Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
5098796256_53c37bd368.jpg

Ido mainittu.

mikä ido?

Tuossa ois semmonen "Varsin lämmin sää tänään, taidampa ulkoilla hieman ja jättää paidan kotiin"- kunto.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Tuossa ois semmonen "Varsin lämmin sää tänään, taidampa ulkoilla hieman ja jättää paidan kotiin"- kunto.

Toi riittäisi mulle hyvin.

Jepjep. Tämä Youtube-klippi mies on kyllä hyvässä kunnossa. Mulle riittäis jo 5-10kg kevyempi, tai en oikein osaa hahmottaa, mutta ainakin 5kg pienempi riittäis :D

tossa vois olla aika hyvä tavotekondis! kaveri kuitenkin on naturaali ja 13 vuotta treeniä takana. varsinkin siistit hanskat pistää silmään.

Toi olis munkin mielestä täydellinen, kesän vois alottaa tolla ja olla vaikka koko kesän treenamatta, koska ei haittais vaikka kondis tosta kesän mittaan kevyesti huonontuiskin.

^^ kompotikomp. Tuohon kuosiin kun joskus pääsis (ilman droppeja) niin sehän olis mukavaa se.

Laitetaas sitä omaa ihannefysiikkaa. Johonkin tälläiseen kuntoon ois kiva päästä. Ben Kirby on kaverin nimi, Google löytää lisää kuvia.

Ben+Kirby+1.jpg

Kaverin mitat ilmeisesti 179/72,5 missä painoa yllättävän vähän pituuteen verrattuna, kun katselee vaikkapa käsien paksuutta. Mitäkähän vastaava kunto edellyttäisi 188cm pituudella? Varmaan joku 86kg vähintään. Rasvaahan tuolla ei ole yhtään, jotain 7% veikkaisin.

Kyl toi Joe Mangiellon kroppa mullekki kelpais :rolleyes: kaveri on nyt mua 10cm pidempi, tais olla 196cm. Aika komee näky varmaa jos kadul tulee vastaa

joe-mangiello.png

ja kyl tää Ryan Kwantenki iha hyväs kondikses on:

ryan_kwanten9.0.0.0x0.297x600.jpeg

sit tietenki on viel ne vanhatki ihanteet eli Brad Pitt Troyas ja Ryan Reynolds Blade III:ssa eli paljon hienoja kroppia mihin ite pyrkiä täs ajan saatos :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom