Idols 2008

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vetääkö toi Parkkonen kaikki biisit tolla samalla tyylillä, eli huutaa niin vitusti ja hitaammat lauluosuudet mumisee? Onko se vetänyt yhtään sellaista biisiä missä oikeasti pitää laulaa? Miten se on niistä sujunut? Nuo hitaat osuudet antoivat sellaisen vaikutelman, että itse lauluääni on aika heikko.

Katsoin sunnuntaina tuon finaalijakson ja Koopin suoritus oli mielestäni paras. En kuitenkaan usko, että sen tyyli iskee nuoriin äänestäjiin.

Samaa mieltä muiden kanssa. Finaalissa on aika järkyttävän huono taso.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
http://www.dailymotion.com/relevanc...iry_annakaisa-riitijoki-top-6-master-of_music

Mun mielestä toikin oli hyvä. En tajuu et mite kaikki tuomaritki inhos.

Aijaijai... Teki vähän pahaa kuunnella tuo loppuun asti :D Ihan positiivista toki, että tietynlaista räväkkyyttä ja yritystä löytyi vähäsen, mutta ei sillä pitkälle pötkitä, kun melkeinpä koko biisi laulettiin enemmän tai vähemmän nuotin vierestä ja siihen päälle nuo kertikset.. Epäonnistunutta "rääkymistä" ja äänen hajoamista sen verran useaan otteeseen, että pitäisi varmaan pari kertaa kuunnella, ennen kuin ne ehtisi kaikki laskea. :2: Olisi sen kai huonomminkin voinut vetää...

No niin, vielä tätä postia kirjoittaessa etsin käsiini alkuperäisen biisin, josta tykkäänkin ja jonka jälkeen en enää mitenkään pysty kuuntelemaan tuota Riittijoen versiota :down:

No niin, vielä tätä postia kirjoittaessa etsin käsiini alkuperäisen biisin, josta tykkäänkin ja jonka jälkeen en enää mitenkään pysty kuuntelemaan tuota Riittijoen versiota :down:
Jaa, aika jännä. Itse taas olen kuunnellut aikoinani Animal Alphaa ja myös tätä kyseistä biisiä melko runsaastikin, ja IMO tämä esitys teki ihan hyvin kunniaa kyseiselle bändille...No mut, se on vähän mistä kukin sitten tykkää.

Edit. Vois vetää tyttö vaikka vähän Diabloa ensi kerralla, kun kerran kyseisen bändin musiikkia tunnustaa kuuntelevansa. Ei aina jaksais kuunnella niitä samoja paramooreja ja eppunormaaleja...

Mun mielestä yksinkertaisesti tuo biisi on vaan jumalattoman huono, mutta mitä minäkään muka tiedän?

Eniten tän vuotisten ehdokkaiden kohdalla on ärsyttänyt se, että ei ole osattu ottaa vastaan kritiikkiä, joka on lähes tulkoon aina hyvin asiallista. Jos vertaa vaikka Koopia ja Kallea, niin Koop ainakin antaa ymmärtää, että ottaa kritiikkiä vastaan, mutta mitä tekee joku Kalle? "Öhöhöhöhöö, 12-vuotiaat äänestää mua mä oon paras". Toki se on ihan hyvä juttu, että on itsetuntoa, mutta joku perkeleen roti näissäkin hommissa. Kallesta tulee mieleen se-joku-ihmeen-jääskelläinen-joka-voitti-idolsin, mutta eipä näy enää missään.

En oikein ymmärrä miten kyseinen biisi voi tehdä kunniaa alkuperäiselle biisille, vaikka kyseessä onkin tietysti subjektiivinen kokemus.. Sillä kuinka paljon on kyseistä bändiä kuunnellut ei asiassa taida sinäänsä väliä olla.

Hirvittävä määrä virheitä, yleinen nuotin vierestä laulaminen jo valmiiksi huomattavasti helpommin esitettävässä versiossa ja äänen hajoaminen karmivan kuuloisesti, kun vähänkin pitäisi rääkyä ja laulaa korkeammalta kertsissä. Mitään omaa biisiin ei todellakaan ole tuotu. Miksi tämä tekee kunniaa alkuperäiselle biisille? Minkälainen versio ei tekisi? Haluaisin aidosti kuulla jotain vähän perustelujakin mielipiteitä asialle :)

Joku taisi aikasemminkin vastaavaa sanoa, mutta minulle tulee Riittijoen versiosta mieleen juurikin se, kun ollaan hyvin välttävillä laulutaidoilla opeteltu hetken aikaa biisiä, josta pidetään paljon, johon omat taidot ja kyvyt eivät todellakaan riitä ja sitten menty esittämään se. En ole kylläkään seurannut Idolsia suuremmin TV:stä tänä vuonna, joten en tiedä onko muutkin esitykset olleet vastaavaa tasoa.

Edit: Jotta en jäisi tästä ketjusta mieleen vain rasittavana kritisoijana, jolla ei ole mitään positiivista palautetta, niin sanottaakoon, että tykkään aivan hemmetisti kyllä Peten tyylistä ja äänestä. Hiton hyvin vetää A:n Nothingin (tullut kuunneltua ehkä vasta 20 kertaa :D). Kyseisellä kierroksellahan oli asenne aiheena? Asenteen voi tietysti myös ymmärtää useammallakin tavalla, mutta toisin kuin Riittijoki, joka tekee biisistään muun epäonnistumisen nojalla vain laimeamman, niin omaan makuuni Peten versiossa Nothingista on melkeinpä enemmän asennetta kuin alkuperäisessä.

Pete ei ole mikään älyttömän taitava laulaja vielä, mutta ääni itsessään on hemmetin siisti ja lavakarismaa ja kykyä esiintyä näyttäisi löytyvän jo nyt reippaasti ja se "oma juttu" on ainakin jossain määrin löytynyt. Vaikka en tiedä tarkemmin, miten homma toimii Idolsin jälkeen voittajan kohdalla, niin toivoisin, että Pete ei voittaisi. Levyttämään hän pääsee varmasti silti ja kenties tällöin hän olisi vähemmän ulkoisten tahojen riepoteltavana. Tietenkään siitä, miten joku esittää pari biisiä, ei voida suoraan vetää johtopäätöksiä minkälaista/tasoista musiikkia tämä itse tuottaa.

Edit2: Sen verran täytyy tosiaan selventää, että en ole katsonut Idolsia telkkarista oikeastaan ollenkaan paria esitystä lukuunottamatta, joten tiedän hyvin vähän siitä miten kilpailijat käyttäytyvät noin yleisesti tai millaisia he ovat luonteeltaan (Pete kuulemma heittää jotain ihme juttua usein esityksien jälkeen?)

Hirvittävä määrä virheitä, yleinen nuotin vierestä laulaminen jo valmiiksi huomattavasti helpommin esitettävässä versiossa ja äänen hajoaminen karmivan kuuloisesti, kun vähänkin pitäisi rääkyä ja laulaa korkeammalta kertsissä. Mitään omaa biisiin ei todellakaan ole tuotu. Miksi tämä tekee kunniaa alkuperäiselle biisille? Minkälainen versio ei tekisi? Haluaisin aidosti kuulla jotain vähän perustelujakin mielipiteitä asialle :)
Niin siis ihan valtavirranhan mukana tuo sinun mielipiteesi kulkee, ei siinä mitään. Että varmaan minä ja muut Anna-Kaisan puolustajat olla niitä sävelkorvattomia, mutta mun mielestä se ääni kyllä särki ihan mukavasti paria kohtaa lukuunottamatta, en tiedä sitten oliko tahatonta vai tahallista. Muutenkin kuulosti siis omaan korvaan hyvältä, tosin johtunee varmasti osaksi siitäkin, että nyt lähestyttiin edes hieman niitä musiikkia genrejä joita itse tykkää kuunnella.

Se tavoitti mun mielestä eleillään ja tulkinnallaan sitä biisin ideaa ja henkeä yllättävin hyvin siihen nähden missä formaatissa ollaan. Pari kohtaa oli jopa tosi hienosti vedetty.

Ei hyvänen aika että tuo Anna Puustjärvi on TURHA! Siis niin wannabe idoli kuin olla ja voi. Harmi että tuo menee läpi turhan monelle, todella läpinäkyvää paskaa suht nätissä ulkokuoressa mutta ei mitään muuta. Jos voittaa, on tuleva Katri Ylander potenssiin miinus 10, eli aivan täyttä kuraa. :urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom