Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
Onko ne 2% salilla käyvistä sitten seurustelevia, sillä eihän sillä kondiksessa siinä vaiheessa niinkään väliä ole?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^Miten niin ei muka ole väliä parisuhteessa? Ei se seurustelu tarkoita, että ulkonäön viehättävyydellä ei yhtäkkiä ole enää mitään merkitystä.

Ei tietenkään. Mutta itseeni varten mä ainakin treenaan.. Siksi ehkä kuulostaa niin epäuskottavalta toi, että lähes jokainen treenaa pillun takia :)

Mä oon ainakin yleisesti parisuhteessa paljon paremmassa kondiksessa, kun ei tarvii viettää kaikkia viikonloppuja pillun perässä juostessa ja ryypätessä.

Tässä rupee oikeen miettimään sitä miksi alkoi aikoinaan käymään salilla. Aloitin sen takia, että olisi kivaa ollu joku muija, mutta tuolloin olin vasta 14-vuotias, eikä pillu niin hirveesti pyörinyt mielessä toisin kuin nyt. Nyt en kuitenkaan treenaa todellakaan naisia varten ( en ainakaan myönnä ) vaan tähän harrastukseen jää yksinkertaisesti koukkuun. Sarjapainojen nousu antaa euforisen tunteen, joka tekee sut vielä riippuvaisemmaksi tähän touhuun.

Laittakaa joku kelpo natufysiikka, jonka voisi ottaa vaikka vuosikymmenen tavoitteeksi.

Mielellään joku sellainen, jota ei siis ole koottu kuin kaurapuurolla ja ehkä korkeintaan marketin protskujauheilla.

Laittakaa joku kelpo natufysiikka, jonka voisi ottaa vaikka vuosikymmenen tavoitteeksi.

Mielellään joku sellainen, jota ei siis ole koottu kuin kaurapuurolla ja ehkä korkeintaan marketin protskujauheilla.
800_0685.jpg

Pitikö se nyt tässäkin ketjussa alkaa kinastella jostain ihan turhasta? Mikä vittu teitä pakkislaisia vaivaa. Ton hkujan postaamaan kondiksen vois itekkin ottaa tavotteeksi. Noi kahvakuulat toimii näköjään yllättävänkin hyvin. Onkohan toi kaveri natu.

Luonnottoman pieni masu tässä kuvassa

533490_213080532130719_213077728797666_314487_2132787537_n.jpg

Tästä tuli mun uusi tavotekondis! Eikä olla edes kaukana tosta. Näyttää hieman liian isolta tuossa kuvassa, mutta pumpilla ja valotuksella tietty osuutta asiaan.

Mä en ainakaan usko, että 90% miehistä treenais naisten takia.
Kyllähän siihen treenaamiseen ja voimien kasvuun ja lihaskasvuun jää koukkuun ja siitä tulee sellanen haaste itelle, eikä enää mikään naisten saalistus mielessä.

tähän vielä lisäys:

599611_378272885555427_1441475981_n.jpg

Mä en ainakaan usko, että 90% miehistä treenais naisten takia.
Kyllähän siihen treenaamiseen ja voimien kasvuun ja lihaskasvuun jää koukkuun ja siitä tulee sellanen haaste itelle, eikä enää mikään naisten saalistus mielessä.
Olisi bodykisatkin mielenkiintoinen näky jos 90% lavalla heilujista treenaisi naisten takia. Ei taida ihan ihannekunto miehelle olla naisten mielestä niin lihaksikas saatika kireä mies, joten lavalla ukot keikkuisi 15% rasvoissa.
Samalla tavalla ei perustreenaaja uskaltaisi bulkata taikka dieetata pois ollenkaan siitä perus lihaksikkaasta olemuksesta, joka taitaa kuitenkin olla aika monen naisen ihanne. Ei ehkä pakkotoistolla tosin.
Ei minulla ainakaan motivaatio kestäisi ollenkaan, jos naisten takia treenaisin. Johan se on nähty ettei sekään treenaaminen hyödytä sen asian suhteen millään tavalla.

Miks noi housut pitää olla noin helvetin alhaalla? Ok, ehkä jotain kuvaajan hienoja ideoita, mutta näyttää jotenkin tyhmältä.

Jos meikällä olis tollaset verisuonet alavatsassa, niin pitäisin minäkin housuja noin, jos edes pitäisin housuja ollenkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom