isä on zeppelin-fani,ja on tuota tullut kuultua,siitä ei ole kyse.mutta en mä sitä sitä ole koskaan heavy metalina pitänyt,jylhänä rockina enemminkin.
itse pidän black sabbathia ensimmäisenä heavybändinä,jonka jälkeen tuli priestit jne.,vaikka en kiistäkkään etteikö nykyinen heavy metal pohjautuisi myös zeppeliniin.mutta mun mielestä kova vaikutus tiettyyn asiaan on eri juttu kuin edustaa sitä kyseistä asiaa.ymmärrättekö mitä tarkoitan?
myös deep purplesta (isäni suurin suosikki joka on tullut myös itselle erittäin tutuksi) puhutaan joissain yhteyksissä heavy metalina,jota myöskään se ei mielestäni ole.tarkoitus ei ole kiistää tai vähätellä purplen, zeppelinin tai kenenkään muun vaikutusta nykymuotoiseen metaliin,mutta siitä huolimatta metalia ne eivät mielestäni ole.
en väitä olevani oikeassa,puolustan vain omia uskomuksiani

vaikka luultavasti tulen saamaan selkääni tässä väittelyssä,joten yritän lopettaa sen heti alkuunsa :D
okei,tuo aikaisempi lauseeni on hölmösti muotoiltu,joka on helpotta tulkita ns.väärin,tai ainakin niin miten en sitä tarkoittanut
taidanpa pistää zeppelinin soimaan...