Ike myöntää tekstiviestit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trident
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
17.4.2002
Viestejä
465
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200803107368913_uu.shtml

Ulkoministeri Ilkka Kanerva (kok) myöntää lähettäneensä tekstiviestejä tanssija Johanna Tukiaiselle ja tämän siskolle.

- Viestitelty on, mutta ei missään dramaattisissa ihmissuhdeasioiden merkeissä, Kanerva sanoi Brysselissä.
:hyvä:

Mitä veikkaatte kauanko tästä kirjoitellaan? Entä joutuuko Ike eroamaan? :whip:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse uskon täydellisesti, että Ike ei ole puhunut tuhmia tän Tukiaisen ja tämän siskon kanssa, vaikka myöntääkin viestittelyn. Politiikasta on varmasti puhuttu. :lol2:
 
Olisikohan kannattanut valita kohteeksi joku vähemmän pyrkyri naikkonen ja ehkä iken kannattaisi hankkia myös uudet rillit päähän: voisi löytää paremman näköistä seuraa.
 
Tää on taas sarjassamme yksi vi*un iso: MITÄ SITTEN?

Mielenkiintoista nähdä, kun toimittajat kyselevät Kataiselta Kanervan yksityiselämästä? Käykö toimittajat kyselemässä Stora-Ensolla maanantaina Pertin kollegalta että onko se Pertti tekstiviestitellyt Reetalle?

No, toimittajat on madoista matalimpia, joten...
 
mitä helvetin väliä sillä on, onko se skandaali jos vaikka joku poliitikko nussii jotain random tyyppii? Ihan sama asia
 
Jos ike olisi härski jätkä, se updeittaisi rillinsä ja kääntäisi tämän valttikortiksi. "it's THE Ike, Hugh Hefner of Finland!" "Ladie's behold: Ike's in da house!" Ike vaan pelailis, ottais iisisti ja tekis politiikasta coolia.
Ike aijaisi ferrarilla, kairaisi huippumalleja ja tekisi tärkeitä päätöksiä - politiikka ei olisi enää tylsää.
 
ketä jaksaa kiinnostaa jos joku poliitikko lähettää tekstiviestejä jollekin kusivitulle. eikö ton pitäis olla ihan normaalia.
 
Mites se nyt menikään se radio rockin puhelinhaastattelu, että hymyn toimittaja on hyvä kaverini jo 2v aikaa ja me sit aina avaudutaan toisillemme ei ollu tarkoitus julkistaa mitään:D
 
Taannoin (keskustalaisella) Timo Järvilahdella oli huomattavasti tyylikkäämpi iskuyritys, kun hän ehdotteli jollekin naiselle siirtymistä hänen hotellihuoneeseensa: "Vii gou ruum." :D

Ike on äijä, saa ainakin mun respektini joka tapauksessa vaikka puoluekanta onkin omastani kaukana.
 
Ei mulla ainakaan kiinnosta mitä se Ike lähettelee ja kenelle. Eiköhän se oo tärkeintä että se vaan hoitaa työajallaan hommat skarpisti. Enempi vituttaa noi joulut jotka laulaa samantien Seiskalle tai Hymylle ku joku vähänki tunnetumpi äijä niihin ottaa kontaktia.
 
On se kyllä hauska jätkä, ja mahtava ulkoministeri. Siinähän viestittelee minkä kerkeää, ei sen pitäisi lehdille kuulua tai meille muillekaan.
 
Muakin kyllä ärsyttää tämä poliitikkojen härnäys. Ne on myös ihmisiä, ihan sama. Hoitavat silti hommansa riittävän hyvin.
 
Paitsi että tekstittää työpuhelimella jonka puhelin laskun maksaa veronmaksajat, Ilen mielestä on normaalia että työpuhelinta käytetään yksityiskäytössä. Muuten mulle ihan sama, eihän se mimmi ees niin hyvän näkönen oo, ihme kohu tämmösestäki syntyny.
 
Paitsi että tekstittää työpuhelimella jonka puhelin laskun maksaa veronmaksajat, Ilen mielestä on normaalia että työpuhelinta käytetään yksityiskäytössä. Muuten mulle ihan sama, eihän se mimmi ees niin hyvän näkönen oo, ihme kohu tämmösestäki syntyny.
Ike maksaa tuosta kyllä 20,01e/kk verotusarvossa. Eiköhän tuohon nyt muutama omakin tekstari mahdu...
Itsestäni on ainakin normaalia että puhelinetua käytetään myös omiin puheluihin. Kateelliset ovat taas kateellisia... :jahas:
 
Back
Ylös Bottom