No tuolla kaverilla ei rasvaa ainakaan ole juuri mitään ja mullakin alle kasin, joten voinee hyvällä omatunnolla vertailla bmi:tä. Enpä juurikaan tuota lihaksikkaammalta näytä vaikka ikää on 18. Mitat jotain 188/79 eli toisaalta ei mullakaan juuri muuta ole kuin luuta ja nahkaa mutta varmasti keskivertoa enemmän lihasta silti.No keskiverto ihmisellä ei ole niin vähän rasvaa että painoindeksi olisi hyvä mittari lihaksen määrää mitattaessa.
Ja kyllä se sun kuntos varmasti parempi on sitten kuin tuossa kyseisessä kuvassa, koska mun silmään ainakin tolla kaverilla ei käytännössä ole kuin luuta ja nahkaa. Mikä on ihan normaalia 13 vuotiaalle tietenkin. (kun joku tossa taisi sanoi että kaveri on siinä kuvassa 13v)
Omat statsit tulikin jo lueteltua ja olen kyllä 99%:sti tuon laihemman kuvan kunnossa. Ja sadekuvan kuntoon on vielä todella pitkä matka. Lähinnä huvittaa pakkiksen "lopeta syöminen" ja "vaivu koomaan" -kommentit niistä kireistä kavereista, jotka kuitenkin sen 100kg+ rykäsevät penkiltä ja muutkin tulokset samaa tasoa. Penkki on kuitenkin melko hyvä tapa kuvata voiman ja salillakäymisen määrää.Oletko varma, ettei sulla ole perspektiivi hukassa? Toinen vaihtoehto on, että sulla tai mulla on silmissä pahasti vikaa, koska mun arvioni on aivan eri. Näytin itse joskus alipainoisena teininä samalta, kuin toi tossa laihassa kuvassa. Nyt 20kg painavampana en eroa valtavasti tosta toisesta kuvasta. Toiseen kuvaan toi kaveri on varmaan saanut aika hitosti massaa, että siinä se onkin ihan hyvässä kunnossa.
Mua ei itseasiassa vähempää vois kiinnostaa arvioida pikkupoikien penkkimaksimia, mutta tuli niin paljon omasta mielipiteestäni eroava kommentti, että teki mieli tarttua siihen alunperinkin.