Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
Täs on noista twinseistä normikuva, ilman öljyjä ja valotuksia..

vlcsnap-2012-05-24-14h41m01s12.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oot sinä goatse kyllä hieno mies. Sen lisäksi, että sulla on samanlainen miesmaku mun kanssani, osaat ilmeisesti myös lukea mun ajatuksia. Meinasin tänään nimittäin kirjoittaa tänne, että laittaisitko lisää noita kivoja kuvia, mutta en sitten viitsinytkään. Mutta kun tulin avaanmaan tämän ketjun, niin mitäs mä löysinkään! :D

Pääsispä itekki natuna johonkin noista goatsen linkittämistä kuvista.. Tai ainakin ton tapasiin fysiikoihin, mutta hieman pienemmässä muodossa.

komea kondis, pillua tulee niin maan perkeleesti.

Siihen jokanen salilla käyvä mies tähtää, vaikkei sitä myönnäkkään ^^

Entä jos saa pillua niin maan perkeleesti, ennenkuin aloittaa salihommat? ;)

no sit se on turhaa koko paska.

sanoisin että n.98% miehistä, jotka käy salilla treenaa naisten ja pillun vuoksi vaikkei sitä myönnetä. "treenaan oman itseni vuoksi+siitä tulee hyvä olo" paskaa sanon minä. :D

sanoisin että n.98% miehistä, jotka käy salilla treenaa naisten ja pillun vuoksi vaikkei sitä myönnetä. "treenaan oman itseni vuoksi+siitä tulee hyvä olo" paskaa sanon minä. :D
Totta turiset. Kaikki, jotka eivät sitä elantonsa ansaitsemisen vuoksi tarvitse, treenaavat huomion takia ainakin jossain määrin. Jotkut haluaa rispektiä jätkiltä ja jotkut naisia. Kyllä sali on mukava harrastus ja kehitys tuo tunnetusti hyvää mieltä ja onnistumisen iloa. Mutta ei kukaan tätä vapaaehtosesti tekisi jos ei voisi koskaan näyttää tuloksia kenellekään tavalla tai toisella :P

Pakko se on kai taas laittaa Furious Pete tänne. Hieno kunto ja ihan saavutettavissakin mun elinaikana.
furious+pete.jpg

Mä en ainakaan usko, että 90% miehistä treenais naisten takia.
Kyllähän siihen treenaamiseen ja voimien kasvuun ja lihaskasvuun jää koukkuun ja siitä tulee sellanen haaste itelle, eikä enää mikään naisten saalistus mielessä.

Da fak? Tuohan on nimenomaan itsensä vuoksi treenaamista.

Furiouksen fysiikalle myös ääni täältä!

Entä jos saa pillua niin maan perkeleesti, ennenkuin aloittaa salihommat? ;)

Itellä kävi just näin. Heti ku alotti salihommat ni pillun saanti jäi tosi vähälle ku ei käy enää missää : ) Eli en tosiaankaan reenaa naisten takia. Itsellehän tässä tätä tehään...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom