Idols 2008

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mielestäni Pete on noista ainut, jolla on jotain särmää. Siis koko porukasta. Kielen tosin saisi pitää suussaan.

Harmi, että Vesa tippui. Se oli ihan sympaattinen kaveri ja hyvä laulamaankin. En voi tajuta, miten tuo Kalle tuolla vielä pysyy. Olen odotellut jo monta äänestystä, että tippuisi.

Pete on kyllä ainut, jonka voisi kuvitella myyvän levyjä tulevaisuudessa. Muut ovat ihan tusinakamaa. Näköjään tästä kaudesta tulee samankaltainen floppi kuin 2.kaudesta Ilkka Jääskeläisineen.

Mielestäni Pete on noista ainut, jolla on jotain särmää. Siis koko porukasta. Kielen tosin saisi pitää suussaan.

Harmi, että Vesa tippui. Se oli ihan sympaattinen kaveri ja hyvä laulamaankin. En voi tajuta, miten tuo Kalle tuolla vielä pysyy. Olen odotellut jo monta äänestystä, että tippuisi.

Minulla on taas tuosta Kallesta ihan päinvastanen näkemys. Vaikka en kaikkia jaksoja ookkaan kattonukaan. Tuo Pete on jotenkin vähän semmonen kiiltokuvapoika jossa ei oikein oo uskottavuutta. Kalle taas on minun mielestä semmonen jonka vois kuvitella oikeesti esiintymään johonkin. Noh, mielipiteitä on monia.

Minulla on taas tuosta Kallesta ihan päinvastanen näkemys. Vaikka en kaikkia jaksoja ookkaan kattonukaan. Tuo Pete on jotenkin vähän semmonen kiiltokuvapoika jossa ei oikein oo uskottavuutta. Kalle taas on minun mielestä semmonen jonka vois kuvitella oikeesti esiintymään johonkin. Noh, mielipiteitä on monia.

Onhan se jo nähty ettei Kallella ole mitään karismaa ja se näyttää olevan siellä lavalla ihan eksyksissä. Siihen kun lisätään tusinalaulutaidot, niin morjens. Se Peten Danko Jones veto verrattuna Kallen auuuuuuh Billy Idolsiin kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Enkä todellakaan menisi katsomaan kummankaan keikkaa tai ostaisi levyä, mutta toisia ei vain ole luotu sinne lavalle. Vaikka miten sinne haluaisi. Ihan sama siis kuka voittaa, mutta jos olisin levy-yhtiön pomo, niin musiikiikillisesti ja esityksellisesti päätös ei olisi kovin vaikea.

Huomenna pari mielenkiintoista vetoa odotettavissa:

Anna-Kaisa (vai mikäsenytoli): HURT. Tästähän Johnny Cash on tehnyt niin ylittämättömän version, et saas nähdä mihin tyttö pystyy.
Kalle: Wicked game. Se joko floppaa tai sit onnistuu. Mut jokatapauksessa aika kova biisivalinta.

Minä en siis käsitä, miten ihmiset tuota Peteparkkosta hypettää. Siis, ihan oikeasti, jaksaisko kukaan sitä huutoa kuunnella kokonaista levyä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kalle: Wicked game. Se joko floppaa tai sit onnistuu. Mut jokatapauksessa aika kova biisivalinta.
Kai nyt pitäis etukäteen tietää, miten käy kaverin kohdalla? Ei osaa laulaa edes perusbiisejä kunnolla, joten miksi kukaan olettaisi hänellä olevan edes pienintäkään mahdollisuutta yllättää näinkin vaikealla biisillä?

Ihmettelen vaan, kuinka vitun tyhmiä ihmiset ovat kun äänestävät tuollaisen luuserin jatkoon, joka säälittävällä tavalla yrittää paikkailla puuttuvaa karismaansa imitoimalla rokkareita örisemällä.

Ei sen puoleen - ei tämän vuoden tasokaan kaksinen ole yhtä tai kahta tyyppiä lukuun ottamatta...

Nikulahan tyrmäsi tuon Wicked game -biisin tyystin idols-karkeloihin sopivaksi jo viime kaudella, kun se yks jäbä yritti sitä laulaa. Perusteli sen sillä, että Ville Valon tulkintaa on aika paha laittaa enää paremmaksi/omiin nimiin.

On kyllä huikea ero Suomen ja Ruotsin idolssin välillä :(

Joo kyllä Swedut osaa tehdä musiikista viihdettä. Parasta myös se et noita vetoja voi katsella jäkikäteen netistä ilmaiseksi, täällä pitää siitäkin paskasta maksaa erikseen. Ton kisan tulee mun mielestä viemään joko Kevin tai Alice.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom