Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Haluatko tehdä sitä jossain jännässä paikassa? Mikä se voisi olla?"
Eihän tämä ole mikään alapään juttu. Selvästi Ike tarkottaa kansantanhuja tai runojen lausuntaa.
Kaipaisin palstan kokoomuksen edustajilta kannanottoa. Kumma kyllä, että aika hiljaista on ollu. Jos kyseessä ois ollu vaikka SDP:n edustaja, niin oishan se kuhina jo käyny. Rotat ilmeisesti hiipiny koloihinsa.
Haha, kutakuinkin jokainen sun viesti tästä aiheesta herättää huvitusta täällä päässä. Meinaan sulla paistaa joka lauseessa läpi se kokoomusvastaisuus. Melkolailla lapsellisella tavalla vieläpä. Enpä oo jaksanu alkaa sun kaa kinaamaan, vaikuttaa sun kanta olevan sellanen että Ike ja kokoomus on vitusta, sama se mitä ne on tehny. No, se siitä, en aio alkaa kinaamaan edelleenkään.Kaipaisin palstan kokoomuksen edustajilta kannanottoa. Kumma kyllä, että aika hiljaista on ollu. Jos kyseessä ois ollu vaikka SDP:n edustaja, niin oishan se kuhina jo käyny. Rotat ilmeisesti hiipiny koloihinsa.
Haha, kutakuinkin jokainen sun viesti tästä aiheesta herättää huvitusta täällä päässä. Meinaan sulla paistaa joka lauseessa läpi se kokoomusvastaisuus. Melkolailla lapsellisella tavalla vieläpä. Enpä oo jaksanu alkaa sun kaa kinaamaan, vaikuttaa sun kanta olevan sellanen että Ike ja kokoomus on vitusta, sama se mitä ne on tehny. No, se siitä, en aio alkaa kinaamaan edelleenkään.
Olen kokoomuksen kannattaja, kyllä, enkä näe Kanervalla syytä erota. Olen itseasiassa aika pettynyt kokoomukseen jos Kanervan erottaa, ja Ileen jos eroaa oma-alotteisesti. Tää olis vaan signaali siihen suuntaan että Suomessa on valta paskalehdillä ja kukkahattutädeillä. Näkemyksellä tästä asiasta ei pitäs olla mitään tekemistä poliittisen näkemyksen kanssa. En kannata keskustaa, mutta mielestäni Vanhanen toimi Kuros-jupakassa esimerkillisesti. Se oikeuteenvetokin oli mun mielestä ihan oikein. Siinä mielessä Kanervalla ois ollu tässä asiassa paljon opittavaa Vanhaselta että ois vaan aina sanonu törkylehdille "en kommentoi". Henkilökohtaisia asioita molempien tapaukset, ei kuulu muille.
Ettet vaan nyt puhus paskaa. Miten nyt ylipäätään voi vihata kaikkia puolueita samalla tavalla, mitä helvettiä.Vihaan kyllä kaikkia puolueita aivan samalla tavalla, mutta muut puolueet ei anna aihetta samanlaiseen vittuiluun.
Lindénistä ny passaakin "vittuilla", se mogaili työssänsä. Ile ei.Ja Suvi Linden, onks tossa äksentti-eee, en muista, on muuten valmistunut samalta laitokselta ku mä. Oon jopa lukenu sen gradun kursorisesti.
On eri asia olla välinpitämätön kuin kykenemätön Jos nyt minua tarkoitit.Ja ehkei kannata alkaa kinaamaan, kun argumentointikykyä ei ole.
Ettet vaan nyt puhus paskaa. Miten nyt ylipäätään voi vihata kaikkia puolueita samalla tavalla, mitä helvettiä.
Kaipaisin palstan kokoomuksen edustajilta kannanottoa. Kumma kyllä, että aika hiljaista on ollu. Jos kyseessä ois ollu vaikka SDP:n edustaja, niin oishan se kuhina jo käyny. Rotat ilmeisesti hiipiny koloihinsa.
Jos viestejä suojaa jokin niin se ratkaistaan jälkeenpäin. Suomessa ei ole ennakkosensuuria.
Aivan samaa mieltä asian suhteen. Tänään töissä erehdyin selaamaan jotain iltapäivälehteä ja siinä oli aukeaman juttu siitä Vanhasen Susannasta, joka oli löytänyt uuden miehen. Siis mitä helevettiä!! Kyseinen asia ei enää liity mihinkään, ei edes poliitikkoihin, sama kun meikäläisen ihmissuhteista uutisoitaisiin, yhtä turhaa tietoa.tämä on tosi hyvä asia.
se, että johanna tukiainen on ylipäätään otettu tosissaan kaikkien (kansan, lehdistön jne) taholta, on ehkä maailman suurin virhe.
kuka järkevä henkilö oikeesti enää tahtoo kuulla yhtään mitään tuosta aiheesta? ketä ylipäätään on kiinnostanut seurata ko. kohua?
onko joku jota ei ole vituttanut se, että tuota vieläkin puidaan julkisuudessa?
kyllä mun mielestä vois pystyttää uudelleen saksanmaalle keskitysleirit ja kärrätä kaikki sinne jotka ovat ostaneet noita vitun juorulehtiä pelkästään kanervakohun takia. tai vaihtoehtoisesti evätä heiltä äänestysoikeus....
Se oli aika kornia, että IS julkaisi viestin myös "journalistisista syistä."¨
Vaikka se miten typerää olisikin niin onhan tämä ihan selkeää jatkoa eduskunnan keskustelulle seksuaalisesta häirinnästä minkä piikkiin varmaan ison osan Ilen viesteistäkin voi laittaa.