Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
No keskiverto ihmisellä ei ole niin vähän rasvaa että painoindeksi olisi hyvä mittari lihaksen määrää mitattaessa.
Ja kyllä se sun kuntos varmasti parempi on sitten kuin tuossa kyseisessä kuvassa, koska mun silmään ainakin tolla kaverilla ei käytännössä ole kuin luuta ja nahkaa. Mikä on ihan normaalia 13 vuotiaalle tietenkin. (kun joku tossa taisi sanoi että kaveri on siinä kuvassa 13v)
No tuolla kaverilla ei rasvaa ainakaan ole juuri mitään ja mullakin alle kasin, joten voinee hyvällä omatunnolla vertailla bmi:tä. Enpä juurikaan tuota lihaksikkaammalta näytä vaikka ikää on 18. Mitat jotain 188/79 eli toisaalta ei mullakaan juuri muuta ole kuin luuta ja nahkaa mutta varmasti keskivertoa enemmän lihasta silti.
Oletko varma, ettei sulla ole perspektiivi hukassa? Toinen vaihtoehto on, että sulla tai mulla on silmissä pahasti vikaa, koska mun arvioni on aivan eri. Näytin itse joskus alipainoisena teininä samalta, kuin toi tossa laihassa kuvassa. Nyt 20kg painavampana en eroa valtavasti tosta toisesta kuvasta. Toiseen kuvaan toi kaveri on varmaan saanut aika hitosti massaa, että siinä se onkin ihan hyvässä kunnossa.
Mua ei itseasiassa vähempää vois kiinnostaa arvioida pikkupoikien penkkimaksimia, mutta tuli niin paljon omasta mielipiteestäni eroava kommentti, että teki mieli tarttua siihen alunperinkin.
Omat statsit tulikin jo lueteltua ja olen kyllä 99%:sti tuon laihemman kuvan kunnossa. Ja sadekuvan kuntoon on vielä todella pitkä matka. Lähinnä huvittaa pakkiksen "lopeta syöminen" ja "vaivu koomaan" -kommentit niistä kireistä kavereista, jotka kuitenkin sen 100kg+ rykäsevät penkiltä ja muutkin tulokset samaa tasoa. Penkki on kuitenkin melko hyvä tapa kuvata voiman ja salillakäymisen määrää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No tuolla kaverilla ei rasvaa ainakaan ole juuri mitään ja mullakin alle kasin, joten voinee hyvällä omatunnolla vertailla bmi:tä. Enpä juurikaan tuota lihaksikkaammalta näytä vaikka ikää on 18. Mitat jotain 188/79 eli toisaalta ei mullakaan juuri muuta ole kuin luuta ja nahkaa mutta varmasti keskivertoa enemmän lihasta silti.

Omat statsit tulikin jo lueteltua ja olen kyllä 99%:sti tuon laihemman kuvan kunnossa. Ja sadekuvan kuntoon on vielä todella pitkä matka. Lähinnä huvittaa pakkiksen "lopeta syöminen" ja "vaivu koomaan" -kommentit niistä kireistä kavereista, jotka kuitenkin sen 100kg+ rykäsevät penkiltä ja muutkin tulokset samaa tasoa. Penkki on kuitenkin melko hyvä tapa kuvata voiman ja salillakäymisen määrää.

Tuo kaveri ei todellakaan paina 80 kiloa tossa ekassa kuvassa, ei edes 70, tuskin 60 kiloakaan, jos siis noihin sun mittoihin verrataan, riippuu vähän kuin pitkä kaveri on kyseessä.

Hyvä herra 188/79, vertaatko todellakin itseäs tuohon kuvaan missä kaveri on laiha pikkupoika? Ja sun mielestäs olet 99% siinä kunnossa? Alle kasin rasvoissa 188/79. Mä tässä just mietin että olenko ainoa, jonka mielestä sulla on mahdollisesti vääristynyt minäkuva.

Hyvä herra 188/79, vertaatko todellakin itseäs tuohon kuvaan missä kaveri on laiha pikkupoika? Ja sun mielestäs olet 99% siinä kunnossa? Alle kasin rasvoissa 188/79. Mä tässä just mietin että olenko ainoa, jonka mielestä sulla on mahdollisesti vääristynyt minäkuva.
No toivottavasti ei nyt sentään, kyllä mä uskoisin arvioivani itseäni ihan objektiivisesti :D Liekkö silmissä/peilissä vikaa sitten mutta tottapuhuen en ainakaan paljon lihaksikkaammalta näytä kuin tuossa. Kädet melkeen narummat mikä tosin johtunee tästä pituudesta osittain.

Ja ei tuo varmasti yhtä paljoa paina kuin minä mutta taitaa olla päätä lyhyempikin.

Onkohan tässä kohta kaivettava kamera esiin? =D

No niin nyt loppu se paskanjauhanta jostain anorektisista pikkupojista. Jotta keskustelu pysyisi edes joten kuten bodauksen tiimoilla...

hams-prince2.jpg

Mariusz Pudzianowski :thumbs:

Minusta näyttää jotenkin, että pää ei ole sopusuhteessa kroppaan ja kaula on kanssa jotenkin epäilyttävä.. ei ole siis twilight pojalla ihannekroppa, vaikka hyvässä kunnossa onkin tuossa sadekuvassa. Tuon näköisiä miehiä ne naiset yleisesti ottaen eniten haluaakin, eikä mitään kehonrakentajia.

Totta kyllä. Tuumailin jo leffaa katsellessa, että tuolla pojalla on epäkkäiden alue jotenkin yliedustettuna. Siinä sitten pähkäiltiin, että mikä laji kenties tuon fysiikan selittäisi. Tuo kroppa kuitenkin on sellainen, että moni nainen vielä kuolaisi, sitten jos aletaan lisää lihaa päälle lätkimään niin sitten naisten kiinnostus vähenee. Ja mitä naisten sanomisia olen kuunnellut, niin todennäköisesti tossakin on jo liikaa, siinä sadekuvasa siis.

1989946740_10025_.jpg

Andy Hug. Edesmennyt K-1 WGP-mestari ja kiveäkin kovempi Kyokushin-karateka.
Aivan loistava fysiikka. Nosteli suhteellisen mukavia rautojakin vielä muistaakseni.

Siis ei ton jannun painoindeksi tossa laihemmassakuvassa tod oo 22.4, ehkä 20-21
edit. kikkailin just painoindeksilaskurilla ja tulin siihen tuokseen että mun painoindeksi on 22.7 ja voin kyllä kertoa olevani paremmassa kunnossa kun kaveri tossa laihemmassa jamassa. En tajua mitä tää jack9 selittää. Veikkaan että kaveri laihemmassa kunnossa jos pituus on n 180 painaa ehkä 63kg ja nostaa penkistä 50 kiloa. Sadekuvassa painoa varmaan 75kg ja 100 pitäis nousta. Höpöttelen kun on tylsää, mutta täytyy vaan ihmetellä noita Jack9 juttuja.

edit. kikkailin just painoindeksilaskurilla ja tulin siihen tuokseen että mun painoindeksi on 22.7 ja voin kyllä kertoa olevani paremmassa kunnossa kun kaveri tossa laihemmassa jamassa. En tajua mitä tää jack9 selittää. Veikkaan että kaveri laihemmassa kunnossa jos pituus on n 180 painaa ehkä 63kg ja nostaa penkistä 50 kiloa. Sadekuvassa painoa varmaan 75kg ja 100 pitäis nousta. Höpöttelen kun on tylsää, mutta täytyy vaan ihmetellä noita Jack9 juttuja.
No selitän varmaan ihan samaa kuin sinäkin. Naputtelin painoindeksilaskuriin, 22.4 näyttää ja kunto näyttää about samalta kuin tuossa laihemmassa kuvassa. Ainakin helvetin kaukana sadekuvasta. Ja satku irtoo penkistä. Ja varmasti on painavampi sadekuvassa, vähintään 80kg toi painaa jos 180cm. Eikait tässä mitään ihmettelemistä, kunhan höpöttelen kun oma paska fysiikka harmittaa. :D

No sitten en voi muutakun ihmetellä että mistä sun fysiikan paino koostuu. Mun yläkroppa on kevyessä pumpissa aika samanainen kun sadekuvan jannulla(sekin varmasti vähän punnerrellu ennen kuvausta)+ sopivassa valaistuksessa, kuten tuossa kuvassa on. Painoindeksi siis tuo 22.7, jalat tosin mulla suhteessa hoikemmat kun niitä ei ole saanut treenata leikkauksen jälkeen(3kk), etenkin toinen kun siinä oli kipsikin. Joko sulla on tosi paksut jalat tai sitten sulla on vähän ylimäärästä(mitä en usko) tai sitten sulla on vaan niin surkee kropan malli ja huonot lihasten kiinnytyskohdat(?), että vaikka vähän lihasta oliskin niin se ei näytä siltä :D.

Ei kyllä ole BMI25 noinkaan alhaisilla rasvoilla luultavasti tossa kuvassa missä on lihaksikkaammassa kondiksessa.

zane3.jpg

BMI 27,4... Toki rasvat on lähes nollassa olleet lavakunnossa.

Liittyy myös topiciin, olisi ihannefysiikka em. Vaikka haaveeksi jääkin :D

No sitten en voi muutakun ihmetellä että mistä sun fysiikan paino koostuu. Mun yläkroppa on kevyessä pumpissa aika samanainen kun sadekuvan jannulla(sekin varmasti vähän punnerrellu ennen kuvausta)+ sopivassa valaistuksessa, kuten tuossa kuvassa on. Painoindeksi siis tuo 22.7, jalat tosin mulla suhteessa hoikemmat kun niitä ei ole saanut treenata leikkauksen jälkeen(3kk), etenkin toinen kun siinä oli kipsikin. Joko sulla on tosi paksut jalat tai sitten sulla on vähän ylimäärästä(mitä en usko) tai sitten sulla on vaan niin surkee kropan malli ja huonot lihasten kiinnytyskohdat(?), että vaikka vähän lihasta oliskin niin se ei näytä siltä :D.
Kyllä se paino nousee helpoiten jos jalkoja treenaa, alavartalossa kun tuppaa olemaan ihmisen suurimmat lihasryhmät, yläkropassa on ainoastaan selkä joka on lihasryhmältään iso ja en ole koskaan kuullut ihmisestä joka treenaisi selkää liian paljon.

5098796256_53c37bd368.jpg

Ido mainittu.

Laitetaas poikkeuksellisesti videota, niin ainakin näkyy joka suunnasta kroppa (no homo). http://www.youtube.com/watch?v=raAV2_f8vMM (Kaverilta löytyy paljon lisääkin videoita.)

Joku tuollainen varmaan ois oma ihanne, sopivasti lihasta ja melko kireä muttei kuitenkaan ihan ripped (tekee tavoitteesta edes vähän realistisemman).

Mitä veikkaatte paljon vastaavaan kuntoon vaatii painoa 188cm pituudella? Taitaa olla uhkaavasti 90kg kieppeillä. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom