Idols alkoi jälleen...

Hummerivirta

Pakkiksen Tolstoi
Ikä
36
Noniin, se on jälleen se aika vuodesta kun alkaa uusi pop-tähden metsästys. Mitä miltä pakkiksen väki on ohjelmasta? Onko jo turhan kulunut idea vai jaksaako yhä kiinnostaa?

Itse kyllä katson nuo ensimmäiset jaksot ihan vain hyvän viihteen vuoksi kun näkee epätoivoisia esityksiä laidasta laitaan ja saa nauraa vedet silmissä vaikka onhan siellä välissä aina ihan kelpo laulajiakin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aaahahahaha. Vittu mitä dorkia tuolla taas. Käsittämätöntä miten joillain voi olla kovat luulot itestään kun menee tuonne :lol2:. Osan on kyllä pakko olla vitsillä.

Hahah, ei voi kyl ymmärtää miks ihmiset haluu mennä nolaamaan ittesä telkkariin :hyper:

Heh, toi kaveri joka lauloi Anssi Kelan Millan oli kyllä aika mestari :D .

juuri näin...anssi kelaa laulanut oli loistoveikko
Mua huvitti anssi kela kopion lisäks se tyyppi mikä "lauloi" himin join me :D Kyl jos ees yrittää laulaa himii niin on se melkeen tuhoon tuomittu yritys :lol2:

Eipäs kun se valkopukunen ukko mikä väänteli naamaa sellai hölmösti!! Ei jumalauta mitä porukkaa, tosin jotkut osaa laulaa oikeastikin..

Näin soittajana ja musiikin suurkuluttajana totean vaan,että anteeksipyyteleviä esityksiä 99%.Huonoin oli tämä tyttö joka lauloi Anna Eriksonia ja totesi etten matki ketään. :david:
Osa oli kyllä ihan vitsillä mukana varsinkin se Mika Häkkisen näköinen olihan esitys. :D

Juu, olihan taas häpeän ja naurunremakan sekoitusta kun tuota seuraili.. Sinällään hauskaa miten sama formaatti voi vielä toimia.. Nolataan muutama sata ihmistä, lauotaan jokunen kommentti mikä vielä saataisiin voivotteluun lööppilehtiin asti psykiatrien mollaamaksi... Näin lisää katsojia. Sitten kansa laittaa tekstareihin satoja tuhansia euroja äänestääkseen idolin jonka levyä myydään murto-osa aiemmin pudonneihin verraten..

Mutta silti, uppoaa ainakin minuun :)

Edit : Mieleen muistui pilapiirros viime vuodelta missä innokas käsikirjoittaja myy uutta ideaa tv-kanaville.. "kato otetaan monta eri ikäistä ja eri taustan omaavaa laulajaa ja karsitaan niistä yksitellen pois kunnes nähdään kestä kehittyi paras trukkikuski" :D

haba78 sanoi:
Hitto,mussa on varmaan jotain vikaa,kun en pysty kattoon noita karsintoja ilman jumalatonta myötähäpeää.... :david:

Mulla ihan sama juttu. En kykene katsomaan kun myötähäpeä on niin suuri. :nolo:

Ei minua häiritse ne "läppä" tyypit, mutta ne lahjattomat parat, jotka aivan oikeasti yrittävät. Mutta kun ovat niin paskoja, niin eihän siinä mikään maailman sympatiat auta. Parempi että tuomarit pudottavat maan pinnalle. Harmi vain että tapahtuu telkkarissa...

monta kertaa oon miettiny että minkä takia jotkut hakee tänne kun ei oo niinkuin minkäänlaista osaamista...onko joku valehdellu niille että ne osaa laulaa vai luuleeko ne oikeesti osaavansa laulaa?onko se "15 minutes of fame" oikeesti niin kova juttu että tekee lähes mitä tahansa?

kuka tahansa voi olla julkkis 15 minuuttia.toivon etteivät olisi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom