Siis minä oon ihan hukassa tässä urheilujuomien viidakossa ja mitä enempi luen esim. täältä niin sitä enempi menen sekasi. Siis kun olen kuullut/lukenu, että on latausjuomaa/latari, sitte on urheilujuomaa ja vielä palautusjuomaa. Ja on paljon muitakin, mutta nyt siis mieltä vaivaa nämä kolme, että siis pitääkö mun juoda kolme eri juomaa peräkkäin jos käyn salilla. Siis ennen salille menoa latari, sitte salilla juon urheilujuomaa ja treenin lopuksi vielä palautusjuoma. On ehkä jo vähä liikaa mulle Moni varmaan jo nauraa tässä kohtaa, mutta siis menee yli hilseen ja onko niitä juomia pakko olla niin miljoonia. Kokeilin yhtä mansikan makuista palautusjuomaa ja voin sanoa, että jos ei treenissä lentäny laattaa niin maistaessani tuota meinasi se laatta sitte jo lentää.
Oon vasta aloittanu salilla käymisen ja oon nainen :D Eli mitään massajuomia en ala juomaan :D Lihaksia saa toki olla ja tulla, mutta nyt haluaisin tietää mikä tai mitkä juomat ois näin aluksi hyviä ja tärkeitä?
Oon vasta aloittanu salilla käymisen ja oon nainen :D Eli mitään massajuomia en ala juomaan :D Lihaksia saa toki olla ja tulla, mutta nyt haluaisin tietää mikä tai mitkä juomat ois näin aluksi hyviä ja tärkeitä?