GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Ihannemiehen fysiikka? (vain Punttimimmeille)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sensor
  • Aloitettu Aloitettu

Millainen on miehen ihannefysiikka?

• Maratoonari

Votes: 0 0,0%
  • Sprintteri

• Kehonrakentaja

• Voimamies

• Sohvaperuna

• Tavallinen kynäniska

• Joku muu, mikä?

• Total voters
    0
Kyllä se mullakin kallistuu tuonne sprintterin puolelle.
Liian lihaksikkaat miehet (kehonrakentajat) eivät ole mun makuuni, edellä mainittu on lähempänä sitä.
Rasvaprosentin ei tarvitse olla mikään mahd. alhanen, masuakin saa PIKKASEN olla.
Pääasia, että ahkera salilla käyminen näkyy päältäpäin ja plussaa ovat lihaksikkaat kädet, olkapäät ja selkä..
Ja tietenkin päässäkin pitää liikkua muutakin kun oma peilikuva!

Hmmm - mä en kyllä tykkää sprinttereistä, voimistelijoista yms...Liian tiukkoja akuuni, pieniäkin. Eniten miellyttää voimamiesvartalo: lihaa on ja paljon, tiukkuutta ei mies mielestäni kovasti tarvitse (bodarit ovat massakaudella OK; lavakunnossa eivät oikein miellytä meikälikkaa). Oma ukko on juuri sopivan lihaksikas eikä liian kireä (kauhistuttaisi, näin itse kun olen "massakaudella", mies joka olisi tiukka kuin viulunkieli ja mahd. arvostelisi mun post competition - löystymistäni...
:eek: ), voimaa ja kokoa riittää!

Jos taas ihan keskivertoa, reenaamatonta miestä ajateltaisiin, ennemmin sitten pyöreämpi sellainenkin, kuin "tuulen n-ssima vinkuheinä"...

Taidan olla vastarannan kiiski tässä gallupissa, mutta makuasiahan tää onkin!

Originally posted by Brunetti
Jos taas ihan keskivertoa, reenaamatonta miestä ajateltaisiin, ennemmin sitten pyöreämpi sellainenkin, kuin "tuulen n-ssima vinkuheinä"...

Taidan olla vastarannan kiiski tässä gallupissa, mutta makuasiahan tää onkin!

Täysin samaa mieltä! :kippis1: Ja kyllä täytyy sanoa, että vaikka uimarit ja aerobiccarit "ruudun takaa" silmää miellyttävätkin, niin loppupeleissä valitsen kyllä mieluummin sen "keskivertomiehen" siihen kainalooni... kuten todettua, kunhan on leveämmät hartiat kuin mulla ja muuten isompi... (ei tosiaan kovin vaikeaa, kun meikku on enempi tällainen "taskuvenus") ;)

Sprintteri kuten taannoinen Ben Johnson täytti ihannemiehen mitat ja jäi mieleen...

Nykyajan sprintterit voi olla liian kevytrakenteisia, eli sprintterin ja bodarin yhdistelmä. Semmoinenhan mulla taitaa kotoa löytyökin!! Mies ei tosiaan koskaan voi varmaan olla liian iso ja lihaksikas...

Vielä lisäisin että näin jonkun nuoren telinevoimistelijalupauksen telkkarissa viikonloppuna, ei paha, ei paha. Hyvät lihakset ja muutenkin nätti poika. ;) Myöskään uimareita, tai ainakaan Göran Porvalia, ei sovi unohtaa! Vaikka siinä taitaa tummat silmät kyllä kerätä pisteitä...

Joo, täytyypä minunkin vielä kommentoida, että vastasin tähän galluppiin ihan täysin ulkonäkömielessä, eli minkälainen miehen kroppa miellyttää SILMÄÄ eniten. Sprintterit ovat sopusuhtaisen lihaksikkaita ja kyllähän niitä mielellään katselee. Todellisuudessa täysin rasvaton kroppa ei kyllä miellyttäisi välttämättä eniten, vähän pehmeämpi tuntuu paremmalta :) Ja sitten "täydellisessä todellisuudessa" tärkeintä on se, miten miellyttää se pään sisältö :)

Minun silmäni viehtyvät ehdottomasti eniten voimamiehiä tiiratessa. Ne ovat jotenkin niin (varoitus: seuraavat sanat ovat täynnänsä kanamaista hömppää) 120-prosenttisen miehekkäitä, silti lutusia. Juuri sellainen ulkonäkö, joka viestittää kiistämätöntä voimaa yhdistettynä naapurinkönsikäs-luukkiin, saa tämän tädin polvet iskemään vitosen katkoa ja selkäytimen vibraamaan kuin siltavaijeri myrskytuulessa.

Jaha, ja näiden mielikuvaharjoitteiden jälkeen pitäisi sitten keskittyä työhön, -kö?!

Originally posted by Nee
Minun silmäni viehtyvät ehdottomasti eniten voimamiehiä tiiratessa. Ne ovat jotenkin niin (varoitus: seuraavat sanat ovat täynnänsä kanamaista hömppää) 120-prosenttisen miehekkäitä, silti lutusia. Juuri sellainen ulkonäkö, joka viestittää kiistämätöntä voimaa yhdistettynä naapurinkönsikäs-luukkiin, saa tämän tädin polvet iskemään vitosen katkoa ja selkäytimen vibraamaan kuin siltavaijeri myrskytuulessa.

Jaha, ja näiden mielikuvaharjoitteiden jälkeen pitäisi sitten keskittyä työhön, -kö?!

Kiva, etten ole ainoa tällä tavalla perverssi! Nää lyhyet ja paksut tosiaan jotenkin osuu silmiin, vaikkeivät toki mitenkään muutoin vetoa. Olenkin ihmetellyt, mistä johtuu, mutta hyvä, etten ole yksin perversioineni. :D Silmää toki miellyttää kookas, olipa sitten pitkä tai leveä, atleettinen, muodokas kroppa.

Originally posted by Brunetti
Hmmm - mä en kyllä tykkää sprinttereistä, voimistelijoista yms...Liian tiukkoja akuuni, pieniäkin. Eniten miellyttää voimamiesvartalo: lihaa on ja paljon, tiukkuutta ei mies mielestäni kovasti tarvitse (bodarit ovat massakaudella OK; lavakunnossa eivät oikein miellytä meikälikkaa).

JUU; JUURI NÄIN!! Way to go Brunetti!

Isompi = parempi
Isoin = PARAS! :hmmm:

Kun täällä nyt kerran PERVERSIOITA lähdetään tunnustamaan, niin... Tarkennuksena omaan vastaukseeni, että sprintteri on paras, mainittakoon, että tarkoitin nimenomaan mustia miehiä. Hehän ovat myös kookkaampia lihaksiltaan kuin valkoihoiset yleensä. Ei mua nämä kotimaiset "suuruudet", kuten puhtoinen Pöyhönen, innosta... Ja tämä siis VAIN silmänilomielessä :D

Mä vastasin kehonrakentaja.

Ei muakaan innosta kansainvälisten kehokisailijoiden anatomian kirjoihin sopivat kropat.

Mun oma rakkaani on kehonrakentaja ja mun mielestä maailman komein mies :) :hmmm:

Joten KEHONRAKENTAJA!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Pienten tyttöjen suusta....

Opetan työkseni noita yläasteikäsiä kotitaoudessa ja tänään tuli tälläistä juttua tytöiltä......

Kävi sitten poliisit kertomassa tunnilla huumeista ja toinen virkapukuisista oli semmoinen nuorempi ilmeisen hyvin kehittynyt nuori mies (opettajankin mielestä ;) )
Toinen mies taas sitten oli sellainen pieni hintelämpi vanhempi setä.

Poliisien lähdetty tytöt sitten analysoivat tilanteen näin.......
-miehen (tässä tapauksessa ehkä pojan) pitää olla tyttöä isompi, lihaksikas ja ilmeisesti myös hyvän näköinen. Isot kaverit kuulemma luovat TURVALLISUUTTA! Pienet ja laihat pojat ei oo kuulemma mistään kotoisin.
Kysyn vaan että tuossa iässäkö se mielipide muokkaantuu :lol2:

Ai niin, kerran ku neidit näkivät ex-avokkini minua hakemassa niin totesivat seuraavana päivänä että sinun se sitten on turvallista liikkua ja hyvä apu mattojen pöyhimisessä:p

Ehottomasti se menee tuonne kehonrakentajan puolelle... sprinttereillä toki jäntevä ja kaunislihaksinen kroppa,mutta nykyään jotenkin iskee enemmän nuo miehenpuolikkaat, joissa enemmän,mistä kouraista kiinni... :D

Originally posted by Nate
Kun täällä nyt kerran PERVERSIOITA lähdetään tunnustamaan, niin... Tarkennuksena omaan vastaukseeni, että sprintteri on paras, mainittakoon, että tarkoitin nimenomaan mustia miehiä. Hehän ovat myös kookkaampia lihaksiltaan kuin valkoihoiset yleensä. Ei mua nämä kotimaiset "suuruudet", kuten puhtoinen Pöyhönen, innosta... Ja tämä siis VAIN silmänilomielessä :D

Perversioni tunnustan minäkin... Superraskaan sarjan painonnostajat: isoja miehiä, rumia kuin perkeleet ja rauta tottelee niitä kuin tyhjää vaan... Siinä on jotain eläimellistä.

Hei, hihii, onko tämä se thread, jossa saa vapaasti tunnustaa omat perversionsa/outoutensa, siis miehiin liittyvät sellaset...?? :lol2:

Okei, here comes, taidan voittaa tällä... Olen AINA pitänyt balettitanssijamiehiä naisellisina, hieman huvittavina, ei-miehekkyyden ruumillistumina ja niin poispäin... naureskelin huvittuneena kaverilleni, jonka mielestä balettitanssijamiehet ovat jollain kierolla tavalla puoleensavetäviä taiteellisuudessaan... omasta mielestäni sellaset ns. miehet ovat aina olleet kaikin tavoin :urjo: Näin siis ennen viime kesää, jolloin käänne tapahtui... :lol1:

Sain siis viime kesänä ilmaisliput balettijuhlille, kahteen eri esitykseen... ja huh. Täytyy myöntää, että koin eräänlaisen käännytyksen. Jollain alkukantaisella tavalla raavaita miehiä rakastavaan sieluuni vetosikin yllättäen myös se lavalla tummissa trikoissa sulavasti loikkiva gasellimies, jonka tiukkaakin tiukempi pakaralihas vaaleana kuulsi tummien miehekkyyden verhojen lävitse... :hmmm: että huhhuh, oli se näky... :D

Ok, nyt mut taidetaan lahdata elävältä tällä foorumilla... heh! Mutta hieman seliseliä perään: taisin jossain aiemminkin mainita siitä, että pidän voimakkaista reisistä ja pepusta, eli siitä siis tämäkin perversio eittämättä johtuu. Kuitenkaan en missään nimessä ikinä haluaisi edes samaan huoneeseen gasellimiehen kanssa, oishan se järkyttävää jos mies ois liikkeissään paljon naisellisempi kuin nainen itse... (nilkka ojentuu kauniisti jne.) Mutta kaukana lavalla... se on kaunista katsottavaa! :p

PERSIKKA!! Oi kauhistuksen kanankoipi! Iekunat ja herkiämä! Olin nielaista rei'ittimen, kun luin postaustasi ja joudunkin nyt hetken raapimaan nauhalaskimella takaraivoa ennen kuin kykenen lausumaan ensimmäistäkään järjellistä äännettä. Jos vielä joskus ns. normaalien naisten kanssa keskustellessa koen olevani hieman outo miesmakuni(kin) suhteen, muistelen Persikkaa ja piukeatrikoista miesbalettitanssijaa. Heh, no ovathan ne notkeitakin, juu-u.

Mä näen taatusti ensi yönä painajaisia! :lol1:

:lol2: :lol2: :lol2:

Nee - kiitos päivän parhaista nauruista! :lol1: Kyllähän mä tiedän, että se on outoa ja yököttävää ja naurettavaa ja sairasta olla tuota mieltä, mutta... menköön!! :lol1: Kaipaa tämäkin foorumi hiukan ravistelua... heh!

Ja huomiohuomio: älkööt nyt pliis minua ajatelko "sinä outona Pakkotoistolaisena, joka tykkäsi balettitanssijamiehistä, mikäs-sen-nimi-nyt-olikaan", vaan toi nyt oli vaan yksi perversio muiden joukossa! Edelleen isot, raavat ja miehekkäät Miehet saavat polveni todella tutisemaan ja veren kohisemaan suonissa... :hmmm:

Originally posted by Persikka
Jollain alkukantaisella tavalla raavaita miehiä rakastavaan sieluuni vetosikin yllättäen myös se lavalla tummissa trikoissa sulavasti loikkiva gasellimies, jonka tiukkaakin tiukempi pakaralihas vaaleana kuulsi tummien miehekkyyden verhojen lävitse... :hmmm: että huhhuh, oli se näky... :D

Ne on ne gasellimiehet aika komeita siellä lavalla. Tilanne lähempää voisi tosiaan olla hitusen erilainen.

Mutta asiasta kukkaruukkuun, mä rakastan balettia! Sitä on niiiiiiiiiiiiiiin ihana katsoa ja kuunnella ja ah!

Meen kattoo parin viikon päästä mun bodarimiehen kanssa Pähkinänsärkijää, joka on mun ihan ehdoton feivrit!

:)

Haa, täällä siis puhutaan myös perversioista (tai sinnepäin)... loistavaa! Taidanpa minäkin liittyä mukaan eli tässä muutama:

Persikka: mä saan kiinni tuosta sun miesbalettitanssija-jutusta. Olen itsekin ihaillut sitä liikkeen harmoniaa... on sitä huonompiakin tapoja viettää iltaansa.

Sitten toinen ISO juttu on se, että jos salilla joku hyvärunkoinen mies punnertaa (aivan oikein, siis ihan perinteistä etunojapunnerrusta) niin mä joudun taistelemaan koko tahdonvoimalla, että saisin katseeni irti hänestä! Mä en tiedä, mikä siinä on. Kyllähän mä tykkään katsella miesten treenaamista muutenkin (hmmm... mahtaakohan mulla olla tirkistelijän maine...), mutta erityisesti se punnerrusasento on mun mielestä NIIN upea. Vaatii tietysti sitä, että punnertajan vaatetus on jotain muuta kuin kaksi paksua pitkähihaista paitaa sekä lököverkkarit (eli että lihasten muoto ja liike erottuu... nam!).

Originally posted by Dee

ISO juttu on se, että jos salilla joku hyvärunkoinen mies punnertaa (aivan oikein, siis ihan perinteistä etunojapunnerrusta) niin mä joudun taistelemaan koko tahdonvoimalla, että saisin katseeni irti hänestä! Mä en tiedä, mikä siinä on, mutta erityisesti se punnerrusasento on mun mielestä NIIN upea. Va

No, mulle tuli tuosta ainakin nyt ihan rivot jutut mieleen näin väsyneen perjantai-iltapäivän kunniaksi... Toivottavasti kukaan ei punnertele mun aikaan salilla tänään töiden jälkeen... Hih...:evil:

Ach, samansuuntaisesti Deen kanssa: iirikset fiksaantuvat aina ja poikkeuksetta miehiin, jotka tekevät dippiä lisäpainoilla.

Herää kysymys: onko se pieni pyyhe, jota muassamme salilla kuljetamme hien vai kuolan pyyhkimistä varten?:p

Nimim. Minä en koskaan, kuunaan, ikinä, mistään hinnasta, edes kilon palasina tuijota kanssatreenaajia - ehen! :D

Suositut

Back
Ylös Bottom