Idols 2008

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Anna-Kaisalta todella hyvä veto. Anna oli kans hyvä, vaikkakin susipaska biisi.
Kalle tippuu tänään...tai sit ei vieläkään. Toisaalta, kyllä tuo Jaanakin joutais tippua,sillä on aina niin ärsyttävät biisivalinnat ja täydellistä ruotsinlaivojen päivätanssimeininkiä.

Kalle tai Koop tipahtaa. En kyllä käsitä miten tuomarit vaan kehu sitä kikkarapäätyttöä, sillähän petti ääni lähes koko kappaleen ajan. Kuulosti aivan siltä kuin olisi räkälimppi kurkussa.
Pete lauloi hyvin vaikka odotin taas jotain huutolaulua mutta todistihan nyt että osaa myös laulaa rauhallisemmin.

En kyllä käsitä miten tuomarit vaan kehu sitä kikkarapäätyttöä, sillähän petti ääni lähes koko kappaleen ajan. Kuulosti aivan siltä kuin olisi räkälimppi kurkussa.

Petti ääni vs. raspia. Mun mielestä aina parempi ku on vähän raspia mukana. Mut tosi on et tässä tapauksessa ehkä meni vähän liiallisuuksiin.

Itse en ymmärrä tuota jatkuvaa joka puolella pursuavaa itkua siitä miten ruotsalaiset tässäkin asiassa pesee suomalaiset. Tässä esimerkkinä 2 tämän vuoden ruotsin TOP7:n esitystä. Karseata paskaa suoraan sanottuna.
Olen kanssasi samoilla linjoilla. Ei tuo linkitetty ruotsalainen blondikaan mitenkään erikoiselta kuulostanut. Ihan samanlaisia lipsumisia kuin suomalaisillakin. Lisäksi ääni ihan samaa tusinakamaa.

Pete on edelleen suosikkini vaikkei laulullisesti kenties paras olekaan. Paras, omaperäisin ja jotenkin vahvin ääni tuosta porukasta.

Mitä ihmettä?? Kalle pääs jatkoon. Ei helvetti, tää on väärin.

Katoin tänään ensimmäisen idols jakson ja järkytyin. Tämäkin mikä tippui niin ei voi sanoa muuta kuin uskomattoman huono veto. Karaoke tasoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
anna-kaisa ainaki alotti iha järkyttävällä vedolla.. kuulosti iha kauheelta mun mielestä :wtf:

Aika vituilleen menee tänään kaikilla ja toi stailaus on tänä vuonna jotain ihan karmeeta. Vittu, mitä pukuja ja kampauksia.

No joo ja toi Jaana on mun mielest viel liian nuori ja esittää artistia niinku noi on aina sanonu. Enkä tajuu miks viimeks tippu se Saana, se oli mun lemppari noista, laulo iha sika hyvin. Tuol ei oo kauheen monella mitään hohtoa ainakaan mun makuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom