Ike myöntää tekstiviestit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trident
  • Aloitettu Aloitettu
Tällä julkaistulla viestillä oli selkeästi kyllä yhteiskunnallinen merkitys. Kaikkea paskaa sitä pitääkin pyöritellä uutisissa ja lehdissä näemmä. No pääasia, että lehdet myy ja kansa saa lukea tärkeitä asioita...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaipaisin palstan kokoomuksen edustajilta kannanottoa. Kumma kyllä, että aika hiljaista on ollu. Jos kyseessä ois ollu vaikka SDP:n edustaja, niin oishan se kuhina jo käyny. Rotat ilmeisesti hiipiny koloihinsa.
 
Ile antaa roolimallin Suomen härskeille äijille. Kauanko kestää ennenkuin lehtiin tulee ensimmäinen "vittu mikä sonni"-kommentti.

Tietenkin tuossa on kyse politiikan harrastamisesta.
 
Missä viipyyvät vasemmistopuolueiden ja vihreiden skandaalit?
Mediassa on ryöpytetty kovasti seuraavia:
- Jäätteenmäki & Irak-gate
- Vanhanen & avioero + naisystävät
- Ike & tekstiviestit
- Sasin kolari
- Halmeen sairasloma
- Lindenin golfkenttä & sensuurisotkut
 
Kaipaisin palstan kokoomuksen edustajilta kannanottoa. Kumma kyllä, että aika hiljaista on ollu. Jos kyseessä ois ollu vaikka SDP:n edustaja, niin oishan se kuhina jo käyny. Rotat ilmeisesti hiipiny koloihinsa.

Edelleen en ole Kokoomuksen edustaja, mutta koska pidät kuitenkin minua sellaisena: Edelleen, onhan tuo helvetin noloa. Kaveri on ajatellut ilmeisesti vehkeellään.

Ellei Kanerva kykene osoittamaan tuohon julkaistuun viestiin jotain edes puoliasiallista kontekstia, hänen olisi syytä miettiä jopa tuota eroamistakin. Jos tuo on esim. kaksimielinen vihjaus ja esim. vastaus johonkin toiseen viestiin, se ei ole eroperuste. Jos tuo taas on aloitteellinen seksiehdotus, se voi sitä hyvin olla.
 
Onneksi meillä on vapaa lehdistö, joka voi puuttua vakaviin epäkohtiin yhteiskunnassamme... :rolleyes:

Mediahuorat.
 
Kaipaisin palstan kokoomuksen edustajilta kannanottoa. Kumma kyllä, että aika hiljaista on ollu. Jos kyseessä ois ollu vaikka SDP:n edustaja, niin oishan se kuhina jo käyny. Rotat ilmeisesti hiipiny koloihinsa.
Haha, kutakuinkin jokainen sun viesti tästä aiheesta herättää huvitusta täällä päässä. Meinaan sulla paistaa joka lauseessa läpi se kokoomusvastaisuus. Melkolailla lapsellisella tavalla vieläpä. Enpä oo jaksanu alkaa sun kaa kinaamaan, vaikuttaa sun kanta olevan sellanen että Ike ja kokoomus on vitusta, sama se mitä ne on tehny. No, se siitä, en aio alkaa kinaamaan edelleenkään.

Olen kokoomuksen kannattaja, kyllä, enkä näe Kanervalla syytä erota. Olen itseasiassa aika pettynyt kokoomukseen jos Kanervan erottaa, ja Ileen jos eroaa oma-alotteisesti. Tää olis vaan signaali siihen suuntaan että Suomessa on valta paskalehdillä ja kukkahattutädeillä. Näkemyksellä tästä asiasta ei pitäs olla mitään tekemistä poliittisen näkemyksen kanssa. En kannata keskustaa, mutta mielestäni Vanhanen toimi Kuros-jupakassa esimerkillisesti. Se oikeuteenvetokin oli mun mielestä ihan oikein. Siinä mielessä Kanervalla ois ollu tässä asiassa paljon opittavaa Vanhaselta että ois vaan aina sanonu törkylehdille "en kommentoi". Henkilökohtaisia asioita molempien tapaukset, ei kuulu muille.
 
Haha, kutakuinkin jokainen sun viesti tästä aiheesta herättää huvitusta täällä päässä. Meinaan sulla paistaa joka lauseessa läpi se kokoomusvastaisuus. Melkolailla lapsellisella tavalla vieläpä. Enpä oo jaksanu alkaa sun kaa kinaamaan, vaikuttaa sun kanta olevan sellanen että Ike ja kokoomus on vitusta, sama se mitä ne on tehny. No, se siitä, en aio alkaa kinaamaan edelleenkään.

Olen kokoomuksen kannattaja, kyllä, enkä näe Kanervalla syytä erota. Olen itseasiassa aika pettynyt kokoomukseen jos Kanervan erottaa, ja Ileen jos eroaa oma-alotteisesti. Tää olis vaan signaali siihen suuntaan että Suomessa on valta paskalehdillä ja kukkahattutädeillä. Näkemyksellä tästä asiasta ei pitäs olla mitään tekemistä poliittisen näkemyksen kanssa. En kannata keskustaa, mutta mielestäni Vanhanen toimi Kuros-jupakassa esimerkillisesti. Se oikeuteenvetokin oli mun mielestä ihan oikein. Siinä mielessä Kanervalla ois ollu tässä asiassa paljon opittavaa Vanhaselta että ois vaan aina sanonu törkylehdille "en kommentoi". Henkilökohtaisia asioita molempien tapaukset, ei kuulu muille.

Vihaan kyllä kaikkia puolueita aivan samalla tavalla, mutta muut puolueet ei anna aihetta samanlaiseen vittuiluun. Ja Suvi Linden, onks tossa äksentti-eee, en muista, on muuten valmistunut samalta laitokselta ku mä. Oon jopa lukenu sen gradun kursorisesti.

Ja ehkei kannata alkaa kinaamaan, kun argumentointikykyä ei ole.
 
Vihaan kyllä kaikkia puolueita aivan samalla tavalla, mutta muut puolueet ei anna aihetta samanlaiseen vittuiluun.
Ettet vaan nyt puhus paskaa. Miten nyt ylipäätään voi vihata kaikkia puolueita samalla tavalla, mitä helvettiä.
Ja Suvi Linden, onks tossa äksentti-eee, en muista, on muuten valmistunut samalta laitokselta ku mä. Oon jopa lukenu sen gradun kursorisesti.
Lindénistä ny passaakin "vittuilla", se mogaili työssänsä. Ile ei.
Ja ehkei kannata alkaa kinaamaan, kun argumentointikykyä ei ole.
On eri asia olla välinpitämätön kuin kykenemätön :) Jos nyt minua tarkoitit.
 
Kauhea haloo sitä että yks julkisuudenkipeä horo on kusettanu kanervaa olevansa kiinnostunut voidakseen myydä viestit hymyyn. Ketä kiinnostaa.
 
Kaipaisin palstan kokoomuksen edustajilta kannanottoa. Kumma kyllä, että aika hiljaista on ollu. Jos kyseessä ois ollu vaikka SDP:n edustaja, niin oishan se kuhina jo käyny. Rotat ilmeisesti hiipiny koloihinsa.

Sanoisin että tämä on enemmänkin henkilökohtainen kuin puoluetason asia. En usko että tämä mitenkään jalkautuu kokoomukseen politiikkaan.

Muutenkin kannattaisi ehkä vähän kehittää medialukutaitoa; Vaikka julisuudenkipeä lutka vuodattaa Hymyssä yksinoikeudella että tämä kaikki kohu on tullut hänelle shokkina, ei siinä välttämättä ole koko totuus..

Ps. Kokoomus on mulle ainoastaan Suomen vähiten huonoin puolue..
 
Kuinka voi olla mahdollista, että tällasta paskaa ruoditaan lehdissä viikkotolkulla. Ike on siis ehdotellut kyseiselle naikkoselle jotain. Samaa tekee varmasti puoli miljoonaa suomalaista joka viikonloppu.

Onko muuten tekstiviestien/kirjeiden/sähköpostien julkaiseminen ihan laillista? Eikö niitä suojaa mikään laki tms?
 
Jos viestejä suojaa jokin niin se ratkaistaan jälkeenpäin. Suomessa ei ole ennakkosensuuria.

tämä on tosi hyvä asia.

se, että johanna tukiainen on ylipäätään otettu tosissaan kaikkien (kansan, lehdistön jne) taholta, on ehkä maailman suurin virhe.

kuka järkevä henkilö oikeesti enää tahtoo kuulla yhtään mitään tuosta aiheesta? ketä ylipäätään on kiinnostanut seurata ko. kohua?

onko joku jota ei ole vituttanut se, että tuota vieläkin puidaan julkisuudessa?

kyllä mun mielestä vois pystyttää uudelleen saksanmaalle keskitysleirit ja kärrätä kaikki sinne jotka ovat ostaneet noita vitun juorulehtiä pelkästään kanervakohun takia. tai vaihtoehtoisesti evätä heiltä äänestysoikeus....
 
Se oli aika kornia, että IS julkaisi viestin myös "journalistisista syistä."¨

Vaikka se miten typerää olisikin niin onhan tämä ihan selkeää jatkoa eduskunnan keskustelulle seksuaalisesta häirinnästä minkä piikkiin varmaan ison osan Ilen viesteistäkin voi laittaa.
 
tämä on tosi hyvä asia.

se, että johanna tukiainen on ylipäätään otettu tosissaan kaikkien (kansan, lehdistön jne) taholta, on ehkä maailman suurin virhe.

kuka järkevä henkilö oikeesti enää tahtoo kuulla yhtään mitään tuosta aiheesta? ketä ylipäätään on kiinnostanut seurata ko. kohua?

onko joku jota ei ole vituttanut se, että tuota vieläkin puidaan julkisuudessa?

kyllä mun mielestä vois pystyttää uudelleen saksanmaalle keskitysleirit ja kärrätä kaikki sinne jotka ovat ostaneet noita vitun juorulehtiä pelkästään kanervakohun takia. tai vaihtoehtoisesti evätä heiltä äänestysoikeus....
Aivan samaa mieltä asian suhteen. Tänään töissä erehdyin selaamaan jotain iltapäivälehteä ja siinä oli aukeaman juttu siitä Vanhasen Susannasta, joka oli löytänyt uuden miehen. Siis mitä helevettiä!! Kyseinen asia ei enää liity mihinkään, ei edes poliitikkoihin, sama kun meikäläisen ihmissuhteista uutisoitaisiin, yhtä turhaa tietoa.
 
Se oli aika kornia, että IS julkaisi viestin myös "journalistisista syistä."¨

Vaikka se miten typerää olisikin niin onhan tämä ihan selkeää jatkoa eduskunnan keskustelulle seksuaalisesta häirinnästä minkä piikkiin varmaan ison osan Ilen viesteistäkin voi laittaa.

ai juuri tästä eduskunnan seksuaalisesta häirinnästä josta uutisoitaessa tuli syytettyä kolmea henkilöä joista kahden häirinnöistä ei ollutkaan jälkikäteen tarkasteltuna todisteita? :D
 
Ettekö te tajua? Jos minä lähetän tekstarin naapurin kiimapllulle, se on OK.

Jos ulkoministeri tekee saman, se ei oo OK.

Jos ei tämä mene jakeluun, niin kenties tätä keskustelua ei tarvi jatkaa.
 
Back
Ylös Bottom