Simba sanoi:
No sittenhän sä käytännössä olet myös myynnin tuki joka tarkoittaa sitä että aivan perustellusti olet pyytänyt viidensadan eukon palkankorotusta. Kuinka moni teiltä muuten tilaa uudestaan, ts. onko nää kertakauppoja vai pidempiä asiakassuhteita? Jos pidempiä vie sille kusipää pomollesi joku kuukauden esimerkkilaskelma jokaisesta myyntitapahtumasta jossa oot ollu tolla tasolla mukana ja laske paljon siinä on euroja takana nyt ja paljon ehkä tulevaisuudessa. Onko se pomosi niin daiju ettei se tajua että myynti ALKAA kaupanteosta ja - nyt tulee tärkeä pointti: yritys elää vain ja ainoastaan sitoutuneilla asiakassuhteilla. Ja sä taas olet omalta osaltasi vaikuttamassa siihen sitoutumisen asteeseen.
No ton sähköpuolen kamoista ehkä 70% on kertakauppoja tällä hetkellä, mutta mistäs sen tietää, vaikka ne tulevaisuudessa tilais toistekin meiltä - jos asiakas meidän kamat kotiinsa haluaa.
Mutta siitä 30%:sta aikas moni soittaa mulle suoraan, kun ne tietää mun olevan paikalla - ja ainakin omasta mielestäni olen palvellut KAIKKIA asiakkaita hyvin...voin toki olla väärässäkin... ;)
Ja on meillä sitten tuo toinen puoli, joka tuottaa tällä hetkellä eniten rahaa - mutta siinäkin pystyn aika hyvin auttamaan ja mahdollisia poissaoloja peittämään - mutta kun en ole varsinainen myyntimies, niin arvostusta ei tipu :curs:
No, tänään projektina soittaa lounastauolla pariin paikkaan ja kysellä töitä, illalla sitten lähestyn paria muuta paikkaa sähköpostitse - ja soitan ens viikolla perään...
2500€/kk on taso, johon olisin tyytyväinen - mutta JOS jostain muualta saisin nyt alkuun vaikka 2200, niin lähtisin heti...ja JOS sellainen ihme kävisi, että pomo kyselisi samalla tavalla jäämisestä, niin ei taida sitä palkkaa maksaa, jolla se tapahtuisi...JOS sen maksaisi, niin jäisinhän mä tänne kitkuttamaan, olkoon ilmapiiri sitten mikä vaan - kolme muksua, autolaina ja isompaa kämppää tarttis, ei siinä katota muuta ku tilinauhaa ! Ainakaan mä :kippis1: