Idols 2008

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kolmas Idols-finaali pyörähtää käyntiin sunnuntai-iltana. Tässä ovat kilpailijoiden valitsemat kappaleet:

Koop Arponen Tapio Rautavaara: Kulkurin iltatähti

Pete Parkkonen Sara: Rauhan aika

Anna Puustjärvi Tehosekoitin (Vesa-Matti Loirin versio): Hetken tie on kevyt

Anna-Kaisa Riitijoki PMMP: Joutsenet

Kalle Löfström Tehosekoitin: Valonkantaja

Kolmas Idols-finaali pyörähtää käyntiin sunnuntai-iltana. Tässä ovat kilpailijoiden valitsemat kappaleet:

Koop Arponen Tapio Rautavaara: Kulkurin iltatähti

Pete Parkkonen Sara: Rauhan aika

Anna Puustjärvi Tehosekoitin (Vesa-Matti Loirin versio): Hetken tie on kevyt

Anna-Kaisa Riitijoki PMMP: Joutsenet

Kalle Löfström Tehosekoitin: Valonkantaja

Ei jumaleissön, siis tää Suomen Idols on tänä vuonna ankeuden ankeus. Suo, kuokka ja Jussi meininkiä.

Eikö se nyt oo parempi vain ku tulee jotain muutakin, ku pelkkää radiopoppia.

Ei ole. Ohjelman kohdeyleisönä on kuitenkin nuoriso (teinit) ja heitä tuskin kiinnostaa kuunnella Tapio Rautavaaraa. Kuitenkin sille voittajalle tehdään tasan tarkkaan ne radiorenkutusbiisit, joitan teinit laittaa kännykkään soittareiksi.

Joutsenet oli kyll ensimmäinen biisi, jonka Anna-Kaisa veti oikeasti hyvin! Muutenkin hyviä vetoja ollut tänään!

Toi Jippu on käsittämättömän ärsyttävä!

Anskulle lähti ääni. On se nyt perkele, jos Kalle ei ala tippua, mutta pelkään Koopin puolesta. Ja kyllä, Jippu on niin käsittämättömän ärsyttävä, että ääni piti ottaa pois koko toosasta, kun neiti "Haavat auki" pääsi kertomaan mielipiteitään.

Pete, Anna ja Anna-Kaisa ovat viimeinen kolmikko finaalissa.

Jos Kalle ei tipu tänään niin sit kyllä voidaan alkaa kehittelee jotain salaliittoteoriaa tota idolsin tulosäänestystä kohtaan...

Edit: Jooh, toi Jippu pisti kyl ärsyttää. Aivan ku joku "mul on kaikki asiat päin persettä"-teini.

Joo, ihan helvetin ärsyttävä depis-hippi toi Jippu.
Kallen olis jo syytä tippua, toi oli jo niin paska veto, ettei mitään rajaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Anskua äänestin minäkin. Oli muuten eka ääni jonka annoin sitten ensimmäisen kauden ja Hanna Pakarisen.
Toivottavasti nyt ei Koop tipu tuon kappalevalinnan takia. Mun mielestä se oli kyllä hyvä valinta ja hyvin esitetty.
Meidän 11-vuotias tyttö on tähän asti pitänyt kovasti Kallen puolta, mut alkaa jo silläkin usko pettää.

En muuten ole huomannutkaan ennen Jonen pikku kannanottoa, että Koivusen Arska ei ole saanut linnan juhliin kutsua, mutta teini-anna on. Kakkonen kutsutaan, ykköstä ei.

No ihan sama mulle.

Ainut hyvä esitys tänään oli Anna-Kaisalla ja Jippu on perseestä.

Ihan mautonta toi Jipun kiroilu ja vielä suorassa lähetyksessä. :curs:

Mun mielestä parhaat esitykset oli kyllä Peten ja Annan. Molemmat niistä biiseistä oli vielä hyviä, mutta Anna-Kaisa valitsi todella huonon kappaleen eikä siinä oo mitään omaperäistä, mitä Petellä ja Annalla on ainakin lauluäänessä.

EI vittu, mä en tajuu nyt enää tätä touhua. Miten helvetissä, joku voi äänestää Kallea?

Siis pikkutytöt lähetti 200 viestiä/puhelin kun kuuli et Kalle-söpöliini (kenen vitun mielestä voi olla söpö) on vaarassa pudota. Toi on niin hevonpaskaa selittää jotain äänestystilannetta kesken äänestysajan, todellista katsojien ja äänestäjien aliarvioimista. Mun 1 ääni Anskulle on ihan turha siinä vaiheessa kun en kuitenkaan todellakaan lähetä mitään sataakahtasataa viestiä.

Vittu toi Kallehan on pahempi ku Ilkka Jääskeläinen,en tajuu kuinka joku ton laulusta pitää.Eihän tolla äänellä esiinnyttäs edes koulun joulujuhlassa.
Ps:Jos asuisin Jipun kanssa niin saisin mielenterveyongelmia,niin negatiivisen tuntunen tämä nuori neiti on:rolleyes::down:

Ilkka Jääskeläinen tuli mullekin valitettavasti mieleen. Ymmärrän jos äijä olisi joku adonis mutta kun kysessä on kuin suoraan Keskimaasta karannut kasvupyrähdykseen päässyt hobitti niin ei voi käsittää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom