Ihanin Suomi-nainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
Kilkenny sanoi:
Joku haxoroinu ylen sivuja. Ei tuommosta voi oikeasti tulla telkkarista. Ei saatana
Eilen yöllä tulin itsekin samaan tulokseen. Olin jo postaamassa tänne "siis mitä helvettiä??!?"-viestiä, mutta sitten ajattelin että eihän tuo nyt vaan voi olla totta... Juuri tuo "Ähläm sähläm" herätti hieman epäilyksiä:rolleyes:

Jos tuo nyt sitten on oikeasti tulossa, niin johan on tosiaan omituiseksi mennyt Ylen ohjelmatarjonta!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Soitin äsken Ylelle, ja kysyin pitääkö tämä paikkansa ja vai onko tämä pila. Nainen tiesi kertoa että kyseessä on ihan oikea tv ohjelma johon tuo kilpailu sisältyy!!!! Siis kyse EI ole pilasta tai hakkeroinnista tms.

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

TÄÄ EI VITTU VOI OLLA TOTTA!!!! AAAAAARRRRGGGGHHHH!!!!!!!

Yes!!!

Tämä on oikea suunta ehdottomasti. Halukkaille menolippu täältä poispäin ja elinikäinen porttikielto takaisin :whip: :worship: :kippis1: :5: .

E: tää on täysin ilmiselvästi joidenkin elämää suurempien nokkelien ideanikkareiden masinoima monikulttuurinen suvaitsevaisuuskampanja. tulee kylläkin kuseen omille nilkoilleen todella rankasti . :pissahymiö:

polemiikkia odotellessa :) .:joulu2:

E2: haistaako kukaan muu tässä vastavetoa Muhammed-pilkalle? yle haukka tässä paskaa kuormallisen...

Ihme vouhotusta. Jos toi olisi joku tosi-tv, niin päivittelyn jotenkin ymmärtäisi, mutta tollaisenaan... Ketä oikeesti kiinnostaa?

^ aika antaa tähän epäilemättä vastauksen.

A - ei ketään.

B - yllättävän monia.

itse jään odottelemaan tilanteiden kehittymistä mutta voihan sitä itseään viihdyttää aprikoimalla mikä tossa on pohjimmaisena pyrkimyksenä. toi kuvahan esim. on harvinaisen provosoivasti valittu/otettu. korvaapa noi heebot valkosilla länsimaalaisilla ja kilpailun nimeksi "Whities drooling for african/muslim chicks" ja voi vittu sitä itkemisen määrää mikä siitä syntyis. omituinen ohjelmavalinta YLE:ltä.

E: tuottajana mm. Kari Tervo (lol) ja Aram Aflatuni :rolleyes: .

E2: selvennyksenä jos joku ihmettelee niin täällä ei oo suinkaan suoni katkeemassa päässä vaan lähinnä huvittuneesti hörähdellen kahtellaan ja uotellaan ;) .

Mä olin jo ihan varma et tänään on joku hiton aprillipäivä!!:eek:

Mulle tulee mieleen ihan Viivi ja Wagner -sarjakuvat, jotka on ollu tällä viikolla meidän sanomalehdessä (Karjalainen). Siinä Wagner on väsäillyt omaa telkkariohjelmaansa, tämänpäiväisessä stripissä sen ohjelmassa risteytettiin kissa ja hiekkalaatikko. Eräs idea sillä sialla oli myös tehdä tosi-tv, jossa lihavat ihmiset törmäilevät toisiinsa.
Wagner on paras, Wagner on kunkku! :rock:

..mutta YLE näköjään aivan yhtä hullu. :eek:

Aika pimeeltä kuulostaa. Ähläm Sähläm-suvaitsevaisuus-skeidaa ja "Lähde sodan runtelemaan Somaliaan häpyhuulettomaksi huntuvaimoksi". Kesän hittiohjelmat. Ej ummarra.

Tämä näytetään varmaan uusintana sitten kun joskus 2010 länsimaat alkaa ydiniskuja jakelemaan muslimimaihin.

Pakko ton on joku kusetus olla.

Se oon mä, mä oon Ihanin Suomi-nainen... Pick me!

Hohohoh maksavaa vaan niit tv-lupamaksuja niin saadaan tällaisia lisää ;) ja meno(paluu?)lippu mombasaan jollekin suomessa asustavalle "sisäisesti" kauniille naiselle,täällähän niitä riittää ;)

Meah sanoi:
Mä olin jo ihan varma et tänään on joku hiton aprillipäivä!!:eek:

Mietin samaa. mut sit tajusin, et olen kuukauden etuajassa. Siis mikä YLEläisiä vaivaa, kun mennää tällaista keksimään? :confused:

:zzzz:

No niin! Eipä mene tv-luvat hukkaan kun näin hyvää vastinetta tulee rahalle. Ja itse en enää tämän jälkeen edes harkitse lupien maksamista... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom