GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Ihannemiehen fysiikka? (vain Punttimimmeille)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sensor
  • Aloitettu Aloitettu

Millainen on miehen ihannefysiikka?

• Maratoonari

Votes: 0 0,0%
  • Sprintteri

• Kehonrakentaja

• Voimamies

• Sohvaperuna

• Tavallinen kynäniska

• Joku muu, mikä?

• Total voters
    0
Eiiihh... :D
Entäs täysillä treenaavien miesten ähinä, puhina, irvistykset, keskittyminen muista treenaajista välittämättä... ja muu KUNNOLLA tekemisen meininki, ... (ei siis sellanen "kattokaa ja kuunnelkaa mä oon rautaa") - huh. Olen sellaisen edessä polvillani kunnioituksesta ja ihailusta! WOW! :hmmm:

Edit: Sopisko tän threadin aiheeks paremminkin "Ihannemiehen fysiikka JA Punttimimmien perversiot" :D :D

Originally posted by Nee
Herää kysymys: onko se pieni pyyhe, jota muassamme salilla kuljetamme hien vai kuolan pyyhkimistä varten?:p

LOL!! :lol1:

Vstasin kohtaan "Joku muu". Se muu voisi olla - niin kuin parilla muullakin mimmillä - telinevoimistelijan kroppa. Mutta uimarikin menettelee, ja oletteko huomanneet, miten sopusuhtaisen lihaksikas, jäntevä, notkea ja MONIPUOLINEN kroppa kymmenottelijoilla on?

Nojaa. Ihan tavallinen mieskehokin menettelee, kunhan se on urheilullinen, sopivan lihaksikas ja jäntevä. Minulle on miehessä tärkeää myös se henkinen ja hengellinen puoli.:hmmm:

anteeksi uteliaisuuteni Metri, mutta käytkö sä äänestämässä ihannemiestä päivittäin?! Aattelin vaan, kun tää thread on aina kun avaan ekana ja sun viimeks "päivittämänä"...

Originally posted by hekima
anteeksi uteliaisuuteni Metri, mutta käytkö sä äänestämässä ihannemiestä päivittäin?! Aattelin vaan, kun tää thread on aina kun avaan ekana ja sun viimeks "päivittämänä"...

Ko. ilmiö tapahtuu myös muiden galluppien kohdalla ja johtunee siitä, että näitä galluppeja "tönitään" säännöllisesti ylöspäin, etteivät ne hukkuisi arkistoon. Ja näin saadaan siis kaikki uudetkin ihmiset äänestämään.

Vai olenko ihan väärässä...?:confused: :D

Niin tai sitten se johtuu siitä, että joku käy äänestämässä kirjoittamatta viestiä, jolloin päiväys ja aika muuttuvat, mutta nimenä näkyy se, joka on viimeksi jotain kirjaillut.

Niin, en tiedä, mitä olen tehnyt, mutta en käy yhtenään äänestämässä. Olen kerran ääneni ja mielipiteeni tuonut. Kait mie jotenkin olen konettani näpelöinyt. En ole mikään tietsikkanero. Anteeksi, jos se on hämmentänyt.:hmmm: :confused:

Eiköhän se kuitenkin mene niin kuin Nee tossa jo kertoi. Sama tapahtuu muissakin gallupeissa, eli jengi kun käy äänestämässä, niin "kone" katsoo sen uudeksi "postiksi", jolloin äänestyshetki rekisteröityy ja näennäisesti näyttäisi siltä kuin sinne olisi tullut uusi postaus, vaikka välttämättä mitään viestiä ei ole kirjoittanutkaan (on siis vain äänestänyt gallupissa).

Saiko mitään tolkkua?

..njam..

Sprintterit vie voiton! ..lihaksikkaimmat sellaiset..Upea, sopusuhtainen ja jäntevä vartalo. Silti kuitenkin liikkuvuus kohdallaan.

Fitness-kisaajat ja telinevoimistelijat jäi listasta kokonaan pois. Ne sais pisteet multa myös. Telinevoimistelijat..mmm..se notkeus.

Lihasta saa olla, mutta liikkuvuus säilyttävä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mimmi

Okei, miehellä täytyy olla lihasta ja voimaa. "Mut se ei saa olla ainella pilattua lihasta". Eli terveen näköinen kroppa :hmmm:

Tämä on paras thread ever :rock: :rock: Mimmien vastinen panisin-en panisi keskustelulle. (kyllä ne miehet on kamalia, kun ne aina esineellistää naisia.)

Hyvä, että joku muukin kuolaa kanssatreenaajiaan; hieman meinaan hävetti, kun tässä päivänä muutamana meinasi tulla ukemit punnerruspenkin yli, kun kävelin katsellen samalla yhtä sälliä, ja se penkki vaan materialisoitui jalkojeni eteen tyhjästä.

Kymmenottelijat ja voimistelijat on kyllä upeita...samoin monet kamppailulajien harrastajat, isommissa painoluokissa. Yleensä mies, jolla on sopivasti lihasta, suht kuivassa kunnossa mutta ei mitenkään kisakireä, ja osaa muutakin kuin siirrellä isoja kasoja rautaa, vetoaa meikäläiseen. Voiman lisäksi täytyy löytyä taitoa -ja kestävyyttä. ;)

Voin tässä tunnustaa oman perversioni: mielestäni Aleksandr Karelin on oikeastaan aika namupala....

Riippuu puhutaanko suomalaisurheilijoista vai kansainvälisistä huipuista. Suomalaiset kehonrakentajat on nam, ja sprintterit (Pöyhöstä, iso NAM! :kuola: , lukuunottamatta) vähän liian pieniä. Sit taas noista ulkomaan huipuista sprintterit on paremman näköisiä, ja kehoilijat jo vähän turhan isoja meikäläisen makuun.

Okei, kait se on munkin tähän vastattava.

Miehellä pitää ehdottomasti olla kunnon perse ja reidet. Jos yläkroppa on niinku Quadzillan avatarissa, se on ehdottomasti plussaa! (Laittaisitko taas sen kuvan etupuolelta, pliis.....)
Niin ja kalju pitää olla, mielellään myös yläkroppa sheivattu (ja housuista siistitty).
Mä kiinnitän myös aika paljon huomiota käsiin. Kämmenien täytyy olla siistit ja kynnet lyhyet. Paksut forkut ja niska on tosi eroottisia. Hmmm. mitähän muita kriteereitä sitä olisi?
No tuningauto on ehdoton nou nou! Ja valkoset tennissukat, aarg!

Olikohan tossa tarpeeksi kriteereitä?
ja lopuksi panisin!!!!!!!!!11

Sirot pitkäsormiset kädet.

esni sanoi:
Sirot pitkäsormiset kädet.

Sirot kädet? SIROT kädet? Yökkö-yökkö-hyi-hyi. Meikä on hyvin fiksoitunut miesten käsiin; jos kaverilla on isot vahvan näköiset käpälät, joilla on selvästi tehty muutakin kuin koodailtu, saan suurin piirtein käydä vaihtamassa pikkuhousuni. Pehmeät kädet on miehellä ällöt. Russell Crowella on ihanat kädet...ja ääni...ja kaikki.

Mainittu Pöyhönen on ällö kiiltokuvapoika. Pään kun vaihtaisi, voisi mennäkin.

Suositut

Back
Ylös Bottom