Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
Mää oon aina oikeessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä on tätä samaa juttua, kuin lihavien naisten jutut "oikeista, muodokkaista naisista". Luojalle kiitos noista miehistä, jotka poseeraavat ilman paitaa. Mulla on naisena melko varmaa todistusaineistoa siitä, että tuota tekevät miehet eivät ole homoja, mutta haters gonna hate :lol2:

E. Jos innostun homon näköisistä, epämaskuliinisista miehistä, niin oonko sitten lesbo? Tai no, ihan sama.

Pointti ei ollu, että ei voi poseerata ilman paitaa vaan se, että käytännössä maskuliiniset miehet hyvissä kropissa saa itsensä noissa kuvissa itsensä näyttään hyvin neitimäisiltä :D You can pose, just dont be a fag about it ;)

Pointti ei ollu, että ei voi poseerata ilman paitaa vaan se, että käytännössä maskuliiniset miehet hyvissä kropissa saa itsensä noissa kuvissa itsensä näyttään hyvin neitimäisiltä :D You can pose, just dont be a fag about it ;)
Mä oon nähnyt miten naiset poseeraavat miehille suunnatuissa kuvissa eikä se kyllä ole koskaan näyttänyt siltä, miltä miehet tässä ketjussa näyttävät. Joten menee nyt kyllä multa ohi tämä juttu. Mutta eipä se toisaalta mun kuvien katselulta pois ole kun miehet nokkivat toisiltaan silmät päästä tämän homottelufarssinsa kanssa.

jeffseid.jpg
Jeff seid... FUAAAARK

Ei helevetti mitä jätkiä. En tiedä miksi, mutta tulee tästä yllä olevasta fysiikasta mieleen ihmissusi. Joillakin sitä vaan on melko tykki rakenne.

Ei helevetti mitä jätkiä. En tiedä miksi, mutta tulee tästä yllä olevasta fysiikasta mieleen ihmissusi. Joillakin sitä vaan on melko tykki rakenne.

Jätkä kattonu liikaa Twilighteja, jos yläosattomista miehistä tulee mieleen ihmissusi.

Jätkä kattonu liikaa Twilighteja, jos yläosattomista miehistä tulee mieleen ihmissusi.

:D Lähinnä tuo rakenne. Leveät hartiat ja selkä sekä hieman kapeanmalliset rintalihakset yhistettynä todella kapeaan vyötäröön. Tulee semmonen kyyrymäinen "fiilis" tuosta.

:D Lähinnä tuo rakenne. Leveät hartiat ja selkä sekä hieman kapeanmalliset rintalihakset yhistettynä todella kapeaan vyötäröön. Tulee semmonen kyyrymäinen "fiilis" tuosta.

Kyllä sä voit myöntää että ne Twilightit löytyy hyllystä;)

Jos luet tuon mun postin, niin puhun nimenomaan rakenteesta. :)

2012_05_28_4fc33a9b0b427.jpg

2012_05_28_4fc33ab163347.jpg

Täs ois taas yks tämmöne mikä vois olla ihan mahdollisuuksien rajoissa parin vuoden sisään...:rolleyes: Pohkeita kaveri ei oo tosin muistanu ilmeisesti reenata, mut yläkroppa ihan hyvässä tikissä ja siis sellanen mistä naiset tykkää, sen vuoksihan tätä hommaa tehdään. :D Minkäslaista arviota pakkiksen lajiniilot antaa Craig Davidin painosta/rasvoista näissä kuvissa? Pituuttahan kaverilla on eri lähteistä riippuen 182-185cm.

Täs ois taas yks tämmöne mikä vois olla ihan mahdollisuuksien rajoissa parin vuoden sisään...:rolleyes: Pohkeita kaveri ei oo tosin muistanu ilmeisesti reenata, mut yläkroppa ihan hyvässä tikissä ja siis sellanen mistä naiset tykkää, sen vuoksihan tätä hommaa tehdään. :D Minkäslaista arviota pakkiksen lajiniilot antaa Craig Davidin painosta/rasvoista näissä kuvissa? Pituuttahan kaverilla on eri lähteistä riippuen 182-185cm.
komea kondis, pillua tulee niin maan perkeleesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom