GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Ihannemiehen fysiikka? (vain Punttimimmeille)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sensor
  • Aloitettu Aloitettu

Millainen on miehen ihannefysiikka?

• Maratoonari

Votes: 0 0,0%
  • Sprintteri

• Kehonrakentaja

• Voimamies

• Sohvaperuna

• Tavallinen kynäniska

• Joku muu, mikä?

• Total voters
    0
Gallup

EDIT: Jääköön tämän kerran tämä kysymys tähän, kun vastauksiakin jo alkoi tulla. Muutin kysymyksen gallupin muotoon.

HUOM! Gallup siis tarkoitettu vain mimmeille!

Muistutan kuitenkin, että Punttimimmien foorumi on tarkoitus pitää naisten alueena.
-PMLats

Voisiko miespuoliset henkilöt nyt ihan oikeasti lopettaa äänestämisen tähän galluppiin? Jos te haluatte katsoa tulokset, niin klikatkaa tuota "View results"-linkkiä. -Tomi

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No ei ainakaan 1!!! Hui! Taitais olla toi sprintterin kroppa :hmmm: Tai jotain sen ja kehonrakentajan välillä. Tämä siis todellakin ihanne/ unelma, todellisuus voi olla jotain aivan muuta...

Re: Gallup

Originally posted by sensor
1. maratoonarin fysiikka
2. 100m sprintterin fysiikka
3. kehonrakentajan fysiikka
4. joku muu, mikä?

Kommenttejani :)

1. Ei ei ei, todellakaan! Kaikki kunnia heidän kestävyydelleen, mutta muhun ei sellanen nääntynyt ja kuivakka look vetoa! Maratoonarit ja muiden kestävyyslajien harrastajat on niin ohuita, että mulle tulis väistämättä "ei-naisellinen" olo heidän vieressään, kun kaikki mulla ois paksumpaa: reisi, pohje, käsivarsi, peppu...

2. Kyllä! Varsin monella sprintterillä kroppa on huippukunnossa, eli vähän rasvaa ja sopusuhtaisesti treenatut lihakset! Muhun sitäpaitsi vetoaa iso alakroppa, eli kun reisissä ja pepussa on poweria... vaikka eipä sprinttereiden yläkropassakaan valittamista! Notkeita ovat varmaan myös.

3. Tästä pidän myös, ison koon ja muodon takia! Liika on kuitenkin liikaa, ja sit varsinkin jos on hirmu jäykässä kunnossa eli venyttelyt on jääny vähiin... Mutta, en voi sille mitään et isot hartiat ja leveä selkä vetoavat mun alkukantaisin naisellisiin vaistoihin, niin se nyt vaan on! :hmmm:

4. Hmmm - jos todella Mr. Täydellisyyttä haetaan, se olis sprintterin ja kehonrakentajan välimuoto, kuten Laurakin mainitsi aiemmin, mutta todellisuus voi sitten ollakin jotain muuta kuin nämä unelmat... mutta pääasiassa pidän itseäni (176 cm) jonkinverran/reippaasti pidemmistä miehistä. Olen myös kyllästynyt siihen, et tätä seikkaa saattaa joku pitää hieman pinnallisena - hitsi sentään, kyse on siitä, et minkäs sitä ihminen luonnolleen voi, ja jo ajanlaskun alusta mies on perheessä ollut se suojelija ja vahvempi. Nykyään nämä roolit eivät enää ole niin tärkeitä, mutta uskon, et meidän naisten geeneihin (suurimman osan) on kuitenkin jäänyt se tuen ja turvan hakeminen. Tämä EI siis tarkota, ettenkö vois ihastua erityyppisen kehon omaavaan mieheen, mutta kun kyseessä on pelkästään ulkoinen olemus, eikä sisäistä vielä tunne, niin sen perusteella silmä kyllä hakeutuu niihin pidempiin ja itseäni kookkaampiin miehiin.

Loppuun vielä kulunut, mutta ah NIIN paikkansa pitävä klisee sisäisestä kauneudesta... :)

Originally posted by Andy
Pakko tunkea teidän reviirille ja todeta, että arvata saattoi naisten pitävän Pöyhönen-lookista. Kiltti ja komea maitopoika, mutta "Ah, niin tulinen ja jäntevä leijona, GRRRAUHH".

Ehei!! Mä en ainakaan tossa mun vastauksessa ottanu huomioon kasvonpiirteitä, miesvartalostahan siinä oli kyse! Eli Pöyhönen ei todellakaan ole mies mun makuuni :urjo: sorry vaan...

En tykkää yleisen käsityksen mukaan komeista miehistä, tai siis no katteleehan niitä, mut itelleni en haluais! Mieluummin sellanen tavallisempi, kunhan on Miehekäs Mies! Ja miehekkyys ei tosiaan ole kasvonpiirteistä kiinni...

Edit: Jaa se poistettiin se Andyn viesti. No kuitenki.
Edit: Saa tämänkin poistaa.

todellakin jokin muu

Ihannemiehen fysiikka vaihtelee ton sprintterin ja jonkin muun välillä. Tällä hetkellä se jokin muu on telinevoimistelijat. Upeat yläkropat ja lihaksikkaat jalat, sekä vaivaton lihastasapaino (eli ei koripalloja kainaloissa eikä ryhti lytyssä). Nyt onkin ollut nannaa kun Eurosport on näyttänyt telinevoimistelun MM-kisoja. Avokkini on ihmetellyt miksi sohva on kuolassa :D

Hehee, sama kuin Tiinulilla, telinevoimistelun arvokisat ja lisääntynyt kuolaneritys kuuluu yhteen - funktionaalista voimaa.
:cool:

Sprinttereitä tosiaan katselee ihan mielellään. Tosin mun mielestä ei tarvitsisi olla edes niin "rasvattomassa" kunnossa.
Mullekin lihaksikkaat ja linjakkaat reidet on tärkeät. Joskus nurisen miksei avokki voisi täällä kotona oleskella pysyvästi pelkissä tiukoissa boksereissa...:hmmm:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
MIESTEN PITÄÄ OLLA ISOJA

Taitaa kallistua keittäjällä tuohon voimamies/kehonrakentaja osastolle:D
En mie nyt tarkoita että pitäis ihan hervoton kaappi olla, sellainen jäntevä lihaksikas heppu kuitenkin............

"Joku muu, mikä" on minun valintani. Esim. monella uimarilla on hyvä kroppa, eivätkä voimistelijat/aerobiccaajatkaan hassumpia ole...:hmmm: Tämä mimmi ei siis varsinaisesti ihannoi suurta lihasmassaa, vaan pikemminkin sopusuhtaisuutta ja nk. korostumatonta vartaloa, josta kyllä näkee että treenattu on ja voimaa löytyy, mutta en siis tykkää bodareiden lihaksista. Ja kuten olen jossain aikaisemmassakin threadissa julistanut, niin kunhan mies on isompi ja leveäharteisempi kuin minä (ei ole kovin vaikeaa, heh), niin ei haittaa vaikka olisi pikkuisen masuakin. Pehmeämpihän sitä on silloin haliakin! ;)

Inhokkimiestyyppini olisi huomattavasti helpompi määritellä: pullohartiainen kynäniska-pulkannaru-nörtti :urjo:

Näyttää että Punttimimmeillä on kaikilla samanlainen miesmaku - eli kyllähän se mullakin menee tuonne sprintteri (L. Christie, nam!) - kehonrakentaja (ei ikuinen off-season) - telinevoimistelija (J. Mönkkönen, nam!) -akselille! Ja tosiaan kysessä on se miestyyppi mikä silmää eniten miellyttää, ei ehkä se minkä valitsisin elämänkumppaniksi. Muut asiat vaikuttavat valintaan ainakin yhta paljon, urheilullinen täytyy kyllä olla mutta ei välttämättä (tai edes mielellään) ammattiurheilija.

sprintterit :hmmm:
Bodarit on fine kans, kunhan ei ole lasat kauheesti yli 10.
Mutta todettakoot tassa, etta eihan se ulkonako miesta yksin tee, vaan se mita on paan sisalla!;)

Kyllä mäkin niitä sprinttereitä.... :hmmm:

Niin ja tuo telinevoimistelu on kyllä täällä myös lemppariohjelmia.

Suositut

Back
Ylös Bottom