsi ulkoministeriksi saakka.
 
Jos Ilkka on niin tomppeli ettei tajua että jatkuvasta tekstiviestien vaihtelusta jonkun seksitanssijan kanssa voi koitua harmia hänen uskottavuudelleen, niin ei muuta kuin tervemenoa vaan. Harmittaa niin vietävästi kokoomuksen puolesta.

Minä olisin mielenkiinnolla myös kuulemassa että mikä tuosta Kanervan ulkoministerikaudesta teki niin erinomaisen. Päällimmäisenä itselläni on lähinnä muistikuva Kanervan puheesta Woodrow Wilson Centerissä ameriikan vierailulla, joka sai todella surkeat arviot kuulijoilta.

Stubbin nimitykseen olen erittäin tyytyväinen.
 
Jos Ilkka on niin tomppeli ettei tajua että jatkuvasta tekstiviestien vaihtelusta jonkun seksitanssijan kanssa voi koitua harmia hänen uskottavuudelleen, niin ei muuta kuin tervemenoa vaan. Harmittaa niin vietävästi kokoomuksen puolesta.

Minä olisin mielenkiinnolla myös kuulemassa että mikä tuosta Kanervan ulkoministerikaudesta teki niin erinomaisen. Päällimmäisenä itselläni on lähinnä muistikuva Kanervan puheesta Woodrow Wilson Centerissä ameriikan vierailulla, joka sai todella surkeat arviot kuulijoilta.

Stubbin nimitykseen olen erittäin tyytyväinen.
Stubb oli yllättävä mutta hyvä valinta. "valloitan euroopan hampaillani".
 
Hieno maa tää suomi, ministeri saa potkut lähetettyään tekstiviestejä tanssijalle... Ja samainen tanssija asettuu itse ehdokkaaksi ja äänestäjien maun arvaten tulee vielä valituksi, onhan hän sentään julkimoshenkilö! Hienoa! Näinhän se homma etenee.

Kyllä mä luulin aamusesta kun tuosta radiossa hehkutettiin että Ike joutuu eroamaan, että aprillipilahan tää on... mutta varsinainen aprillipila onkin se, että tuo eromainen on totta. Huh huh.

Jerelle tuomio velkojen maksusta ja pääministerille potkut tekstiviesteistä, on se hyvä ettei paskamedialla ole suomessa minkäänmoista vaikutusvaltaa... eihän?
 
Back
Ylös Bottom