GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Ihannemiehen fysiikka? (vain Punttimimmeille)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sensor
  • Aloitettu Aloitettu

Millainen on miehen ihannefysiikka?

• Maratoonari

Votes: 0 0,0%
  • Sprintteri

• Kehonrakentaja

• Voimamies

• Sohvaperuna

• Tavallinen kynäniska

• Joku muu, mikä?

• Total voters
    0
Smart sanoi:
Jos yläkroppa on niinku Quadzillan avatarissa, se on ehdottomasti plussaa! (Laittaisitko taas sen kuvan etupuolelta, pliis.....)
Niin ja kalju pitää olla, mielellään myös yläkroppa sheivattu (ja housuista siistitty).

lällällällä lieruuu..... :D arvaas mitä! Niitä kuvia edestä ja takaa löytyy roppakaupalla lähempää kuin arvaatkaan, eli Vippi osiolta.

Edit: ja ai niin, en näköjään ookaan vielä vastannut tähän äärimmäisen mielenkiintoiseen threadiin. Ja on varmaan tosi ylläri kaikille, että kyllä semmonen kansallisen tason kärkipään kehonrakentaja on meikäläisen mieleen. Ja etenkin tietysti tuo oma ukko. :hyper:

Tähän threadiin on vaikea vastata... Vastasin galluppiin Sprintterin, mutta se ei ole niin yksinkertaista, jos puhutaan, mikä saa mut K U U M A K S I!!! Mun pakkomielteenä on käsivarret, onko ihanampaa kuin miehekkäät käsivarret :rock: Oon aina pikkutytöstä asti katsonut miehissä ihan ensiksi käsivarsia (taidan kuulua tähän outolintu-sarjaan :nolo: ), ne saa mun polvet veteläksi ja kuolan erittymään nopeemmin kuin mikään muu :kuola:

reinhardt sanoi:
Sirot kädet? SIROT kädet? Yökkö-yökkö-hyi-hyi. Meikä on hyvin fiksoitunut miesten käsiin; jos kaverilla on isot vahvan näköiset käpälät, joilla on selvästi tehty muutakin kuin koodailtu, saan suurin piirtein käydä vaihtamassa pikkuhousuni. Pehmeät kädet on miehellä ällöt.

Lapiossa, johon on liitetty viisi hk:n sinistä ei ole mitään seksikästä. Parasta varmaan, että se on lisäksi känsäinen, kynnenaluset täynnä mustaa massaa, kynnet rikki ja pinta niin karhea, ettei sillä voi silittää ilman että vaatteet tarttuvat siihen. :urjo:

esni sanoi:
Lapiossa, johon on liitetty viisi hk:n sinistä ei ole mitään seksikästä. Parasta varmaan, että se on lisäksi känsäinen, kynnenaluset täynnä mustaa massaa, kynnet rikki ja pinta niin karhea, ettei sillä voi silittää ilman että vaatteet tarttuvat siihen. :urjo:

IHAN kuin mun mies!!! :kuola: No, toiset vaan tykkää, että miehestä näkyy se, että se on miesten töissä eikä viulunsoittaja :D Mulle oli kyllä jo ensitreffeillä selvää, että ne lapiot ja ne käsittämättömät forkut (joita tuijotin koko illan) oli varmaan seksikkäintä mitä olin ikinä nähnyt :hyper: Ja kyllä tuntuu paremmalta/parhaimmalta ison karhean käden hellä silitys :haart:

PMLats sanoi:
*klips* No, toiset vaan tykkää, että miehestä näkyy se, että se on miesten töissä eikä viulunsoittaja *klips* Ja kyllä tuntuu paremmalta/parhaimmalta ison karhean käden hellä silitys

Huu, kunnon koura sen olla pitää :kuola: . ;)
Avokki manaa että sen kädet on liian isot, sormetkin kuin nippu k*piä. Eikä se voi ymmärtää että miehen käsien pitää olla sellaiset ! Mun kännykkäkin on sille liian pieni naputeltavaksi, yrittää painaa yhtä nappulaa niin painuu kolme ja naapurissa sammuu pakastin. :lol2:
Sen kaverilla on melkein yhtä sirot kädet kuin mulla; pitkät ja ohuet sormet kuin pianonsoittajalla -> ei ollenkaan miesmäiset. Toisaalta, sen kaveri on muutenkin aika pieni ja kapoinen, ei sille sopisikaan kädet kokoa "koura"...

1. Takapuoli: Ei mikään lattaperse vaan sellanen pyöreä kyykkyperä
2. Jalat: Kiinteät, isot ja lihaksikkaat... sellaiset faunin koivet
3. Kädet: Isot, miehekkäät ja karvaiset. Jos haluan silitellä persikkaihoa, hankin lapsen tai vaihdan naisiin
4. Rinta: leveä ja hieman karvainen
5. Selkä: leveä, mutta ehdottomasti ei karvainen. Muutamat eksyneet haivenet voidaan yhteistyössä nyppiä pois
6. Vyötärö: Kireää sixpackia enemmän kiihoittaa sellainen timmissä kunnossa oleva normaalikessi
7. Nenä: suora, ei mikään pottu tai pysty
8. Hampaat: suorat ja pestyt
9. Hiukset: lyhyet ehdottomasti. Kaikki kaljusta irokeesimalliseen kyttätukkaan on käypää valuuttaa

Tällainen kun vastaan kävelisi :kuola:

Irina sanoi:
3. Kädet: Isot, miehekkäät ja karvaiset. Jos haluan silitellä persikkaihoa, hankin lapsen tai vaihdan naisiin
5. Selkä: leveä, mutta ehdottomasti ei karvainen. Muutamat eksyneet haivenet voidaan yhteistyössä nyppiä pois
6. Vyötärö: Kireää sixpackia enemmän kiihoittaa sellainen timmissä kunnossa oleva normaalikessi
9. Hiukset: lyhyet ehdottomasti. Kaikki kaljusta irokeesimalliseen kyttätukkaan on käypää valuuttaa

Täytyypä sanoa, että jos tuollainen uros kävelisi vastaan, niin meikästä tulis tällanen :hyper: Ja luultavasti tollanen uros ei meikäläistä vilkasis kuin kerran ja sen jälkeen juoksis pakoon minkä vaan jaloistaan pääsisi :D Mutta siis jos noitten lisäksi miehestä löytyisi vielä ne hyvät luonteenpiirteet (esim. fiksu ja mukava), niin kukapa ei tollasta halamoisi! Mutta oma kulta se paras kulta on loppujen lopuksi. Mun kultaani :haart: en kyllä vaihtais mihinkään -hän on mun silmissä se maailman komein :D

PMLats sanoi:
IHAN kuin mun mies!!! No, toiset vaan tykkää, että miehestä näkyy se, että se on miesten töissä eikä viulunsoittaja. Mulle oli kyllä jo ensitreffeillä selvää, että ne lapiot ja ne käsittämättömät forkut (joita tuijotin koko illan) oli varmaan seksikkäintä mitä olin ikinä nähnyt. Ja kyllä tuntuu paremmalta/parhaimmalta ison karhean käden hellä silitys

Jeh. Mä en todellakaan tykkää mistään botarinäköisistä äijistä. Kävin vaan pikkasen kiehumaan, kun mun mieltymykseeni tuli vastaukseksi reinhardtilta, että hyi vittu. En mäkään täällä heitä paskaa niiden niskaan, jotka tykkää tosi äijä-äijistä, jollaiset mulle taas on todella vastenmielisiä. (Ihannemieskroppaani en uskalla edes paljastaa...) Live and let die...

Lisäksi miesten työt ei tod. näy käden MUODOSSA. lol. Pitkät ja sirot sormet voivat saada vaikka mitä aikaiseksi. :kuola: Duunarihommista toki pintarakenne kärsii ja tulee karheammaksi, mutta kai se on kestettävä. Niin ja yksi ystäväni on viulisti ja hänen kätensä ovat kyllä oikein mallikkaat. Lisäksi kroppa on to die for, rasvaprosentti varmaan 10 pintaan ja tosi kireä, hän kun vetää raskasta punttitreeniä soittamisen vastapainoksi. Että MIKÄ niistä sormista näkyi tai ei näkynyt? :zzzz:

Irina sanoi:

Katsotaanpa:
1. check.
2. hmm. ½ check. Tekemistä vielä kyllä vähän.
3. check. Isohkot on, forkut kans. Karvoja löytyy.
4. umm. ½ check. Leveä on, mutta ehdottomasti karvaton. Ne 15 harhautunutta katkeaa onneksi tasaisin väliajoin.
5. check.
6. Tästä voisi vähän pienentää. Näyttäisi siivetkin taas :kuola: .
7. :love: kullan pikkupottu on söpö.
8. check.
9. check. Siili :rock:
10. Leuka: kunnon leukaperät, eikä "hiirenv*tua". Parraton. :D

:haart: Pitääpä taas muistaa kehaista avokkia kun pääsen kotiin. Varsinkin kun siellä on ruoka odottamassa.

esni sanoi:
Jeh. Mä en todellakaan tykkää mistään botarinäköisistä äijistä. Kävin vaan pikkasen kiehumaan, kun mun mieltymykseeni tuli vastaukseksi reinhardtilta, että hyi vittu. En mäkään täällä heitä paskaa niiden niskaan, jotka tykkää tosi äijä-äijistä, jollaiset mulle taas on todella vastenmielisiä. (Ihannemieskroppaani en uskalla edes paljastaa...) Live and let die...

Hei, ei pidä hermostua. Meillä kaikilla on erilainen maku ja kai sitä saa toisten makua ihmetellä -en minäkään loukkaannu, kun kaverini joskus ihmettelevät minkä näköiset äijät saa pöksyni märiksi. (juuri sellaiset äijä-äijät, joiden kasvoihin voi rikko tiiliä).

Itse asiassa musta olisi positiivista, jos valtaosa naisista tykkäisi ei-äijämäisistä miehistä -silloinhan näistä äijistä jäisi mulle enemmän valinnanvaraa... :D Samalla logiikalla lesbot on tavallaan parhaita ystäviäni. (ja jos joku nyt sattuu olemaan lesbo, ei tarvitse tästäkään loukkaantua.)

Mutta IMHO miesten on hyvä olla aika kirveellä veistettyjä ettei tarvitse tuntea itseään amatsoniksi. Ja onhan se kiva, jos mies jaksaa kantaa minut sänkyyn.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Pidän 180-185cm lihaksikkaista pehmeistä(mukava käpertyä kainaloon) miehistä. Karvoja voi kohtuudella olla muualla paitsi selässä. Naaman pitää olla tietty after shave mainoksesta :)

:offtopic: Tikari on kasvanut isoksi

Missukka sanoi:
*Klips* :offtopic: Tikari on kasvanut isoksi
*klips*
:lol2: Juu, rohkaistuneena laitoin kuvia tuonne galleriaan, eikä vastaukset olleetkaan tyyliin : "mee kotios kasvamaan sintti !". Kai sitä ainakin vähän on kasvettu, piti tuo avatarkin päivittää... :D

Irina sanoi:

(ensiksi todettakoon, että ensimmäisen postini aikaisemmin tässä threadissa voitte unohtaa, olin silloin nuori enkä vielä ymmärtänyt hyvän päälle... ;) )

Uujeah, Irina, sähän kuvailit juuri meikäläisenkin ihanneuroon! :kuola: Ja mikä parasta, ko. kriteerit täyttävät herrapuoleinen käveli tuossa taannoin tämän tytön "haaviin" - mysteeriksi tosin on jäänyt, millä ihmeen rahkeilla onnistuin tuon könsikkääni hurmaamaan, mutta so not, en todellakaan valita! :love: :haart:

Jos nyt noista edellämainituista pitää valita niin ehdottomasti sprintteri, mutta kukaan ei maininnut seiväshyppääjiä!? Siinä on sitä miehen ihannefysiikkaa! Mainittakoon esimerkkinä ranskan Jean Galfione. :whip:

mies kuin 10

Kaikki on kiinni korvien välistä :)taas. Siis kaikki käyp ja toisaalta joskus ei mikään, kun sille päälle sattuu :D, ja yleensä satuin sille päälle kun olin vapaa..
Ihanne olisi mulle kuitenki kaikkien noitten yhdistelmä kun oon sellanen durasell. Ja sellanen :haart: löytyypi jo kotoo..onnex.
Ihailen kai kuitenkin miehessä (jos siis pelkästä ulkonäöstä puhutaan) sellaista lihaksikasta, jäntevää, yleisurheilijamaista tyyppiä, saapi olla hieman kuivakkaki tai toisaalta myös sellasta samaa varustettuna pienellä massulla.
Eli äänestin joku muu.
Lyhyesti :Pahin mahdollinen miesehdokas meitsille olis flegmaattinen, löysä pullohartiainen + pyyleväperäinen.. vaik olis kuinka mukava niin ei taitais iskee
kipinää sit millään. Hui :eek: tuli tosta mieleen Marko Ahtisaari..

vilma-liina sanoi:
lällällällä lieruuu..... :D arvaas mitä! Niitä kuvia edestä ja takaa löytyy roppakaupalla lähempää kuin arvaatkaan, eli Vippi osiolta.

No, mutta sittenhän kaikki tietäis minkätakia olen liittynyt VIP:ksi ja sehän olisi :nolo:

Ei muuten satu Vin Dieselkin olemaan Vippi? -Sillon kyllä vip-chat pitäisi olla äänen kanssa...

Sprinttereille meni tämäkin ääni, kun puhutaan vaan fysiikasta.

Todellisuudessa äärimmäisen moni muukin asia kiinnittää huomiota esim. silmät, kädet ja tässä mun perversio: ääni. Jos miehellä on matala, tumma ja lämmin ääni niin minä olen mennyttä. Huh huh. :kuola:

Se unelma olis varmaan kehonrakentajan ja sprintterin risteytys.. :kuola:
Ja niihin käsivarsiin kiinnitän huomiota minäkin. :D
Yleensä se on se tietty miestyyppi joka paremmin katseen kääntää, eli: Kohtuu pitkä, kalju tai lyhyt hiusmalli, lihaksikas (vahvan näköinen mies)... tatuoinnit on kans :kuola:
Ei hitto nyt mä lopetan, alkaa sinkku naisella kuola valumaan. :kuola:

sade Täsmälleen samaa mieltä tuosta äänestä.. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom