Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Just just, on taas pakkislaiset vähän pihalla :jahas: Jälkimmäisessä kuvassa kaveri näyttää kyllä pienemmältä kuin sadekuvassa, mutta varmaan 100kg irtoaa penkistä. Sadekuvan kunnossa varmaan jo 120kg. (Näin omaan kuntooni ja tuloksiin verrattuna.) Eli enemmän kuin 99% keskivertoihmisistä ja varmasti myös enemmän kuin monilla pakkislaisilla. Jostain syystä tuo kireys on melkoinen punainen vaate Pakkiksella.

No toihan nyt on ihan eri kunnossa tossa sadekuvassa, kun tossa meikatut vatsalihakset kuvassa. Typerää jostain penkkienkoista puhua, mutta epäilen että meikatut vatsalihakset kuvan kondiksella on nostanut 100kg. Tokassa kuvassa helposti jo. Painoeroahan noissa näyttää olevan vähintään 10kg.

siis toi jätkähän on -92 syntyny...tossa eka pastetussa kuvassa se on joku 13-vuotias sälli, joten onko ihmekkään jos ei lapsella ole paljoa lihasta?

ja sitten ne jotka luulee pistävänsä tuon mallipojan nippuun niin otetaanpa wikipediasta quote:

As a child, he took up his first karate class at Fabiano's Karate the age of six. A year later, he attended his national karate tournament in Louisville, Kentucky, where he met Mike Chat, the founder of extreme martial arts. Chat invited Lautner to a camp he held at University of California, Los Angeles. Lautner trained with Chat for several years, earning his black belt by the age of eight, and winning several junior world championships. By the age of eleven, Lautner was ranked number one in his category by the American Sports Karate Association.

siis toi jätkähän on -92 syntyny...tossa eka pastetussa kuvassa se on joku 13-vuotias sälli, joten onko ihmekkään jos ei lapsella ole paljoa lihasta?

ja sitten ne jotka luulee pistävänsä tuon mallipojan nippuun niin otetaanpa wikipediasta quote:

As a child, he took up his first karate class at Fabiano's Karate the age of six. A year later, he attended his national karate tournament in Louisville, Kentucky, where he met Mike Chat, the founder of extreme martial arts. Chat invited Lautner to a camp he held at University of California, Los Angeles. Lautner trained with Chat for several years, earning his black belt by the age of eight, and winning several junior world championships. By the age of eleven, Lautner was ranked number one in his category by the American Sports Karate Association.

Miten joku 8-vuotias voi saada mustan vyön? Vois kuvitella, että ei tuon ikäinen tajua paljon mitään koko hommasta, olettaen että tuo musta vyö on korkea vyöarvo. Kertoo hieman tasosta, jos muutaman vuoden harjoittelulla saa jo korkeimman vyöarvon. Tietenkin näihin ilmeisesti kuuluu vielä ne danit?

Taitaa Karatessa olla jotain omia vöitä noilla naskaleille. Hyvässä kunnossahan tuo kaveri on ja ymmärrän hyvin miksi se on joidenkin teinien sankari :D

Miten joku 8-vuotias voi saada mustan vyön? Vois kuvitella, että ei tuon ikäinen tajua paljon mitään koko hommasta, olettaen että tuo musta vyö on korkea vyöarvo. Kertoo hieman tasosta, jos muutaman vuoden harjoittelulla saa jo korkeimman vyöarvon. Tietenkin näihin ilmeisesti kuuluu vielä ne danit?

Eikös karatessa mennä 8 tai 9 daniin asti. Tosin tossakin joku raja minkä voi saada vain reenaamalla, about 6dan, sen jälkeen tarvii jo tehdä lajin kehitykselle jotain tärkeää saavuttaakseen isomman arvon. Mut kyl toi 2vuodessa ton ikäsenä kuullostaa aika hazardilta. Nykyään ainakin noi vyökokeiden minimiaikarajoitukset joilla musta vyö tulee min 3.5vuodessa

Just just, on taas pakkislaiset vähän pihalla :jahas: Jälkimmäisessä kuvassa kaveri näyttää kyllä pienemmältä kuin sadekuvassa, mutta varmaan 100kg irtoaa penkistä. Sadekuvan kunnossa varmaan jo 120kg. (Näin omaan kuntooni ja tuloksiin verrattuna.) Eli enemmän kuin 99% keskivertoihmisistä ja varmasti myös enemmän kuin monilla pakkislaisilla. Jostain syystä tuo kireys on melkoinen punainen vaate Pakkiksella.

Tosissaanko väität että ton ekan kuvan kunnossa kaveri penkannut 100 ? :D Ei millään, vaikka onkin joku karatemestari...
Toinen kuva nyt onkin ihan eri jo, 100 ehkä nouseekin jo tuolla kunnolla. Ja kun täytyy muistaa että noita tollasia näyttelijöiden kuvia on aina vielä muokattukin, joten kunto näyttää kovemmalta mitä oikeasti.

Kyllä minä tuota viimeistä leffaa katsoessani mietin, että olenkohan pedofiili...

Krystal Forscutt - kai tuokin salilla käy, mutta en vaan ole vaan löytänyt oikein mitään parannettavaa, kun on palikat niiiiin kohdillaan... saa mut melkein voimaan pahoin siitä, että olen elossa kun en tuota tule kuitenkaan saamaan :/

http://farm3.static.flickr.com/2227/2114060954_acc0f11458_o.jpg
http://galeri.cinsel-iliski.com/wp-...seksi-fotograf-arsivi/krystal-forscutt-38.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_wWtTeuD10...y4CnMcPyXY/s400/Krystal-Forscutt-Maxim-01.jpg
http://2.bp.blogspot.com/_maJerTh-F...327kb-media-14853-media-151561-1248874503.jpg

Aloittajan postaama miesvartalo oli aika lähellä munkin ihannetta - johon en koskaan tule pääsemään tällä elämäntyylillä :P

Kyllä mä kutakuinkin ton meikkikuvan kunnossa olen ja satku just ja just nousee (ilman mitään pomppuja siis tietenkin). Ainakin helvetin kaukana sadekuvasta on mun kondis. Painoindeksi 22,4 mikä on varmaan hyvin lähellä meikkikuvan statseja. Sadekuvassa kaveri varmaan jo jossain 25:ssä ja eiköhän tuo sen 120kg penkistä sitten tuuppaa. Toki penamaksimien vertaaminen on aika tyhmää, mutta antaa ainakin jotain kuvaa kunnosta. Eli toisin kuin täällä väitetään, diettaamalla (tai koomassa makaamalla) ei tohon päästä.

Onpas täällä vääntöä tuosta Twilight-pojasta. Kyllä se näin mun karvaisen naiskääpiön silmään ainaskin tossa sadekuvassa näyttää helvetin hyvältä. Nih.

Steve Austinin kokoseks minun uudet tavoitteet on. Sit oon ihan tyytyväinen ja vois alkaa ylläpitämään vaan kuntoa.
steve-austin-interview-20050511013719605.jpg

Onpas täällä vääntöä tuosta Twilight-pojasta. Kyllä se näin mun karvaisen naiskääpiön silmään ainaskin tossa sadekuvassa näyttää helvetin hyvältä. Nih.

:D

Onhan se kunnossa.

Kyllä mä kutakuinkin ton meikkikuvan kunnossa olen ja satku just ja just nousee (ilman mitään pomppuja siis tietenkin). Ainakin helvetin kaukana sadekuvasta on mun kondis. Painoindeksi 22,4 mikä on varmaan hyvin lähellä meikkikuvan statseja. Sadekuvassa kaveri varmaan jo jossain 25:ssä ja eiköhän tuo sen 120kg penkistä sitten tuuppaa. Toki penamaksimien vertaaminen on aika tyhmää, mutta antaa ainakin jotain kuvaa kunnosta. Eli toisin kuin täällä väitetään, diettaamalla (tai koomassa makaamalla) ei tohon päästä.

Painoindeksillä nyt ei tee mitään jos lihasta on vähänkin normaalia enemmän. Että en tajua miten yrität todistaa väitettäsi jollain painoindekseillä.

Painoindeksillä nyt ei tee mitään jos lihasta on vähänkin normaalia enemmän. Että en tajua miten yrität todistaa väitettäsi jollain painoindekseillä.
No kuvaahan se melko hyvin lihaksen määrää jos rasvaa on niin vähän ettei se käytännössä vaikuta. Pointti on, että näytän kutakuinkin samalta kuin kaveri tuossa meikkikuvassa ja penkistä nousee se satku. Mutta Pakkis haukkuu suohon tuonkin ja sanoo että diettaamalla menee. Keskiverto 92-syntynyt salilla käymätön ruipelo penkkaa ehkä 50kg jos sitäkään, joten perspektiivi on täällä pahasti hukassa.

No kuvaahan se melko hyvin lihaksen määrää jos rasvaa on niin vähän ettei se käytännössä vaikuta. Pointti on, että näytän kutakuinkin samalta kuin kaveri tuossa meikkikuvassa ja penkistä nousee se satku. Mutta Pakkis haukkuu suohon tuonkin ja sanoo että diettaamalla menee. Keskiverto 92-syntynyt salilla käymätön ruipelo penkkaa ehkä 50kg jos sitäkään, joten perspektiivi on täällä pahasti hukassa.

No keskiverto ihmisellä ei ole niin vähän rasvaa että painoindeksi olisi hyvä mittari lihaksen määrää mitattaessa.
Ja kyllä se sun kuntos varmasti parempi on sitten kuin tuossa kyseisessä kuvassa, koska mun silmään ainakin tolla kaverilla ei käytännössä ole kuin luuta ja nahkaa. Mikä on ihan normaalia 13 vuotiaalle tietenkin. (kun joku tossa taisi sanoi että kaveri on siinä kuvassa 13v)

joten perspektiivi on täällä pahasti hukassa.

Oletko varma, ettei sulla ole perspektiivi hukassa? Toinen vaihtoehto on, että sulla tai mulla on silmissä pahasti vikaa, koska mun arvioni on aivan eri. Näytin itse joskus alipainoisena teininä samalta, kuin toi tossa laihassa kuvassa. Nyt 20kg painavampana en eroa valtavasti tosta toisesta kuvasta. Toiseen kuvaan toi kaveri on varmaan saanut aika hitosti massaa, että siinä se onkin ihan hyvässä kunnossa.
Mua ei itseasiassa vähempää vois kiinnostaa arvioida pikkupoikien penkkimaksimia, mutta tuli niin paljon omasta mielipiteestäni eroava kommentti, että teki mieli tarttua siihen alunperinkin.

Minusta näyttää jotenkin, että pää ei ole sopusuhteessa kroppaan ja kaula on kanssa jotenkin epäilyttävä.. ei ole siis twilight pojalla ihannekroppa, vaikka hyvässä kunnossa onkin tuossa sadekuvassa. Tuon näköisiä miehiä ne naiset yleisesti ottaen eniten haluaakin, eikä mitään kehonrakentajia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom